چگونه به صورت ناشناس در یوتیوب فیلم تماشا کنید!

120
0
ناشناس در یوتیوب فیلم تماشا کنید

هیچ کس نباید بداند که شما چه چیزی را تماشا می کنید. از این نکات برای مرور ناشناس یوتیوب استفاده کنید. ناشناس در یوتیوب فیلم تماشا کنید!

آیا تا به حال یک یا دو ویدیو را در مورد یک موضوع خاص تماشا کرده اید تا به صفحه اصلی YouTube خود بازگردید و انبوهی از ویدیوهای مشابه را در فید پیشنهادی خود مشاهده کنید؟ یا شاید شما چیزی را جستجو کرده اید که فقط پیدا کنید جستجوهای شما اکنون به طرز وحشتناکی شخصی شده است؟

اگر تا به حال خود را در هر یک از این موقعیت ها پیدا کرده اید، پس این مقاله را دوست خواهید داشت. ما پنج راه برای مرور ناشناس YouTube را به شما نشان خواهیم داد.

1. از یک اکانت Google Throwaway استفاده کنید

اولین راه برای مرور ناشناس یوتیوب، ایجاد یک اکانت کاربری دور ریختنی (throwaway) است. اکانت دور ریختنی (throwaway)اکانتی است که شما فقط برای YouTube از آن استفاده می کنید و هیچ اطلاعات شخصی را وارد نمی کنید. به این ترتیب، هیچ ارتباطی بین هویت واقعی شما و فعالیت YouTube شما وجود ندارد.

ایجاد یک اکانت Google جدید در اندروید، آیفون یا رایانه شما بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت جیمیل بروید و Create an account را انتخاب کنید. سپس می‌توانید به YouTube بروید و بدون نگرانی در مورد حریم خصوصی خود، از اکانت کاربری خود برای تماشای یوتیوب تا حد دلخواه خود استفاده کنید.

2. قبل از مرور از اکانت Google خود خارج شوید

اگر از ایجاد یک اکانت کاربری جدید ناراحت هستید، می توانید قبل از مرور YouTube از اکانت عادی خود خارج شوید. به این ترتیب فعالیت شما به اکانت و هویت واقعی شما مرتبط نخواهد شد.

البته این روش کامل نیست زیرا یوتیوب همچنان می‌تواند آدرس IP شما را ردیابی کند. با این حال، این یک راه سریع و آسان برای مرور ناشناس YouTube است. می توانید از VPN یا پروکسی برای پوشاندن آدرس IP خود و افزایش ناشناس بودن خود استفاده کنید.

3. یوتیوب را با VPN مرور کنید

راه دیگر برای مرور ناشناس YouTube از طریق VPN یا شبکه خصوصی مجازی است. یک VPN ترافیک شما را رمزگذاری می کند و آن را از طریق یک سرور در مکان دیگری هدایت می کند. این باعث می شود به نظر برسد که شما از مکانی متفاوت از مکان واقعی خود مرور می کنید. این نه تنها ردیابی شما را برای مردم دشوارتر می کند، بلکه به شما امکان می دهد محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید به ویدیویی دسترسی پیدا کنید که فقط در ایالات متحده موجود است، می‌توانید از VPN برای اتصال به سروری در ایالات متحده استفاده کنید و ویدیو را طوری تماشا کنید که گویی در آنجا هستید.

بسیاری از ارائه دهندگان VPN عالی وجود دارند که آزمایشات رایگان ارائه می دهند، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب یکی از آنها تحقیق کنید. برخی از عواملی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از قیمت، سرعت، امنیت و سهولت استفاده.

4. از حالت ناشناس YouTube (موبایل) استفاده کنید

اگر از برنامه YouTube در تلفن خود استفاده می کنید، می توانید از ویژگی ناشناس درون برنامه نیز استفاده کنید. این شبیه خروج از اکانت کاربری قبل از مرور است، اما کمی راحت‌ تر است. هر کاری که در حالت ناشناس انجام می دهید به اکانت شما مرتبط نیست و بنابراین برای شخصی سازی تجربه شما استفاده نخواهد شد.

برای روشن کردن حالت ناشناس، برنامه YouTube را باز کنید و روی عکس روفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس، Turn on Incognito را انتخاب کنید. می‌دانید که کار می‌کند زیرا یک نوار سیاه در پایین صفحه ظاهر می‌شود که می‌گوید «شما ناشناس هستید».

5. از مرورگر Tor برای مرور یوتیوب استفاده کنید

راه دیگر برای مرور ناشناس یوتیوب استفاده از مرورگر Tor است. اگر نمی دانید مرورگر Tor چیست، این یک مرورگر ویژه است که ترافیک شما را قبل از رسیدن به مقصد از طریق چندین سرور هدایت می کند. این امر ردیابی ترافیک از کجا را بسیار دشوار می کند. با این حال، از آنجا که ترافیک شما از چندین سرور عبور می کند، می تواند سرعت اتصال شما را کاهش دهد.

مرورگر Tor برای دانلود و استفاده رایگان است و آن را به گزینه ای عالی برای افرادی که بودجه کمی دارند تبدیل می کند. با این حال، به دلیل رایگان بودن آن، در صورت داشتن هر گونه مشکل با مرورگر، پشتیبانی مشتری وجود ندارد.

ناشناس در یوتیوب فیلم تماشا کنید!

برای لذت بردن از YouTube لازم نیست حریم خصوصی خود را قربانی کنید. با استفاده از یکی از این روش‌ها، می‌توانید یوتیوب را ناشناس مرور کنید و هر آنچه را که می‌خواهید تماشا کنید، بدون اینکه نگران تأثیر آن بر توصیه‌های ویدیویی خود باشید. پس ادامه دهید و به میزان دلخواه خود تماشا کنید! فقط فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار برای پخش برنامه بیایید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس