رویدادهای استریم هالووین برای ترس های شبح آور در اکتبر 2022

109
0

با این خدمات استریم برای فصل ترسناک 2022 آماده شوید.رویدادهای استریم هالووین را در ادامه بررسی میکنیم.

فصل ترسناک فرا رسید و همراه با لاته با چاشنی کدو تنبل، سرگرمی هایی با مضمون هالووین از محبوب ترین سرویس های پخش ارائه می شود. مجموعه 2022 مملو از آثار کلاسیک قدیمی و جدید هالووین است.

Hulu، Netflix، Disney+، Peacock، و Discovery+ همگی مجموعه‌ای از محتوای با مضمون پاییز و هالووین را برای سال 2022 ارائه می‌کنند.

1.رویدادهای استریم هالووین: Hulu’s Huluween

Huluween سنت دیرینه پلتفرم استریم Hulu است. Huluween 2022 این سنت را برای ماه های سپتامبر و اکتبر ادامه می دهد.

علاوه بر قسمت های کلاسیک X-Files شبح وار، Hulu مجموعه ای از فیلم های ترسناک ترسناک مانند Oculus را ارائه می دهد.

Hulu که برای پلتفرم استریم منحصر به فرد است، Haunted Screens را ایجاد کرده است. این محافظ‌های صفحه نمایش حلقه‌دار برای تلویزیون شما، موسیقی خزنده را در کنار یک صفحه نمایش شبح وار پخش می‌کنند و آنها را به انتخابی عالی برای برخی از محیط‌های هالووین تبدیل می‌کند!

اگر از طرفداران صداهای خزنده آنها نیستید، همیشه می توانید آنها را با یک لیست پخش شبح وار Spotify جفت کنید.

برای کودکانی که به‌جای ترفند، غذا می‌خواهند، Hulu محتوای اصلی مانند Madagascar in the Wild: A Fang-tastic Halloween ارائه می‌کند.

می توانید پیشنهادات Hulu’s Huluween را با تایپ Huluween در نوار جستجوی برنامه خود بیابید.

2.رویدادهای استریم هالووین: Discovery’s Ghostober

Discovery+ در حال پیوستن به دیگر نیروگاه‌های استریم است و مجموعه‌ای از موارد دلخواه شبح وار را برای پاییز تنظیم می‌کند. Ghostober 2022 عمدتاً اپیزودهای تلویزیونی واقعیت از موارد مورد علاقه جن زده مانند Paranormal Caught on Camera و Ghost Adventures همیشه محبوب را تولید می کند.

اسکاتلند خالی از سکنه در 23 سپتامبر 2022 روی پلتفرم نمایش داده می شود تا در کنار بازی های مورد علاقه تعطیلات مانند قهرمانی پخت هالووین بازی کند.

موردانتظارترین اولین نمایش دیسکاوری در این فصل، The Haunted Museum: 3 Ring Inferno، در شب هالووین اکران خواهد شد.

مجموعه Ghostober را در برنامه Discovery+ خود انتخاب کنید تا به بیش از 55 ساعت محتوای هالووین دسترسی داشته باشید!

3.رویدادهای استریم هالووین: Netflix Streams and Screams

نتفلیکس در این فصل هالووین استریم ها و فریادها را با موارد دلخواه قدیمی و محتوای جدید متناسب با هالووین در پلتفرم خود در اختیار اعضای خود قرار می دهد.

موارد دلخواه کلاسیک هالووین مانند Goosebumps و Netflix Hubie Halloween اصلی برای تماشا در دسترس هستند.

پریا فورجسون، یکی از بازیگران سریال Stranger Things، در فیلم جدید نتفلیکس، The Curse of Bridge Hollow، بازی می‌کند که در اواسط اکتبر خنده و شادی هالووین را برای مشترکین به همراه خواهد داشت.

چهارشنبه، سریال با مضمون خانواده آدامز در حال تولید برای تبدیل شدن به یک نسخه اصلی از نتفلیکس هنوز برای انتشار در پاییز 2022 با تاریخ مشخصی هنوز مشخص نشده است.

می‌توانید محتوای مربوط به هالووین تحت نظارت نتفلیکس را در صفحه مجموعه 2022 آن‌ها، Streams and Screams پیدا کنید.

4.رویدادهای استریم هالووین: Disney’s Hallowstream

Hocus Pocus 2، یکی از موردانتظارترین نسخه های هالووین، به عنوان بخشی از هالو استریم (Hallowstream) 2022 دیزنی به نمایش در می آید. این دنباله‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم کلاسیک کالت، Hocus Pocus، در 30 سپتامبر 2022 در دسترس مشترکین Disney+ خواهد بود.

طرفداران مارول احتمالاً در 7 اکتبر با انتشار Werewolf by Night از مارول استودیوز، اولین نمایش مورد علاقه هالووین را از طریق Disney+ داشته باشند.

علاوه بر این، هالو استریم (Hallowstream) مجموعه‌ای از فیلم‌های کلاسیک قدیمی هالووین مانند کابوس قبل از کریسمس، هالووین تاون، و قسمت‌های هالووین بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی محبوب کودکان را به بینندگان ارائه می‌دهد.

مشترکین می توانند با انتخاب مجموعه هالووین در تب Have Some Time به این لیست انتخاب شده از موارد دلخواه هالووین در Disney+ دسترسی داشته باشند.

5.رویدادهای استریم هالووین: Peacock’s Peacocktober

اکران اولیه Peacock در فصل هالووین 2022 در قالب یک فیلم اصلی ترسناک است. حماسه فیلم هالووین اکتبر امسال در Peacock با اکران همزمان در تئاتر و استریم هالووین پایان ها به پایان می رسد.

فیلم‌های هالووین سال‌ها برای طرفداران ترسناک یک فیلم کلاسیک بوده است، و این پایان مورد انتظار این حماسه، بسیاری را مشتاقانه برای رسیدن به 14 اکتبر نشان می‌دهد.

در حالی که از اکران فیلم ترسناک سال لذت می برید، با برنامه های آموزشی با موضوع هالووین برای بچه ها حواس بچه هایتان را پرت کنید.

می‌توانید سایر موارد دلخواه هالووین را که اکنون آماده پخش هستند، پیدا کنید، مانند سریال اصلی طاووس، دختری در جنگل، در صفحه Peacocktober.

آماده برای ترساندن خوب؟

با تعداد زیادی پلتفرم استریم که محتوای انتخاب شده برای هالووین و نمایش های شبح آور جدید را در پاییز امسال ارائه می دهند، هیچ کمبودی در سرگرمی های ترسناک وجود نخواهد داشت که در 31 اکتبر به شما آرامش دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس