اول پرداخت : تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

53
0
تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

از زمان شروع پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مقابل پرونده ریپل در دسامبر 2020، تثبیت قیمت ریپل کاملاً در حال انجام است. با گذراندن یک دوره پر تلاطم در بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری، در نهایت منجر به افزایش فرصت‌ها برای توکن XRP در سال 2023 شده است. در این مطلب به تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳ می پردازیم.

رسیدن ریپل به 1 دلار در سال 2023

قیمت ریپل در بالای یک منطقه تقاضای قوی قرار دارد که به طور جزئی بالاتر از 0.30 دلار است. از ژوئن، توکن‌های XRP این منطقه حمایتی را حفظ کرده‌اند و طبق داده‌ها، با افزایش قیمت XRP تا 0.35 دلار معامله می‌شود، که گاوها با خرید ریپل به دنبال شکست این سطح قبل از کریسمس هستند.

تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳
تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

اطلاعات جمع‌ آوری‌شده توسط سایت fxstreet همچنین نشان می‌دهد که بالای الگو گوه در حال سقوط، طبق چارت هفتگی XRP آزمایش می‌شود. بسته شدن یک کندل بالاتر خط روند بالایی ممکن است نشان دهنده یک شکست با شروع احتمالی یک روند صعودی جدید باشد.

تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳
تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

تجمع عظیم نهنگ ها

نهنگ‌ها در بازار کریپتو با بهره‌ گیری از کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، توکن‌های XRP بیشتری جمع‌آوری می‌کنند. علاوه بر این، طبق یک گزارش، در طول پنج هفته گذشته، درصد XRP نگهداری شده توسط آدرس‌های نهنگ از 16.7 درصد به 18.3 درصد افزایش یافته است.

به طور خاص، از 23 دسامبر، تعداد آدرس‌های نهنگ و کوسه XRP که دارای 1 تا 10 میلیون توکن هستند، به بالاترین حد خود رسیده است. طبق داده های Santiment، این تعداد به 1617 آدرس خیره کننده رسید.

تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳
تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

انتظار برای قراردادهای هوشمند ریپل

مت همیلتون، که قبلاً مدیر روابط توسعه‌دهنده ریپل بود، اشاره کرده است که قراردادهای هوشمند ممکن است به زودی در XRP Ledger در دسترس باشند.

به گفته همیلتون، ویژگی‌های پیشرفته مانند «توکن‌های NFT، صرافی غیرمتمرکز و …» در حال حاضر در بلاک چین گنجانده شده‌اند.

برنده اصلی در دعوای ریپل

علیرغم پیش‌بینی بنیادی قوی برای قیمت XRP، نتیجه اختلاف حقوقی که ریپل با SEC ایالات متحده درگیر آن بوده است، در نهایت روند نهایی قیمت را تعیین خواهد کرد.

با این حال، کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال حرکت قابل توجه قیمت در XRP را با نتیجه مثبت در پرونده دادگاه پیش بینی می کنند. ژانويه واكر، قانونگذار و نامزد كنگره آمريكا اخيراً بر اهميت مانور احتمالي ريپل در SEC در مناقشه ادامه دار تأكيد كرد. به گفته واکر، تسویه حساب برای محیط Web3 مضر خواهد بود.

تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳
تحلیل قیمت ریپل ۲۰۲۳

آیا قیمت ریپل در سال 2023 افزایش می یابد؟

ریپل با فهرست رو به رشدی از مشارکت‌های جهانی مانند Balmain Thread و Travelex به دنبال تبدیل شدن به یک راه‌حل ارز دیجیتال برای تسهیل پرداخت‌های برون مرزی است.

علاوه بر این، این غول رمزارز اخیراً با یک استارت آپ Web3 مستقر در سیاتل به نام Stably همکاری کرد تا اولین استیبل کوین خود به نام USDS را در XRP Ledger خود راه اندازی کند.

بسیاری از تحلیلگران رمز ارز تایید می کنند که عوامل بنیادی قوی و همچنین معیارهای فنی مطلوب نشان دهنده افزایش قیمت بالقوه برای توکن XRP در سال آینده 2023 است.

سلب مسئولیت: هیچ کدام از اینها توصیه سرمایه گذاری نیست. لطفاً قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی رمزنگاری، دقت لازم را انجام دهید.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس