جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴

21
0
جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴

آیا از جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴ خبر دارید؟ نمی‌ دانید کدام به‌روزرسانی‌ های اخیر YouTube برای بازاریابان و صاحبان مشاغل مهم است؟ با اول نیوز همراه باشید.

جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴

1: ویدیوی یوتیوب: p1080 پیشرفته

مشترکین YouTube TV و Primetime Channels به گزینه جدیدی با کیفیت ویدیوی پیشرفته p1080 دسترسی خواهند داشت که بالاترین کیفیت ویدیوی موجود از YouTube را ارائه می دهد. گزینه 1080p Enhanced تنها برای کاربرانی در دسترس خواهد بود که دستگاه های استریمینگ سازگار با 4K خود را به روز کرده باشند. بینندگان می توانند تنظیمات کیفیت ویدیوی دلخواه خود را در هر زمان در تنظیمات اکانت خود تغییر دهند.

برای تضمین دسترسی به ویدیوی با کیفیت بهبودیافته 1080p و اطمینان از بهترین تجربه مشاهده، YouTube به مشترکین توصیه می ‌کند که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند، آن را به دستگاه استریمینگ سازگار 4K ارتقا دهند.

نتیجه: اعلامیه اخیر یوتیوب در مورد بهبود کیفیت پخش ویدیوی 1080p برای مشترکین YouTube TV و کانال Primetime باعث بحث و گفتگو بین دو متخصص ویدیو شد. در حالی که این به روز رسانی به بینندگان اجازه می دهد تا به کیفیت بهبود یافته 1080p دسترسی داشته باشند، مکالمه به اهمیت ضبط محتوای ویدیوی اصلی با وضوح 4K تبدیل شد.

دیانا گلدنی، کارشناس ویدیوی مهمان یوتیوب، استدلال می ‌کند که بازاریابان و سازندگان محتوا باید در چند سال گذشته به ضبط همه چیز با کیفیت 4K روی آورده باشند. اگرچه آپلود ویدیوی 4K برای هر پلتفرمی ضروری نیست، ضبط با وضوح بالاتر محتوای شما را در آینده ثابت می نماید.

مهم نیست که پلتفرم‌ها و فشرده‌ سازی چگونه تکامل می ‌یابند، شروع با فیلم ‌های منبع 4K انعطاف ‌پذیری و فضای حرکت بیشتری را فراهم می‌ کند. به‌علاوه، کپی‌ های اصلی با وضوح بالاتر به بازاریابان و سازندگان بیشتری اجازه می‌ دهند تا B-roll یا کلیپ ‌های با کیفیت بهتری را برای پروژه‌های ویدیویی آینده طراحی کنند.

به طور کلی، توافق بر این است که اکنون 4K باید استانداردی برای برندهایی باشد که می ‌خواهند خود را با بالاترین کیفیت نشان دهند. ضبط در 4K نشان دهنده تعهد به برتری و حرفه ای بودن است. اساسا، “تخصص در موارد جزئی” با 4K خلاقیت را در این مسیر تقویت می کند. برندهایی که از 4K استقبال می کنند به عنوان پیشرو برجسته خواهند شد.
در حالی که اندازه فایل‌ های بزرگ‌ تر در ابتدا می‌ تواند چالش‌ های ذخیره‌ سازی را ایجاد کند، ایجاد یک گردش کار تمام ۴K، سازمان ‌ها را برای استفاده از فناوری ‌های نو ظهور آماده می ‌کند. در دنیای بازاریابی ویدیویی، جایی که اولین برداشت ها حیاتی هست، 4K تأثیر قابل توجهی می گذارد.

2: اعلان چشم انداز 2024 یوتیوب

جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴

یوتیوب چهار اولویت را برای سال 2024 تعیین کرد: پذیرش هوش مصنوعی (AI) برای تقویت خلاقیت انسان، در درجه اول از طریق خلاصه و موسیقی. شناخت سازندگان برتر به عنوان استودیو های سرگرمی نسل بعدی و حمایت اقتصادی بهتر از آنها؛ بهینه سازی تجربه تماشای YouTube در تلویزیون ها و گسترش خدمات اشتراک مانند YouTube TV و Music Premium که اکنون به ترتیب بیش از 8 میلیون و 100 میلیون مشترک دارند. و مهمتر از همه، ادامه محافظت مسئولانه از جامعه YouTube از طریق خط ‌مشی‌ های محتوای مؤثر، تلاش‌ های یکپارچگی انتخابات، محافظت در برابر محتوای تولید شده مصنوعی، و سرمایه ‌گذاری در تیم‌ ها و فناوری‌ هایی که از دستورالعمل‌ های انجمن حمایت می ‌کنند.

نتیجه: این چشم انداز YouTube را به عنوان یک مرکز رسانه ای ضروری و فزاینده معرفی می نماید که به استودیو های حرفه ای و سازندگان مستقل در قالب های مختلف محتوا خدمت می کند.

یوتیوب دیگر به شدت بین رسانه ‌های تولید شده توسط کاربر و رسانه ‌های سنتی ‌تر مشخص نمی ‌شود، در عوض از تأثیر گذاران برتر به عنوان استودیو های سرگرمی نسل بعدی استقبال می ‌کند. شناخت ارزش اقتصادی و بیننده سازندگان به پیامدهای مالیاتی در حال ظهور و طبقه بندی نیروی کار برای YouTubers تمام وقت اشاره می نماید.

خلاصه هایی با میانگین 70 میلیارد بازدید روزانه، کاربران تلفن همراه را که هوس محتوایی با اندازه کوچک می نمایند، مورد توجه قرار می دهد، اگرچه تا حدودی تعجب آور است که ویدیو های طولانی نیز در بین بینندگان اتاق نشیمن رشد می کنند. هدف یوتیوب در حالی که هنوز ایمنی برند را تضمین می کند، به جای جایگزینی، از هوش مصنوعی به عنوان سکوی پرشی برای تخیل انسان استفاده می نماید.

مسیر یوتیوب، بازدید های سریع کوتاه، غوطه وری سینمایی، و گوش دادن به صدا را در یک اکوسیستم دیجیتال ویدئو محور اما چندرسانه ای در هم می آمیزد. ادغام یکپارچه از انواع مختلف محتوا، زمانی که مخاطبان از یک تجربه به تجربه دیگر سرازیر می شوند، فرصت های متقاطع را ایجاد می کند.

به ‌جای ویژگی ‌های مجزا، آخرین به‌روزرسانی‌ ها حول یک مأموریت فراگیر برای برآوردن نیازهای متنوع سازندگان و مصرف ‌کنندگان ادغام می ‌گردند. یوتیوب به عنوان یک پلتفرم چندرسانه‌ای، به دنبال تسهیل اتصال، بیان خود و اطلاعات است. این هویت تثبیت‌ کننده، نوآوری را با هدایت آن به سمت هدفی منسجم و مرتبط، توانمند می ‌سازد.

3: فید RSS YouTube برای اولین پادکست صوتی

سازندگان پادکست که از فید RSS برای توزیع محتوای صوتی خود استفاده می‌ نمایند، اکنون می ‌توانند مستقیماً آن فید را در YouTube آپلود نموده تا طبق ادغام جدید این پلتفرم، قسمت‌ های پادکست خود را به‌عنوان ویدیو های تصویر ثابت در کانال YouTube خود به‌ طور خودکار منتشر کنند.

با ارسال یک فید RSS، YouTube یک نسخه ویدیویی از هر قسمت پادکست را با استفاده از کاور هنری تولید می‌ کند و آن را به کانال سازنده اضافه می ‌نماید تا قسمت ‌های جدید از فید RSS به‌طور خودکار آپلود شود و به مشترکین اطلاع داده شود. این عملکرد جدید امکان توزیع یکپارچه اپیزود پادکست را از یک فید RSS به طور مستقیم به YouTube می دهد، زیرا ویدیوهای تولید شده به طور خودکار در حال حاضر در کشور ها و مناطق منتخب در دسترس هستند.

نتیجه: YouTube اخیراً سازندگان پادکست را قادر ساخته است که فید های RSS صوتی را مستقیماً به کانال ‌های YouTube اضافه و قسمت ‌ها را در YouTube و YouTube Music توزیع کنند. این به پادکست ‌ها اجازه می ‌دهد تا با گسترش مصرف پادکست در سراسر پلتفرم‌ ها، به مرکزیت رو به رشد YouTube Music دسترسی داشته باشند.

با این حال، همگام ‌سازی فید های پادکست فقط صوتی با نسخه ‌های ویدیویی آن‌ ها در زیرساخت YouTube پیچیده است. تجربه صفحه ‌بندی یکپارچه بین صدا و ویدیو پادکست در برنامه YouTube Music تجربه کاربری نرمی را ارائه می ‌کند، اما هماهنگی فنی در قسمت پشتیبان سازنده عقب مانده است.

موقعیت قریب ‌الوقوع YouTube Music به‌عنوان برنامه پیش ‌فرض پادکست اندروید از طریق توقف پادکست Google، پتانسیل قدرتمند پادکست آن را برجسته می ‌کند. با این حال، محدودیت ‌های کنونی پیرامون تبلیغات و مسیر های درآمد زایی نا مشخص برای سازندگان پادکست، شور و شوق افسارگسیخته را کاهش می ‌دهد.

آزمایش‌های غیررسمی آپلود پادهای صوتی و تصویری برای نظارت بر سیگنال‌ های تعامل در قالب‌ ها، بینش‌ های رفتاری مفیدی را ارائه می‌ دهند. با این حال، اینکه چه زمانی و چگونه یوتیوب از نظر فناوری مطالبات رسانه ‌ای مختلط پادکست را یکپارچه خواهد کرد، نامشخص است.

بین وعده گسترش کشف پادکست و پیچیدگی ‌های عملیاتی طولانی در استقرار مدل تجاری پویا پادکست ‌ها در مقیاس، YouTube Music در یک وضعیت انتقالی نا خوشایند قرار دارد. اینکه چگونه نیازهای متمایز این پلتفرم با هنجار های پادکست در ارتباط است، در سال 2024 آشکار خواهد شد. اما پادکست ‌هایی که خواهان مزیت استفاده زود هنگام هستند، از آزمایش یکپارچه ‌سازی پادکست YouTube Music در شکل در حال پیشرفت فعلی آن سود خواهند برد.

4: آزمایش: فیدهای فیلتر شده با رنگ YouTube

جدیدترین آپدیت یوتیوب ۲۰۲۴

یوتیوب در حال آزمایش یک ویژگی جدید در تلفن همراه است که به کاربران امکان می دهد ویدیو های فید خانگی خود را بر اساس رنگ فیلتر و تجربه مرور بصری لذت بخشی را ایجاد کنند زیرا کاربران می توانند برای مشاهده فید های فقط قرمز، آبی یا ریز عکس های ویدیویی با رنگ سبز انتخاب نمایند. فید های فیلتر شده اختیاری جایگزین فید خانگی استاندارد نمی ‌شوند، اما با مرتب ‌سازی رنگ عمدتاً بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر کوچک به جای محتوای ویدیویی، به‌عنوان گزینه ‌های فید برتر اضافی ظاهر می‌ گردند.

یوتیوب تایید کرده است که تست فیلتر رنگ در حال حاضر برای برخی از کاربران اندروید و iOS در دسترس می باشد. با این حال، جزئیات دقیقی در مورد هدف مورد نظر یا برنامه های گسترده برای گزینه فیلتر کردن فید ویدیوی زیبایی و آرایشی ارائه نکرده است.

نتیجه: در حالی که این پوشش ‌های رنگی به‌عنوان «فیلتر» برچسب ‌گذاری شده‌اند، پس‌ زمینه را از نظر بصری مانند فیلتر های عکس بدون تغییر توصیه‌ های ویدیویی تغییر می ‌دهند.

فیدبک اولیه نشان می‌ دهد که پس ‌زمینه‌ های رنگی می ‌توانند به نمایش تصاویر کوچک کمک کنند و سطح کنترل بصری سفارشی ‌شده و الهام ‌گرفته از دسکتاپ را به شما بدهند. با این حال، واضح بودن غیر عادی ممکن است در ابتدا برای برخی از کاربران حواس پرتی را ایجاد کند. تاکید اخیر یوتیوب بر درخواست داده ‌های واکنش عاطفی پس از بازدید های ویدیویی، زمینه بالقوه‌ای را فراهم می‌ نماید و به این نکته اشاره می ‌کند که فیلتر های رنگی ممکن است در تحقیقات تحلیل احساسات نقش داشته باشند.

با حداقل ترفند های رابط که می ‌توانند رفتار مشاهده را تغییر دهند و هیچ کمبودی در داده‌ های تحلیلی برای استخراج وجود ندارد، نوآوری‌ هایی که با هدف برانگیختن احساسات مثبت کاربر، انگیزه ‌های تجاری ارزشمندی دارند. از آنجایی که فضا های دیجیتال برای جلب توجه مصرف کنندگان رقابت می کنند، ممکن است توسط شخص طراحی شود، لمس های به ظاهر ظریف مانند فیلترهای رنگی درهای اکتشافی را باز می نمایند.

درست همانطور که یک برند شخصی باهوش از روانشناسی رنگ ها از طریق نشانه های محیطی سرمایه گذاری می نماید، ویژگی YouTube آزمایش می کند که چگونه اصول رنگ دیجیتال ممکن است تعامل را افزایش دهد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس