معرفی 5 تا از بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد

تعداد رو به افزایشی از پروژه بازی های NFT و یا NFT‌هایی که می‌توانند تا میلیون‌ها دلار آمریکا هزینه داشته باشد، وجود دارد.

53
0
معرفی 5 تا از بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد

با ظهور بازی‌های بلاکچین، جدیدترین ترندها در دنیای بازی ظاهر می‌شوند: مثل بازی های NFT ، تعداد رو به افزایشی از پروژه‌های بازی NFT با NFT‌هایی که می‌توانند تا میلیون‌ها دلار آمریکا هزینه داشته باشد، وجود دارد. بنابراین، کدام یک از بازی های NFT محبوب هستند؟ در ادامه به بهترین بازی های NFT می‌پردازیم.

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های NFT

Axie Infinity

01 معرفی 5 تا از بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد

در این بازی، شما می‌توانید موجوداتی را جمع آوری کنید، تولید کنید، پرورش دهید، نبرد کنید و ترید کنید که به عنوان Axies شناخته می‌شوند و به صورت NFT‌ها دیجیتالی می‌شوند. هر Axie می‌تواند تا ۷ برابر تولید مثل کند و Axie‌های با ارزش جدیدی را ایجاد کند که می‌تواند تا میلیون‌ها دلار هزینه داشته باشد.

CryptoKitties

CryptoKitties یک بازی بلاکچین در اتریوم است که به بازیکنان امکان خرید، جمع آوری، پرورش و فروش گربه‌های NFT مجازی را می‌دهد. این بازی آنقدر محبوب بود که در سال ۲۰۱۷، شبکه اتریوم را شلوغ و پر کرد. هنوز هم با درآمد روزانه بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار آمریکا یکی از بازی‌های محبوب است.

Sorare

Sorare یک بازی فوتبال NFT است که بازیکنان در آن از طریق کارت‌های بازی دیجیتالی، یک تیم مجازی را خرید، فروش، ترید و مدیریت می‌کنند. این گیم پلی در بین بازی های سنتی بسیار محبوب است، اما Sorare وقتی محبوبیت خود را بدست آورد که کارت تریدینگ ۱ از ۱ کریستیانو رونالدو در این پلتفرم تقریباً به قیمت ۲۹۰،۰۰۰ دلار فروخته شد.

Evolution Land

02 معرفی 5 تا از بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد

در این بازی، بازیکنان می‌توانند زمین مجازی خرید و فروش کنند، فضای خود را مدیریت کنند، کشاورزی را تمرین کنند، ساختمان بسازند و با استفاده از Apostle‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند. می‌توانید Apostle‌های خود را به بازیکنان دیگر اجاره دهید یا بفروشید یا از آنها برای کارهای درون بازی خود استفاده کنید.

F1 Delta Time

این بازی برای طرفداران فرمول F1 است. بازیکنان می‌توانند اتومبیل‌های منحصر به فرد، و رانندگان بازی را به شکل NFT جمع آوری کرده و NFT‌های خود را برای کسب REVV شرط بندی کنند.

از پیوستن به بازار بازی های بلاکچین برای جستجو و پیدا کردن NFT ارزشمند و معامله آنها در بازار Kinglive TV برای کسب سود غافل نشوید.

Kingdom 4.0

بازی Kingdom 4.0 زیرساختی است که راه را برای تغییر سیستم بازی مفید برای جامعه هموار می‌کند. با ترکیبی از فناوری مبتنی بر بلاکچین و انقلابی، ما پلتفرمی جدیدی را ایجاد می‌کنیم که در آن ارتباط جدایی ناپذیری بین توسعه دهندگان بازی، گیمرها و شبکه‌های سیستم‌های توزیع وجود دارد.

حال که با بهترین بازی های NFT آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس