قابلیت های جدید یوتیوب: جستجوی دقیق، نزدیک کردن به زوم و سایر پیشرفت‌ها

109
0
قابلیت های جدید یوتیوب

ساعت‌هایی که صرف تماشای ویدیوهای YouTube می‌کنید با آخرین بهبودهای رابط کاربری که در تلفن همراه، دسک‌تاپ و تلویزیون ارائه می‌شوند، کمی لذت‌بخش‌تر می‌شوند. آنها ناوبری را آسان تر می کنند و به شما کنترل دقیقی بر پخش می دهند. در ادامه قابلیت های جدید یوتیوب را بیشتر بشناسید.

مطالب دیگر درباره یوتیوب:

حالت تصویر در تصویر در یوتیوب

10 ویژگی و امکانات YouTube که باید از آنها استفاده کنید

معرفی 19 مورد از بهترین کانال های یوتیوب که باید حتما تماشا کنید

نکاتی درباره راه اندازی یک کانال یوتیوب

شاید مهم ترین ویژگی جدید جستجوی دقیق برای موبایل باشد – شما روی صفحه فشار داده و نگه دارید تا جدول زمانی تصویری ویدیو را ببینید، سپس می توانید به جلو و عقب بگردید تا لحظه دقیق مورد نیاز خود را بیابید (این را در عمل در زیر مشاهده می کنید. ). همچنین می‌توانید با دو انگشت دوبار ضربه بزنید تا یک فصل را رد کنید.

Pinch to Zoom یکی دیگر از تغییرات مفید است که به شما امکان می دهد بخشی از ویدیو را که می خواهید ببینید. ژست نیشگون گرفتن قبلاً برای جابه‌جایی بین ستون‌بوکسینگ و برش ویدیو به تناسب صفحه‌تان استفاده می‌شد، اکنون می‌توانید برای مشاهده بهتر چیزی به بزرگنمایی بیشتر ادامه دهید.

پخش‌کننده YouTube روی موبایل و دسک‌تاپ اکنون دارای حالت محیطی برای افرادی است که از حالت تاریک استفاده می‌کنند – به رنگ‌های ویدیو اجازه می‌دهد از پخش‌کننده بیرون بریزند و جلوه‌ای درخشش ملایم ایجاد کنند. کاملاً Ambilight نیست، اما لبه سخت بین ویدیو و پس‌زمینه سیاه را حذف می‌کند.

قابلیت های جدید یوتیوب
قابلیت های جدید یوتیوب

وقتی صحبت از حالت تاریک شد، اکنون در موبایل، دسکتاپ و تلویزیون تاریک‌تر است. رابط لیست پخش نیز بازسازی شده است، با پخش جادوی رنگ محیط به علاوه جزئیات اضافی در مورد خود لیست پخش.

قابلیت های جدید یوتیوب
قابلیت های جدید یوتیوب

در نهایت، چند بهبود قابلیت استفاده وجود دارد. پیوندهای یوتیوب در توضیحات ویدیو اکنون به صورت دکمه‌هایی برای تشخیص آسان نشان داده می‌شوند، در حالی که دکمه‌های اعمال مکرر (مانند، اشتراک‌گذاری، دانلود و اشتراک) برای به حداقل رساندن حواس‌پرتی و دسترسی بیشتر به آن‌ها دوباره طراحی شده‌اند.

در حالی که این تغییرات در حال حاضر فعال هستند، برای انتشار به هر کاربر به زمان نیاز دارند. شما باید در هفته های آینده شروع به دیدن آنها کنید.

2/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس