جدیدترین گوشی گلکسی سامسونگ چیست؟

87
0
جدیدترین گوشی گلکسی سامسونگ

اگر می‌خواهید بروزترین تلفن همراه گلکسی سامسونگ را در اختیار داشته باشید، در این مقاله جدیدترین گوشی گلکسی سامسونگ معرفی شده است.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، نباید گلکسی های سامسونگ را فراموش کنید. این گوشی ها بسیار باکیفیت، خوش ساخت و دارای عملکرد عالی هستند. چرا کار خودتان را راحت نمی کنید و سراغ جدیدترین مدل نمی روید؟

با این حال، انتخاب ممکن است کمی گیج کننده باشد. سری محصولات مختلفی در میان گوشی های گلکسی وجود دارد، و سامسونگ دائماً گوشی‌های جدیدی را عرضه می‌کند، بنابراین یافتن مناسب ترین و جدیدترین گوشی گلکسی سامسونگ امر بسیار دشواری است.

برای کمک به شما، ما این لیست را که شامل جدیدترین گوشی های سامسونگ گلکسی برای هر سری می باشد را گردآوری کرده ایم.

Galaxy Z Fold

Galaxy Z Fold
Galaxy Z Fold
  • جدیدترین مدل: Galaxy Z Fold3
  • تاریخ انتشار: آگوست 2021

اگر به دنبال پیشرفته ترین گزینه در میان تلفن های همراه هستید، سری گلکسی Z سامسونگ را در نظر بگیرید. Z Fold3 یک دستگاه تاشو ممتاز است، با صفحه نمایش 6.2 اینچی و صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی 120 هرتزی، که آن را برای بهره وری در زمینه هایی مانند بازی ها و فیلم ها تبدیل به یک گزینه‌ی عالی می کند.

Galaxy Z Fold3 دارای سه دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 4 مگاپیکسلی در زیر نمایشگر و یک دوربین 10 مگاپیکسلی است—بنابراین می‌توانید از همه زوایا با کیفیت بالا عکس بگیرید. همچنین با مقاومت در برابر آب، قاب آلومینیومی قوی و شیشه مقاوم در برابر ضربه، بسیار بادوام ساخته شده است.

در بررسی های قبلی خود برای Samsung Galaxy Z Fold3، گفتیم که این گوشی به دلیل طراحی جذاب، کیفیت ساخت و تجربه نرم‌افزاری لذت‌بخش، بهترین دستگاه تاشو موجود در بازار است. با این حال، عمر باتری پایین تر و قیمت قابل توجه 1799 دلار به دنبال دارد.

Galazy Z Flip

Galazy Z Flip
Galazy Z Flip
  • جدیدترین مدل: Galaxy Z Flip3
  • تاریخ انتشار: آگوست 2021

اگر به دنبال تلفن‌های تاشو قدیمی هستید، اما نمی‌خواهید ویژگی‌های مدرنی را که به آن‌ها عادت کرده‌اید از دست بدهید، به Galaxy Z Flip3 نگاهی بیاندازید. اندازه آن در حالت تا شده 4.2 اینچ است، با صفحه نمایش 1.9 اینچی که برای بررسی اعلان ها عالی است.

وقتی Flip3 باز شود، صفحه نمایش 6.7 اینچی HDR10+ واضح و روشن با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز دارد. با این حال، می‌توانید خط تای وسط صفحه را ببینید و احساس کنید، که یک نقطه ضعف ناخوشایند برای Galaxy Z Flip3 به حساب می آید.

در پشت دو دوربین 12 مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین 10 مگاپیکسلی قرار دارد. ماهیت تاشوی گوشی به این معنی است که می‌توانید آن را تنظیم کنید تا عکس‌ها و فیلم‌ها را به طور خودکار ثبت کند، با کمک ویژگی «dual preview» که به افراد اجازه می‌دهد قبل از اینکه از صفحه نمایش اصلی عکس بگیرید، آن را بررسی کنند.

Galaxy S

Galaxy S22
Galaxy S22
  • جدیدترین مدل: Galaxy S22
  • تاریخ انتشار: فوریه 2022

گلکسی اس از سری پرچمداران سامسونگ است. اگر می‌خواهید یک گوشی معمولی با بهترین سخت‌افزار (به این معنی که تا نمی‌شود) داشته باشید، Samsung Galaxy S22 برای شما مناسب است. این گوشی در سه نوع S22، S22+ و S22 Ultra عرضه می شود.

نوع پایه S22 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی 120 هرتزی با کناره های مسطح است که از فناوری Vision Booster سامسونگ استفاده می کند. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی است. در پشت یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود دارد. ، در حالی که در جلو دوربین 10 مگاپیکسلی ارائه می دهد.

برای بسیاری، S22+ بهترین انتخاب خواهد بود. این گوشی صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 2340 در 1080، به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند.

گلکسی اس 22 اولترا در اصل جایگزین سری گلکسی نوت است که دیگر تولید نشده است. دارای دوربین 108 مگاپیکسلی، رم تا 12 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 1 ترابایت، صفحه نمایش 6.8 اینچی با طرفین خمیده و قلم S Pen است.

Galaxy A

Galaxy A73
Galaxy A73
  • آخرین مدل: Galaxy A73
  • تاریخ انتشار: مارس 2022

سری گلکسی A سامسونگ گوشی های هوشمند میان رده را ارائه می کند. این سری از گوشی ها بین گلکسی اس و گلکسی M قرار گرفته است – تعادل عالی بین قدرت و قیمت. هر گوشی چهار به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند، بنابراین نگران نباشید.

جدیدترین و بهترین مدل از این سری گلکسی A73 است که دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و حسگر اثرانگشت درون صفحه است. با گوریلا گلس 5 محافظت می شود (البته پشت و کناره های آن پلاستیکی مات هستند) و دارای گواهینامه IP67 است.دوربین عقب دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین جلو 32 مگاپیکسل است.

A73 با 6 یا 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی (که می توانید تا 1 ترابایت با میکرو اس دی افزایش دهید) و تراشه کوالکام اسنپدراگون 778 جی ارائه می شود. همچنین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی است.

همه اینها در کنار ویژگی‌های مفید نرم‌افزار سامسونگ مانند Samsung Knox برای محافظت از داده‌های شما و Game Booster برای بهبود عملکرد بازی است. به علاوه One UI 4 را با تمام ویژگی‌های عالی و گزینه‌های سفارشی‌سازی اجرا می‌کند.

Galaxy M

Galaxy M53
Galaxy M53
  • جدیدترین مدل: Galaxy M53
  • تاریخ انتشار: آوریل 2022

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید اما نمی توانید بودجه خود را زیاد افزایش دهید، سری Galaxy M را در نظر بگیرید که فقط برای خرید آنلاین در دسترس است. با این حال، از نظر کیفیت سطح بسیار خوبی دارد – دوربین های مناسب و با کیفیت و باتری های بادوام از ویژگی های اصلی گوشی های Galaxy M هستند.

جدیدترین و بهترین گوشی گلکسی M53، یک گوشی مجهز به 5G با پردازنده هشت هسته ای، تراشه مدیاتک Dimensity 900 و حداقل 6 گیگابایت رم است. حافظه داخلی از 128 گیگابایت شروع می شود، اگرچه می توانید با کارت microSD تا 1 ترابایت آن را افزایش دهید.

همچنین صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی با وضوح 1080 در 2400 (در یک قاب نازک با لبه های گرد قرار گرفته است) دارد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل در پشت قرار گرفته و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز دارد.

گوشی جدید سامسونگ خود را انتخاب کنید

حال تصمیم گرفتید که کدام سری گلکسی سامسونگ برای شما بهترین انتخاب است؟ پس از جمع بندی، می توانید بروید و گوشی منتسب خود را بخرید. فرقی نمی‌کند که گلکسی اس گران‌قیمت‌ را بخواهید یا گلکسی M مقرون‌به‌صرفه را، مطمئناً از سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ نهایت لذت را خواهید برد.

هنگامی که گوشی خود را در دست گرفتید، فراموش نکنید که آن را سفارشی کرده و منحصر به فرد کنید. شما می توانید تصویر زمینه را تغییر دهید، یک صفحه کلید جدید نصب کنید، آیکون های مختلف را دانلود کنید و بسیاری موارد دیگر.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس