معرفی کامل نمایشگاه جیتکس (GITEX) | خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

129
0

بسیاری از کشورهای پیشرفته در دنیا هر چند وقت یک بار رویدادها و نمایشگاه هایی را در زمینه های مختلفی اعم از تکنولوژی و هنر برگزار می کنند که در آن انواع و اقسام ایده ها و اختراعات توسط سازندگان به نمایش گذاشته می شود و همچنین بسیاری علاقه‌مندان از سراسر دنیا به تماشای این اختراعات و طراحی های سازندگان مطرح و یا تازه کار می روند. شهر دبی نیز یکی از شهرهای پیشرفته جهان به شمار می آید که در زمینه تکنولوژی و فناوری های روز دنیا و به کار گیری این فناوری ها همیشه به عنوان یک پیشرو عمل کرده است. با سفر به شهر دبی متوجه خواهید شد که در همه بخش های زندگی روزمره، تکنولوژی یک عامل اصلی و تأثیر گذار در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد می باشد. در این مقاله به بررسی نمایشگاه جیتکس (GITEX) و همچنین بررسی زمان برگزاری این نمایشگاه می پردازیم.

همچنین مقاله های زیر را هم بخوانید:

پیش بینی نمایشگاه CES 2021 برای شرکت‌های آسیایی

تاریخ مراسم E3 2021 مایکروسافت و بتسدا مشخص شد

4 رویداد مهم سالانه در مورد بازی های کامپیوتری که نباید از دست بدهید

نمایشگاه جیتکس (GITEX)

 نمایشگاه جیتکس نیز یکی از بزرگ ‌ترین نمایشگاه های فناوری و تکنولوژی دنیا است که همه ساله در شهر دبی برگزار می شود و بسیاری از افراد برای تماشای انواع و اقسام فناوری های به روز و مدرن به این شهر سفر می کنند. بازدید از نمایشگاه جیتکس می تواند یک بهانه عالی برای سفر به دبی و آشنایی با فناوری های روز دنیا باشد، این نمایشگاه حدود 40 سال متوالی است که در دبی برگزار می شود و هر سال هم در حوزه فناوری و تکنولوژی غوغا به پا می کند. تاریخ برگزاری نمایشگاه جیتکس به صورت دقیق از 6 تا 10 اکتبر و یا به عبارتی از 14 تا 17 مهر می باشد. 

به صورت کلی، همه ساله در نمایشگاه جیتکس می توان چهره های نام آشنا در زمینه فناوری و تکنولوژی را مشاهده کرد. در این رویداد از ایده های بسیاری که ممکن است تأثیرات مثبتی بر زندگی انسان بگذارد پرده برداری می شود و همیشه در تاریخ برگزاری نمایشگاه جیتکس رهبران صنعت فناوری را می‌بینیم که از این رویداد بزرگ استقبال کرده و یا در آن شرکت می کنند.

نمایشگاه جیتکس (GITEX)
نمایشگاه جیتکس (GITEX)

در حالت کلی نمایشگاه جیتکس به صورت پنج روزه برگزار می شود و با دور هم جمع شدن علاقه‌مندان و رهبران فناوری، پیشرفته ترین فناوری های دنیا در معرض نمایش قرار داده می شوند. این رویداد بزرگ فناوری همه ساله به صورت مستقیم توسط مرکز تجارت جهانی دبی برنامه ریزی و اجرا می شود و علاوه بر به نمایش گذاشتن تکنولوژی های برتر توسط سازندگان، کنفرانسی بزرگ و تأثیر گذار نیز در مورد بهترین فناوری ها و پیشرفت های رو به رو برگزار می شود که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. 

نحوه ثبت نام نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس (GITEX) یک نمایشگاه تجاری و کنفرانس جهانی نوآوری فناوری است که هر ساله علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می کند. نحوه ثبت نام نمایشگاه جیتکس کار دشواری نبوده و همه افراد از کشورهای مختلف می توانند اقدام به ثبت نام در این نمایشگاه نمایند. GITEX که مخفف Gulf Information Technology Exhibition است، یکی از برجسته ‌ترین رویدادهای فناوری در جهان است که بستری ثابت برای نمایش جدیدترین نوآوری‌ های فناوری برای طیف گسترده ‌ای از صنایع می باشد. چهل و یکمین دوره این رویداد دوباره رهبران صنعت جهانی و مبتکران را گرد هم می‌آورد تا درباره اینکه چگونه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، 5G، ابر، Big Data، امنیت سایبری، بلاک چین و محاسبات کوانتومی، آینده را تغییر ‌خواهند داد، بحث و تبادل نظر کنند.

نمایشگاه جیتکس (GITEX)
نمایشگاه جیتکس (GITEX)

در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با نحوه ثبت نام نمایشگاه جیتکس  هستید، در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه ثبت نام نمایشگاه جیتکس بیشتر آشنا شویم :

1 – در گام اول شما باید وارد وب سایت اصلی نمایشگاه جیتکس شوید؛ برای این کار می توانید از لینک رو به رو  استفاده نمایید؛ https://visit.gitex.com/Registration/Packages?showCode=GTW و مشخصات لازم را پر کنید.

در نظر داشته باشید که هزینه ثبت نام برای یک روزه 180 درهم و برای پنج روز 355 درهم است.

2 – ثبت نام در نمایشگاه جیتکس اکنون برای کارشناسان فناوری اطلاعات، علاقه مندان به فناوری، دانشجویان، مصرف کنندگان، و تاجران و مردم در سراسر جهان باز است.

امسال، GITEX تعدادی ابتکار جدید را معرفی کرده است، از جمله مواردی که بر توسعه دهندگان فناوری، جوانان، پروژه های دولتی و دنیای خلاق تمرکز دارند.

همچنین، در صورتی که علاقه‌مند به بازدید از نمایشگاه جیتکس  هستید باید در نظر داشته باشید که پروتکل های ایمنی استاندارد در این مکان باید حفظ شود و بازدید کنندگان باید از نظر اجتماعی مسئولیت پذیر بوده و مواردی مانند استفاده مداوم از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم تماس فیزیکی و اقدامات اولیه بهداشتی، همگی بخشی از پروتکل های بهداشتی و ایمنی محکم این رویداد هستند.

تاریخچه نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس (GITEX) که مختصر شده عبارت “نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج” می باشد یک نمایشگاه و کنفرانس تجاری رایانه و الکترونیک است که در امارات متحده عربی و در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. 

این نمایشگاه طرفداران بسیاری را در خاورمیانه به خود جذب کرده است و شرکت کنندگان بسیاری همه ساله در آن شرکت می کنند، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت نمایشگاه جیتکس در بین مردم رو نمایی مایکروسافت از ویندوز 7 خود در سال 2009 بوده که در بین جمعیتی 150019 نفره انجام گرفت.  همچنین نمایشگاه GITEX Shopper & Consumer Electronics Expo تولید کنندگان و تأمین کنندگان ICT مانند Gateway Group، Hewlett Packard Enterprise، 50 Cent، Etisalat، RedHat و Dell را تا به امروز به خود جذب کرده است و بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات، علاقه‌مندان به تکنولوژی های روز دنیا، دانشجویان و فروشندگان بزرگ نیز همه ساله از این نمایشگاه بازدید می کنند. 

نمایشگاه جیتکس (GITEX) در سال 1981 به عنوان نمایشگاه GITE راه اندازی شد و در سالن مرکز تجارت جهانی دبی آغاز به کار کرد. در پی برگزاری رویداد MacWorld در سال 1988 در این نمایشگاه،  GITEX به دو سالن گسترش یافت و اکنون هم چند سالی است که کل مجموعه DWTC را در اختیار گرفته و در حال حاضر شامل 10 سالن نمایشگاهی بزرگ می باشد.

نمایشگاه جیتکس (GITEX)
نمایشگاه جیتکس (GITEX)

یکی از جذابیت های نمایشگاه جیتکس برای بسیاری از علاقه‌مندان این است که در طول برگزاری نمایشگاه شاهد سخنرانی و کنفرانس بیش از 250 فرد نخبه و متفکر در حوزه فناوری های روز دنیا خواهیم بود؛ این کنفرانس ها برای خیلی از کسب و کارها در دنیا می تواند به عنوان یک سکوی پرتاب در نظر گرفته شود چرا که بسیاری از آیتم های فناوری جدید و خیلی از تکنولوژی های آینده ساز در آن معرفی می شوند. 

موضوعاتی که اغلب در این نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار می ‌گیرند، شامل برخی از اصلی ترین عناوین صنعت فناوری و تکنولوژی مانند شهرهای هوشمند، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تولیدات فناوری و هوشمند و همچنین اینترنت اشیا می باشد. اگر به این موضوعات علاقه‌مند هستید، پس قطعاً می دانید که نمایشگاه جیتکس یک رویداد بسیار مهم و تأثیر گذار بر روی کسب و کارها و زندگی روزمره آینده مردم خواهد داشت. بنابراین، اگر دوست دارید از اولین افرادی باشید که قدم به آینده تکنولوژی گذاشته و از آن در کسب و کار و روزمره خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم بازدید از این نمایشگاه بزرگ را از دست ندهید. 

در نمایشگاه جیتکس می توانید از فناوری های هوشمندی که برای استفاده در بستر صنایع مختلف ساخته شده اند دیدن نمایید، همچنین برند ها و غول های بزرگ فناوری نیز در این نمایشگاه گرد هم جمع می شوند و در زمینه کسب و کار و تکنولوژی های روز دنیا ایده هایی را ارائه می دهند که باعث پیشرفت صنایع مختلف و بهبود بهره وری آن‌ها می شود. در این نمایشگاه به صورت میانگین 100000 بازدید کننده حضور پیدا خواهد کرد که از 140 کشور مختلف به این مکان می آیند. در صورتی که علاقه‌مند به بازدید از این نمایشگاه هستید، خوب است بدانید که در این نمایشگاه امکان ایجاد ارتباط با برخی از برند های بزرگ فناوری دنیا را خواهید داشت که از همین رو می توانید نمایندگی آن ها را دریافت کرده و در مسیر رشد کسب و کار خود از آن استفاده نمایید. 

نمایشگاه جیتکس از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد بزرگ فناوری در خاورمیانه را دارید، بهتر است بدانید که این نمایشگاه دارای 26 بخش مختلف بوده که همه آن ها در یک مکان برگزار می شوند و قطعاً با ورود به این نمایشگاه دیدگاه شما از آینده تکنولوژی و پیشرفت بشر تغییر خواهد کرد. شما در این نمایشگاه می توانید از سخنرانی افراد بزرگ و سر شناس فناوری استفاده کنید و با صحبت های انگیزشی آن ها و داستان پیشرفت و گذر از موانع کسب و کارشان، تمرکز بیشتری را بر روی استفاده از فناوری در کسب و کارتان بگذارید و با اطلاعات کامل تر به سمت پیشرفت حرکت کنید.

همچنین، خوب است بدانید که بیش از 77 درصد از غرفه داران و فعالان در زمینه تکنولوژی که در این نمایشگاه شرکت کرده بودند، اظهار کردند که این نمایشگاه نقطه عطفی در کسب و کار آن ها بوده و توانستند به کمک این بستر مشتریان هدف بسیاری را به خود جذب کنند و همین موضوع عامل مهمی در پیشرفت کسب و کار آن ها بوده است. در واقع، شرکت در نمایشگاه جیتکس برای کسب و کارها می تواند بیش از تبلیغات در بسترهای دیگر، مفید و سود آور باشد. 

خرید بلیط نمایشگاه جیتکس

نمایشگاه جیتکس یک نمایشگاه 5 روزه است که در آن رویداد های مختلف و تأثیر گذاری رخ می دهد.  سمینارها و بحث های آموزنده، از جمله GITEX TECH TALKS، بر موضوعات مختلفی مانند هوش مصنوعی و امنیت سایبری تمرکز خواهند داشت. این نمایشگاه تجاری همچنین دارای مناطق تفریحی و سرگرمی متعددی بوده که بازدید کنندگان و غرفه داران می توانند در این مکان ها استراحت کنند و با هم ارتباط برقرار کنند.

در نظر داشته باشید که برای خرید بلیط نمایشگاه جیتکس باید از مستر کارت و ویزا کارت خود استفاده نمایید یا از حساب پی پال خود اقدام به خرید بلیط نمایشگاه جیتکس کنید؛ از همین رو این کار برای ساکنین کشور ایران می تواند دشواری هایی در پی داشته باشد چرا که استفاده از کردیت کارت های مستر و ویزا کارت در ایران تحریم بوده و به صورت مستقیم نمی توان از پی پال برای واریز و برداشت وجه نیز استفاده کرد. 

از همین رو، سامانه اول پرداخت با ارائه خدمات پرداخت بین المللی سریع و با کارمزد های پایین خدمات پرداخت و خرید بلیط نمایشگاه جیتکس را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در صورتی که قصد خرید بلیط نمایشگاه جیتکس را دارید، می توانید با استفاده از خدمات پرداخت سایت اول پرداخت در خواست خود را در سریع ترین زمان انجام دهید و در تاریخ های مشخص شده به بازدید از نمایشگاه جیتکس بروید. 

پیشنهاد می کنیم برای خرید بلیط نمایشگاه جیتکس و ثبت نام در این نمایشگاه، در خواست خود را قبل از تاریخ های 14 تا 17 مهر در سامانه اول پرداخت ثبت کنید تا کارشناسان و مشاوران اول پرداخت در اولین فرصت درخواست شما را ساماندهی کرده و ثبت نام و خرید بلیط نمایشگاه جیتکس شما را با موفقیت به اتمام برسانند. اول پرداخت این جاست تا خدمات پرداخت آنلاین و بین المللی شما کاربران محترم و علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه جیتکس را با کمترین کارمزدها و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهد. 

همچنین در صورتی که قصد بازدید از رویداد را داشته باشید، ترجیحاً باید محل اقامت خود در شهر دبی را از قبل رزرو کرده باشید. آژانس های مسافرتی و هتل های با کیفیت بسیاری در نزدیکی محل برگزاری این نمایشگاه واقع شده اند و شما این فرصت را دارید تا با استفاده از خدمات پرداخت آنلاین اول پرداخت در هتل ها و اقامتگاه های اطراف نمایشگاه اقدام به رزرو اتاق نمایید. 

در نظر داشته باشید که نمایشگاه جیتکس یک راه عالی برای ایجاد روابط کاری مفید در راستای پیشرفت کسب و کار شما می باشد. شما در این نمایشگاه با افراد با نفوذ بسیاری مانند مهندسین فناوری، سرمایه گذاران، رهبران فناوری دنیا، بنیان گذاران و انواع استارتاپ ها رو به رو خواهید شد که می توانید با ایجاد ارتباطات کاری با آن ها گام بزرگی را در جهت پیشرفت کسب و کار خود بردارید. 

 

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس