7 بهترین وب سایت برای تغذیه حیوانات خانگی و دستور العمل ها

47
0
تغذیه حیوانات خانگی

دریافت تغذیه مناسب برای حیوان خانگی شما می تواند دلهره آور باشد، به خصوص اگر صاحب جدید هستید. خوشبختانه، این هفت وب سایت می توانند کمک کنند.

اگر حیوانات خانگی تحت مراقبت خود دارید، به احتمال زیاد می خواهید مطمئن شوید که آنها بهترین تغذیه را دارند. چه بخواهید دستور العمل هایی برای درست کردن غذاهای لذیذ برای دوستان پشمالو خود داشته باشید، چه نیاز دارید که خود را در مورد تغذیه حیوانات آموزش دهید، یافتن یک منبع اطلاعات خوب راه زیادی را در پی خواهد داشت.

خوشبختانه، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید دستور العمل‌های مربوط به حیوانات خانگی و اطلاعات مبتنی بر تغذیه را پیدا کنید.

1.تغذیه حیوانات خانگی: Meal Mix

اگر می خواهید رژیم غذایی سگ خود را شخصی سازی کنید، Meal Mix سایتی است که به دنبال آن هستید. این وب سایت یک ژنراتور دستور العمل ارائه می دهد که در آن می توانید وعده های غذایی را با توجه به وزن سگ، عادات ورزشی، بودجه اختصاص داده شده و مواد اولیه ترجیحی سگ خود تنظیم کنید.

مولد دستور غذا به شما امکان می دهد با انتخاب گوشت و سبزیجات شروع کنید، سپس انواع دستور العمل ها را بر اساس موادی که انتخاب کرده اید پیشنهاد می کند. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد می کنید، یک برنامه تغذیه سفارشی دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید حیوان خانگی شما بهترین تغذیه را دریافت می کند.

2. Bone Appétreat

اگر به دنبال یک مرکز اطلاعات برای همه چیزهای مرتبط با غذای سگ هستید، این همان است. هدف Bone Appétreat این است که به شما کمک کند به سگ خود غذای خوب و ایمن بدهید، بدون اینکه قضاوت کنید، یا احساس گناه در مورد چیزی که به سگ خود می دهید.

این پلتفرم با سگ های حرفه ای آموزش دیده کار می کند تا اطمینان حاصل کند که اطلاعاتی را دریافت می کنید که توسط علم پشتیبانی می شود. بخش تغذیه Bone Appétreat بر آموزش شما در مورد آنچه که برای دادن رژیم غذایی سالم به سگ خود نیاز دارید متمرکز است.

اطلاعات ارزشمندی مانند مقدار کالری مورد نیاز یک سگ، تعداد دفعاتی که باید به سگ خود غذا بدهید و بسیاری از مقالات مفید دیگر را خواهید یافت.

این سایت همچنین اطلاعاتی در مورد فواید برخی غذاها ارائه می دهد و شامل راهنماهایی در مورد نحوه تغذیه برخی از مواد به سگ های خود می باشد. بخش دستور العمل های وب سایت به شما غذاهای خانگی آسانی می دهد که برای سگ شما مناسب است.

3.تغذیه حیوانات خانگی: The Dog Bakery

اگر نمی‌توانید از روی نام متوجه شوید، این وب‌سایت در زمینه غذاهای پخته شده برای سگ‌ها بسیار بزرگ است. Dog Bakery به دوستداران سگ کمک می کند تا سگ های خود را با خوراکی ها لوس کنند، به روشی خوب.

اگر می‌خواهید برای سگ خود جشن تولد بگیرید، یا فقط می‌خواهید از او چیزی خوب پذیرایی کنید، می‌توانید دستور العمل‌هایی را بیابید که به شما در ایجاد آن خوراکی‌های خاص کمک کند.

یافتن کیک‌ها و خوراکی‌های مناسب برای سگ‌ها از فروشگاه‌ها همیشه آسان نیست. بنابراین، چه به انواع کاپ کیک سگ، یک کیک یا خوراکی های خوشمزه سگ نیاز داشته باشید، چیزی پیدا خواهید کرد که دوست پشمالوی خود را خراب کنید.

اگر در مورد تهیه کیک برای سگ ها توسط خودتان مطمئن نیستید، می توانید یک کیک سگ سفارشی از The Dog Bakery سفارش دهید. Dog Bakery سفارشات را در سرتاسر ایالات متحده ارسال می کند و کالاهای شما را ظرف پنج روز پس از سفارش به شما تحویل می دهد.

4. Pawsom Recipes

اگر به دنبال وب سایت هایی برای دوستداران گربه می گردید، این یکی از آنهاست. چه عاشق گربه‌ها، سگ‌ها یا هر دو باشید، این وب‌سایت دستور العمل‌های عالی به شما می‌دهد تا به شما کمک کند حیوانات خانگی خود را راضی نگه دارید.

در اینجا، طیف گسترده ای از دستور العمل ها را با انتخاب وعده های غذایی از جمله مرغ، بوقلمون، گوشت گاو، بره و ماهی پیدا خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه غذاهای پخته و منجمد مانند بستنی هندوانه، کیک توله سگ و غیره درست کنید.

برای گربه خود، دستور العمل هایی مانند غذای گربه ساردین و ماهی قزل آلا را خواهید یافت که ساده و آسان است.

5.تغذیه حیوانات خانگی: The Spruce Pets

Spruce Pets یک وب سایت بررسی شده توسط حیوانات خانگی است که نکاتی را برای کمک به شما در ارائه بهترین مراقبت از حیوان خانگی ارائه می دهد. در این وب سایت، بخش های تغذیه ای تعیین شده برای هر حیوان خانگی موجود در وب سایت را خواهید یافت. حیوانات تحت پوشش این سایت شامل سگ، گربه، پرندگان، حیوانات خانگی کوچک، خزندگان و اسب هستند.

با بیش از 140 میلیون نفر که سالانه به این اطلاعات دسترسی دارند و بیش از 300 موضوع بهداشتی پوشش داده شده است، شانس بالایی برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود خواهید داشت.

از مقالاتی در مورد اینکه حیوان خانگی شما چه چیزی می تواند بخورد یا نمی تواند بخورد، تا دستور العمل های حیوانات خانگی، تا بررسی های مفید برای محصولات غذایی حیوانات خانگی، زمانی که صحبت از اطلاعات مربوط به تغذیه و غذای حیوانات خانگی می شود، The Spruce Pets همه اینها را دارد.

6. The Wildest

The Wildest پلتفرمی است که بر کمک به شما در طول سفر خود به عنوان والدین یا مراقب حیوان خانگی تمرکز دارد. یکی از موضوعات مهمی که در این وبسایت به آن پرداخته می شود، تغذیه است.

در بخش تغذیه، دستور العمل‌هایی برای وعده‌های غذایی حیوانات خانگی، مدیریت وزن برای کمک به مقابله یا اجتناب از چاقی، اطلاعاتی در مورد ویتامین‌ها و مکمل‌ها، نکاتی در مورد مواد غذایی برای حیوان خانگی خود، و سایر اطلاعات کلی مبتنی بر تغذیه را خواهید یافت.

رژیم‌های غذایی می‌توانند برای حیوانات خانگی چیز پیچیده‌ای باشند، بنابراین اگر کنجکاو هستید که آیا باید سگ خود را در رژیم غذایی کم کالری قرار دهید یا می‌خواهید یاد بگیرید چگونه وزن او را به طور ایمن مدیریت کنید، می‌توانید اطلاعات دقیقی در این زمینه پیدا کنید.

این وب سایت همچنین دارای یک ماشین حساب تغذیه است که در آن می توانید جزئیات وزن سگ، سطح فعالیت و نوع غذایی که به سگ خود غذا می دهید را وارد کنید. پس از وارد کردن این جزئیات، برای شروع محاسبه باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

7.تغذیه حیوانات خانگی: Dog Child

اگر می خواهید از آشپزی برای سگ خود به روشی ساده لذت ببرید، این درست است. Dog Child به شما کمک می کند تا در کمترین زمان غذاهای خوشمزه و مغذی درست کنید. Dog Child فقط برندی نیست که مخلوط‌های غذایی برای سگ‌ها می‌فروشد، بلکه پلتفرمی است که با راهنمایی‌ها، ترفندها و دستور العمل‌ها برای آسان‌تر کردن غذاها از شما پشتیبانی می‌کند.

Dog Child طیف وسیعی از دستور العمل ها را برای ترکیب مواد و سبک های مختلف ارائه می دهد. اگر سگ شما اهل غذا خوردن است، هنوز هم می توانید یک خوراکی یا غذای مناسب برای تهیه پیدا کنید. اگر از علاقه مندان به غذاهای گیاهی هستید و می خواهید غذاهای مغذی و طبیعی تهیه کنید، می توانید دستور العمل های گیاهی زیادی را برای گنجاندن در رژیم غذایی سگ خود بیابید.

همچنین می‌توانید با استفاده از مخلوط‌های غذا برای سگ‌ها، که در وب‌سایت Dog Child پیدا کنید، در 15 دقیقه غذا برای سگ‌های خود بپزید.

ایجاد یک رژیم غذایی خوب برای حیوانات خانگی شما نباید سخت باشد

همیشه مجبور نیستید از راهروی حیوانات خانگی سوپرمارکت غذای آماده به حیوانات خانگی خود بدهید. شما می توانید عشق خود را به حیوانات خانگی خود با پختن غذا از خانه خود ابراز کنید.

چه می خواهید حیوان خانگی خود را با خوراکی های سالم لوس کنید، یا به دنبال دانش کلی در مورد نحوه تغذیه حیوان خانگی خود هستید، وب سایت های ذکر شده در بالا اطلاعاتی را که برای شادی و سلامت حیوانات خانگی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. اگر می خواهید ابزارهای آنلاین بیشتری پیدا کنید تا به شما کمک کند حیوانات خانگی خود را راضی نگه دارید، هنوز چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس