تریلر فیلم دکتر استرنج 2، پروفسور ایکس و ایول واندا را معرفی می کند

159
0
تریلر دکتر استرنج 2

مارول با یک منظره جهنمی هیجان انگیز، تریلر Doctor Strange 2: Multiverse of Madness را منتشر کرد.

“کابوس شروع می شود.” یک تریلر جدید ازDoctor Strange in the Multiverse of Madness در جریان Super Bowl یکشنبه منتشر شد که نکات بیشتری را در مورد بیست و هشتمین فیلم دنیای سینمایی مارول به ما می‌دهد. اکران این فیلم ششم ماه مه خواهد بود. جادوگر بندیکت کامبربچ Benedict Cumberbatch و رفقای جدیدش را در حال سفر در جهانی چند بعدی می بینیم و ما را برای انبوهی از صحنه ها آماده می کنند.

تریلر جدید دکتر استرنج 2  را در زیر ببینید.

در این تریلر، صدایی آشنا در زمان 1:18 به گوش ما میرسد، صدایی متعلق به چارلز خاویر، با نام مستعار پروفسور X، از فیلم های مردان ایکس X-Men نسخه قدیمی تر با بازی پاتریک استوارت Patrick Stewart. این جهش یافته روانی و تیمش قبلاً در MCU ظاهر نشده‌اند (اگرچه WandaVision ما را با یکی آشنا کرد)، بنابراین این حضور می‌تواند یک سورپرایز بزرگ باشد.

خاویر با اشاره به افشاگری بزرگ می گوید: “ما باید حقیقت را به او بگوییم.”

همچنین نگاهی اجمالی به کسی است که با واندا ماکسیموف Wanda Maximoff (الیزابت اولسن) معروف به جادوگر سرخ می‌جنگد. به نظر می رسد شبیه کاپیتان مارول است، اما می تواند مونیکا رمبو Monica Rambo – دختر ماریا رامبو Maria Rambo، بهترین دوست کاپیتان مارول باشد، که از قدرت هایی که در WandaVision به دست آورده بود استفاده می کند.

داستان رویدادهای بخش لوکی و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را دنبال می‌کند، که در مورد آخر، دکتر استرنج برای کمک به پیتر پارکر، با تار و پود جهان به هم می‌خورد. استرنج از واندا کمک می‌گیرد. واندا از وقتی که کل یک شهر در WandaVision را درگیر کرده، در انزوا زندگی می‌کند. البته، در این تریلر، واندا بسیار عبوس به نظر می رسد و ممکن است او بیشتر نقش شرور را بازی کند.

این فیلم آمریکا چاوز (Xochitl Gomez) را نیز معرفی می کند. در دنیای کمیک او قدرت باز کردن حفره هایی در ابعاد و پرش به چند جهان را دارد.

تریلر قبلی همچنین کارل موردو Karl Mordo (چیوتل اجیوفور Chiwetel Ejiofor) متحد سابق استرنج، را که در سال گذشته در What If… ظاهر شد و دوست دختر سابق استرنج، کریستین پالمر Christine Palmer (ریچل مک آدامز Rachel McAdams) را نشان می داد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس