حالت تصویر در تصویر در یوتیوب

96
0
تصویر در تصویر در یوتیوب

البته که این ویژگی مدت زیادی است که از راه رسیده است اما در این مقاله قصد داریم تصویر در تصویر در یوتیوب را به صورت کامل تر بررسی کنیم.

گوگل اعلام کرده است که حالت تصویر در تصویر یوتیوب برای iOS و iPadOS، که به شما امکان می دهد ویدیوها را در یک پنجره شناور در حین استفاده از برنامه های دیگر تماشا کنید، به زودی برای افراد بیشتری عرضه می شود. بر اساس یک پست انجمن این پلتفرم در روز دوشنبه، افرادی که iOS 15 را اجرا می کنند باید به زودی این ویژگی را مشاهده کنند، اگرچه در دسترس بودن آن کمی متفاوت برای افراد مختلف شده است.

مشترکین YouTube Premium باید بدون توجه به این که در کجای دنیا زندگی می‌کنند به این ویژگی دسترسی داشته باشند، البته تا زمانی که واقعاً می‌توانید YouTube Premium را دریافت کنید و می‌توانید از آن برای تماشای هر نوع برنامه استفاده کنید. YouTube اشاره می کند درواقع برای کاربران YouTube که پولی پرداخت نمی کنند، قابلیت تصویر در تصویر تنها در ایالات متحده موجود است. با این حال، در ایالات متحده، این شرکت می‌گوید که «همه افرادی که از برنامه YouTube در iPhone و iPad استفاده می‌کنند» این ویژگی را دریافت خواهند کرد، اما این ویژگی فقط برای «محتوای غیرموسیقی» قابل استفاده است. اگر از اندروید استفاده می‌کنید، احتمالاً سال ‌هاست که این ویژگی را داشته‌اید و پلتفرم یوتیوب می‌گوید که امروز چیزی در مورد آن در دستگاه شما تغییر نمی‌کند.

این خبر ممکن است برای برخی از مشترکین Premium که مدت زمان زیادی از طریق روش های مختلف به حالت تصویر در تصویر دسترسی داشته باشند، کمی گیج کننده باشد. در ژوئن 2021، این شرکت گفت که این ویژگی راه خود را به اپلیکیشن برای پرداخت به مشتریان باز کرده است و قصد دارد تصویر در تصویر را نیز برای کاربران رایگان خود بالا بیاورد. این قابلیت در ماه اوت، به عنوان یک ویژگی آزمایشی در دسترس بود که مشترکین Premium می توانستند آن را فعال کنند. سپس، در آوریل 2022، یوتیوب آزمایش را به پایان رساند و باعث شد کاربران دیگر نتوانند برای استفاده از این ویژگی ثبت نام کنند. در آن زمان، این شرکت گفت که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد این ویژگی با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت.

همه اینها به این معنی است که امروز برای رسیدن به این اعلامیه کمی راه پر دست انداز بوده است (البته، دوباره، برخی از ما سال گذشته آن را فعال کردیم و از آن زمان تاکنون از آن استفاده می کنیم). یوتیوب این موضوع را در توییت‌ها و پست‌های وبلاگ خود تصدیق می‌کند و می‌گوید که تشخیص می‌دهد که “یک ویژگی بسیار درخواستی از سمت کاربران عرضه شده است.” این شرکت همچنین به خود فرصت داده است تا این مرحله مدتی طول بکشد، توییتش می گوید که این ویژگی “به آرامی در حال گسترش است” ، اگرچه پست وبلاگ آن کمی خاص تر است و می گوید که باید “به پایان برسد” عرضه ی این ویژگی در چند روز آینده.»

برای اینکه ببینید آیا شما هم به این ویژگی دسترسی دارید یا خیر، می توانید به برنامه YouTube بروید، یک ویدیو پخش کنید و سپس برنامه YouTube را ترک کنید تا به صفحه اصلی یا برنامه دیگری بروید. اگر تصویر در تصویر برای حساب شما فعال باشد، ویدیو باید به طور خودکار در یک پنجره شناور روی دستگاه شما ظاهر شود. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی عکس نمایه خود در سمت راست بالای برنامه YouTube، به Settings > General، و با بررسی یک گزینه با عنوان «Picture-in-picture»، این ویژگی را بهتر بررسی کنید.

امیدواریم این مقاله ابهامات شما در زمینه ی ویژگی تصویر در تصویر در پلتفرم یوتیوب را پاسخ داده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی یوتیوب می توانید دیگر مقالات ما را که در همین زمینه برای شما نگارش شده اند را مطالعه بفرمایید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس