رنگ بندی گوشی گلکسی S23 FE

77
0
رنگ بندی گوشی گلکسی S23 FE

درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی گلکسی S23 FE باقی نمانده است، طبق گزارشی جدید این گوشی در چهار رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. در این مطلب به بررسی رنگ بندی گوشی گلکسی S23 FE می پردازیم.

رنگ بندی گوشی گلکسی S23 FE

طرفداران سامسونگ مشتاقانه درانتظار معرفی گلکسی S23 FE هستند و اکنون اولین نگاه به رنگ‌بندی این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

اکنون می‌دانیم گلکسی S23 FE سامسونگ حداقل در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و زیتونی عرضه خواهد شد.

طبق رندرهایی که تاکنون از گلکسی S23 FE فاش شده، این دستگاه از طراحی مدل استاندارد گلکسی S23 بهره خواهد برد. پیش‌از این هم گزارش شده بود این دستگاه به‌طور اختصاصی فقط با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شود اما در برخی دیگر از شایعات اعلام شده نسخه‌ی آمریکایی پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ به پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گلکسی S23 FE می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. این دستگاه همچنین به نمایشگر ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

گلکسی S23 FE همچنین از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و درجلو آن نیز شاهد دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.

گلکسی S23 FE احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد. قیمت گوشی سامسونگ نیز هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس