10 بهترین فیلم ترسناک برای پخش رایگان در سال 2022

80
0
بهترین فیلم ترسناک

برای پخش فیلم های ترسناک عالی، لازم نیست برای یک سرویس اشتراک ثبت نام کنید. چندین رسانه پخش رایگان با طیف وسیعی از گزینه های ترسناک وجود دارد. در اینجا 10 بهترین فیلم ترسناک برای پخش رایگان وجود دارد.

1-بهترین فیلم ترسناک: The Dark and the Wicked تاریکی و شرور

The Dark and the Wicked
The Dark and the Wicked

یک جفت خواهر و برادر بالغ برای کمک و مراقبت از پدر بیمار خود، در این فیلم عمیقاً نگران کننده درباره ترسناک نسلی ، به خانه روستایی خود باز می گردند. خواهر و برادر هر دو از اینکه مجبورند زندگی خود را برای انجام تعهدات خانوادگی رها کنند، ناراحت هستند و این باعث ناراحتی آنها از رفتار عجیب مادرشان با پدرشان می شود. آیا او بیمار است یا به نحوی توسط شیطان تسخیر شده است؟ برایان برتینو، نویسنده و کارگردان، فضایی از وحشت خزنده را ایجاد می کند، زیرا وضعیت خانوادگی هر روز بیشتر و بیشتر از هم باز می شود و منجر به پایانی تلخ و ناامیدکننده می شود.

2- Halloween هالووین

Halloween
Halloween

جان کارپنتر رونق فیلم‌های اسلشر را با این داستان مینیمالیستی و خشن در مورد پرستار بچه‌های لال و خشن در حومه‌ای به‌ظاهر بت ‌نشین آغاز کرد. مایکل مایرز از یک آسایشگاه فرار می کند و به زادگاهش هادونفیلد، ایلینوی باز می گردد، جایی که در کودکی خواهر نوجوان خود را به قتل رساند. مایکل با پوشیدن یک لباس سرهمی تیره و یک ماسک سفید خالی، لوری استرود نوجوان (جمی لی کرتیس) و دوستانش را هدف قرار می دهد. کارپنتر به‌طور پیوسته از طریق دوربین‌برداری استادانه و نمره‌ای درخشان، تنش ایجاد می‌کند و کورتیس یکی از برجسته‌ترین نمایش‌های روی صفحه نمایش در تاریخ ترسناک را انجام می‌دهد.

3-بهترین فیلم ترسناک: Hellraiser

Hellraiser
Hellraiser

کلایو بارکر اولین کارگردانی خود را با اقتباس از رمان خودش «قلب جهنمی»، داستانی پیچیده از سادیسم، رابطه جنسی، و cenobites همنوع‌ها، شیاطین لذت‌جو که با حل یک جعبه معمایی مرموز ساخته‌اند، انجام داد. سنوبیت معروف به Pinhead (با بازی داگ بردلی) اولین حضور خود را نشان می دهد، اما Hellraiser بیشتر در مورد پویایی جنون بین دو عاشق است که یکی از آنها جسدی زنده شده است. بارکر داستان عجیب و غریب خود را زنده می‌کند و خط مبهم بین درد و لذت را کاوش می‌کند و در این فرآیند تصاویری ترسناک غیرقابل حذف ایجاد می‌کند.

4-بهترین فیلم ترسناک: Let the Right One In اجازه دهید شخص حق وارد شود

Let the Right One In
Let the Right One In

سردی زمستان سوئد در هر لحظه از این داستان خون آشام ناراحت کننده نفوذ می کند. یک پسر 12 ساله خجالتی و بی دست و پا وقتی با دختر جوان عجیبی آشنا می شود که فقط شب ها ظاهر می شود، دوست جدیدی در مجتمع آپارتمانی خود پیدا می کند. آن دختر به همراه یک مرد مسن تر زندگی می کند و به نظر بیمار است، اما پسر به زودی متوجه می شود که او بسیار خطرناک است. این یک داستان لطیف و در عین حال دلهره آور از دوستی بین افراد خارجی است، که در آن یک بچه قوی و قلدر می شود انتقام خونین خاصی از شکنجه گرانش می گیرد.

5- Sea Fever تب دریا

Sea Fever
SeSea Fever Fever

این فیلم ترسناک علمی-تخیلی کلاستروفوبیک با سرنخ هایی از فیلم The Thing اثر بیگانه و جان کارپنتر، خدمه ای از ماهیگیران و یک محقق علمی که در دریا گیرافتاده در حالی که به آرامی توسط یک موجود مرگبار مورد حمله قرار می گیرند، را می یابد. تهدید زیردریایی باستانی قایق آنها را از کار می اندازد و هاگ های ریز را به منبع آب می فرستد و هر خدمه را به یک میزبان بالقوه تبدیل می کند. هرمیون کورفیلد در نقش دانشمند فروتنی که برای رهبری پاسخ خدمه، به هیولا قدم می گذارد، عملکردی قدرتمند ارائه می دهد. او به سنت قهرمانان بعید می پیوندد که با تهدیدهای وحشتناک و غیرقابل درک روبرو می شوند.

6-بهترین فیلم ترسناک: Shivers لرز

Shivers
Shivers

دیوید کراننبرگ با این فیلم کم‌هزینه 1975 در مورد یک انگل موذی که در یک ساختمان آپارتمانی مجلل پخش می‌شود، کار خود را به عنوان استاد وحشت بدن آغاز کرد. این انگل افراد آلوده را به جنون های جنسی و خشونت آمیز می فرستد، که به عنوان راهی برای یافتن میزبان های جدید، یکدیگر را تکمیل می کنند. کراننبرگ انزجار احشایی را با تفسیرهای اجتماعی تند ترکیب می کند و ثروتمندان را به عنوان لذت گرایان فاسد و منحط نشان می دهد که توسط انگل های واقعی تغییر دهنده ذهن تجسم یافته اند. این ترکیبی قوی از انحراف جنسی و هجوم غم‌انگیز است.

7-بهترین فیلم ترسناک: The Sixth Sense حس ششم

The Sixth Sense

فیلم فراگیر M. Night Shyamalan همچنان یک تریلر کلاسیک ماوراء الطبیعه است و نه فقط به خاطر پیچش بدنامش. شیامالان مطمئن می شود که پیچش از نظر احساسی طنین انداز است، بدون اینکه صرفاً آن را برای ارزش شوک به کار ببرد. بروس ویلیس یکی از بهترین بازی های خود را در نقش مالکوم کرو روانشناس انجام می دهد که پرونده پسر جوان مشکل کول سیر (هیلی جوئل اوسمنت) را بر عهده می گیرد. کول می‌تواند «مردم را ببیند»، و او تظاهر می‌کند که نمی‌تواند از آن فرار کند. این یک داستان ترسناک و ناراحت کننده است که همچنین داستان قدرتمندی از رستگاری و بخشش است.

8- The Texas Chain Saw Massacre قتل عام اره زنجیری تگزاس

The Texas Chain Saw Massacre
The Texas Chain Saw Massacre

مهم نیست که چه تعداد دنباله و ریبوت ساخته شده است، هیچ چیز حتی به فیلم ترسناک 1974 توبی هوپر نزدیک نمی شود. فیلم ترسناک و کم‌هزینه با ترس از جنگ ویتنام و ناآرامی‌های داخلی آغشته شده است، زیرا گروهی از جوانان خود را در اعماق روستاهای تگزاس می بینند که توسط خانواده‌ای آدم‌خوار ربوده شده و مورد خضونت قرار میگیرند. Leatherface با اره برقی به یک شخصیت شرور فیلم ترسناک تبدیل شد، اما او فقط یکی از عناصر وحشتناک این سفر بد و بی امان به تاریکی است.

9- Train to Busan قطار به بوسان

Train to Busan
Train to Busan

یک قطار شهری از سئول به بوسان در این فیلم زامبی پیشران کره ای تبدیل به یک تله مرگ واقعی می شود. در حالی که یک تاجر به همراه دخترش برای ملاقات با مادرش در حال سفر هستند، طغیان مرگ در کشور فرا می رسد. مسافران قطار جایی برای فرار ندارند زیرا طاعون در میان آنها شیوع پیدا می کند، به لطف یک زن آلوده که در آخرین لحظه سوار می شود. این فیلم هیجان و تعلیق یک فیلم هیجان‌انگیز تک لوکیشن را با داستان زامبی ترکیب می‌کند و به میزان مناسبی پیوند عاطفی پدر و دختر را اضافه می‌کند.

10-بهترین فیلم ترسناک: V/H/S/2

V/H/S/2
V/H/S/2

یک سنت طولانی از فیلم‌های گلچین در زمینه ترسناک وجود دارد، و سری V/H/S پرچمدار مدرن است. دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های یافت شده، با بخش‌هایی از سرشناسان ژانر از جمله آدام وینگارد، گرت ایوانز، و ادواردو سانچز، باثبات‌ ترین فیلم است. ایوانز و تیمو تجاهجانتو قوی‌ترین بخش را ارائه می‌کنند، درباره یک گروه فیلم‌برداری است که در هنگام ساخت مستندی اطلاعات زیادی درباره فرقه‌ای مخفیانه به دست می‌آورند. اما ترس های قابل اعتمادی در سراسر فیلم وجود دارد، از سکانس ترسناک کادربندی تا داستان نهایی.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس