11 روش برای جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک

95
0
جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک

جذب فالوور در TikTok به صرف زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. در این مقاله به بررسی چندین راه برای جذب دنبال کنندگان بیشتر در TikTok خواهیم پرداخت.

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد تعدادی ویدیو در TikTok پست کرده‌اید، به این امید که دنبال کنندگان زیادی به دست آورید. ولی تا کنون، تعداد فالوورهای شما کمتر از آنچه شما انتظار داشتید بوده اند. و این موضوع باعث تعجب شما شده است، پس راه حل چیست؟ چگونه می توان در مدت زمان کوتاهی فالوورهای بیشتری در TikTok جذب کرد؟

کاربران محبوب در TikTok به طرز شگفت انگیزی میلیون ها فالوور را یک شبه به دست نیاوردند. جذب کردن دنبال کنندگانی به این بزرگی نیاز به صرف کار و تلاش زیادی دارد. اما، خوشبختانه ما اینجا هستیم تا با فاش کردن رمز و رازهای مختلفی که به شما کمک می کنند در TikTok فالوور جذب کنید، به شما کمک کنیم.

1. جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: محتوای اورجینال پست کنید

اگر محتوای تکراری پست کنید، فالوورهای زیادی نخواهید داشت. شما باید راهی پیدا کنید تا خود را در TikTok نسبت به سایر رقبا متمایز کنید، لباسی که می پوشید، نوع رفتار شما یا چالش هایی که اجرا می کنید. اینکه متفاوت از سایر اقراد عمل کنید و خلاقیت به خرج بدهید برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر کافی است.

2. آپلود کردن ویدیو به صورت روزانه

این نکته نیازی به توضیح ندارد. اگر به اندازه کافی محتوا پست نمی کنید، مردم چگونه با شما آشنا شده و ویدیوهای TikTok شما را پیدا کنند؟ در حالی که مجبور نیستید هر روز ویدیو پست کنید، باید یک برنامه زمان بندی مشخصی داشته باشید. ارسال یک روز در میان یا یک بار در هفته راه خوبی برای شروع است.

وقتی افراد حساب شما را دنبال می‌کنند، انتظار دارند محتوای بیشتری ببینند. اگر چند ماه است که پستی منتشر نکرده اید، فالوورهای TikTok خود را از دست خواهید داد.

3. جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: استفاده از موزیک های ترند شده

TikTok بر پایه‌ی موزیک استوار شده است. این برنامه یک مجموعه کامل از آهنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد، پس چرا از آنها استفاده نکنید؟ ممکن است از گوش دادن به سبک خاصی از موسیقی مانند متال لذت ببرید، اما متأسفانه، این نوع آهنگ‌ها معمولاً در TikTok پخش نمی‌شوند.

استفاده از شیک ترین آهنگ ها در ویدیوها ایده ی خوبی است. در صفحه For You در TikTok جست و جو کنید تا ببینید سایر کاربران چه نوع آهنگ هایی را انتخاب می کنند. برای کسانی که با عملکردهای داخلی TikTok آشنا نیستند، ابتدا باید یاد بگیرند که TikTok چگونه کار می کند.

آهنگ‌ها و وویس هایی که هزاران بار توسط سایر کاربران استفاده شده‌اند به ویدیوی شما کمک می‌کنند تا مورد توجه قرار گرفته و بیشتر دیده شوند.

4. دوئت کنید

همکاری با سایر کاربران TikTok یک راه عالی برای افزایش دنبال کنندگان شما و همچنین دیده شدن محتوای شما در گروه های جدیدی از افراد است. این ویژگی TikTok به شما امکان می دهد بدون نیاز به ملاقات رو در رو با کاربران دیگر با آنها ویدیو بسازید.

بهتر است با کاربرانی که تعداد فالوورهای مشابهی دارند، دوئت اجرا کنید. اگر 50 فالوور دارید، باید سعی کنید با کاربر دیگری که تقریباً همین تعداد فالوور را دارد همکاری کنید. با به دست آوردن فالوورهای بیشتر، می توانید در کنار کاربران محبوب تر به فعالیت خود ادامه دهید.

5. جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: از افراد با تجربه یاد بگیرید.

قبل از شروع به ضبط ویدیوهای خود، باید یک بار دیگر صفحه For You را مرور کنید. برخی از ویدیوهای موجود در این صفحه صدها هزار یا حتی میلیون ها لایک گرفته اند.

از خود بپرسید: چه چیزی این ویدیوها را انقدر محبوب می کند؟ شاید دلیل این اتفاق مهارت یا حتی شخصیت کاربر باشد. در هر صورت، به عملکرد آنها، همراه با هر گونه فیلتر یا لوازمی که استفاده می کنند، توجه داشته باشید. می توانید از این دانش برای بهبود ویدیوهای بعدی خود استفاده کنید.

6. هشتگ ها و ترندها

درست مانند توییتر و اینستاگرام، TikTok از هشتگ‌ها برای نشان دادن داغ ترین موضوعات استفاده می‌کند. یک راه عالی برای افزایش تعامل در TikTok شرکت در پرطرفدارترین موضوعات و اتفاقات است و در عین حال داستان خود را نیز به آن اضافه کنید.

موضوعات ترند شده در TikTok به طور پیوسته در حال تغییر هستند، که این مسئله برای افراد فعال بسیار عالی است، اما همچنین به این معنی است که قبل از اینکه TikTok به موضوع بعدی برود، باید مطمئن شوید که ویدیوی خود را پست کرده‌اید! و فراموش نکنید که چند هشتگ مرتبط با آن اضافه کنید تا به ویدیوی شما کمک کند مخاطب مناسب خود را پیدا کند.

7. جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: ابزار و تجهیزات خود را ارتقا دهید

جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: ابزار و تجهیزات خود را ارتقا دهید
جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: ابزار و تجهیزات خود را ارتقا دهید

احتمالا تاکنون متوجه شده اید که کاربران محبوب TikTok ویدیوهای خود را در اتاق خواب آشفته یا با نور کم فیلمبرداری نمی کنند. برخی از کاربران در واقع از تجهیزات حرفه ای استفاده می کنند تا ویدیوهای خود را بی نقص جلوه دهند.

از آنجایی که دوست شما همیشه برای فیلمبرداری از ویدیوهای شما در دسترس نیست (و ممکن است حتی گاهی به تنهایی مجبور به ضبط ویدیو شوید)، یک سه پایه برای دوربین سا گوشی خود بخرید. خرید و استفاده از تجهیزات روشنایی نیز ایده بدی نیست. می‌توانید یک رینگ لایت بخرید که اتفاقا رنج قیمتی متفاوتی هم دارند، و بلافاصله کیفیت ویدیوهای خود را ارتقا دهید.

دوربین های گوشی های هوشمند بهترین کیفیت صدا را در اختیار شما قرار نمی دهند و اغلب با نویز همراه هستند. اگر پول خرید یک میکروفون حرفه ای را ندارید، می‌توانید ویژگی کاهش‌دهنده نویز TikTok را هنگام ویرایش امتحان کنید، که نویز پس‌زمینه را از بین می‌برد. همچنین می‌توانید برای حذف نویز پس‌زمینه ویدیو، یک برنامه دانلود و نصب کنید.

8. با دنبال کردن دیگران فالوور به دست آورید

وقتی شخص دیگری را دنبال می کنید، این کار باعث می شود که او پروفایل شما را بررسی کند. برای افزایش شانس خود برای دنبال شدن، سعی کنید پروفایل هایی را پیدا کنید که مشابه پروفایل شما هستند.

تعامل با پروفایل ها و محتوای مشابه با خودتان کمک می‌کند تا در TikTok شناخته شده تر شوید.

9. جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: مهارت های عکاسی خود را تقویت کنید

جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: مهارت های عکاسی خود را تقویت کنید
جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: مهارت های عکاسی خود را تقویت کنید

برای ساختن ویدیوهایی مانند کاربران معروف TikTok، باید اصول عکاسی را یاد بگیرید و مهارت های خود را بهبود ببخشید (حتی اگر فقط از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید). با بهبود مهارت های خود، می توانید شروع به فیلمبرداری با سبک حرفه ای تر کنید.

قبل از شروع فیلمبرداری، مطمئن شوید که همه چیز را آماده کرده اید تا از شر حواس پرتی‌ها در امان باشید. این بدان معناست که اتاق خود را تمیز کنید یا به یک مکان ساکت تر بروید.

10. اکانت TikTok خود را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اگر در شبکه های اجتماعی دیگری دنبال کنندگان زیادی دارید، قطعا باید از این مزیت استفاده کنید. فالوورهای شما در آن پلتفرم شما را می‌شناسند، که باعث می‌شود احتمال بیشتری وجود داشته باشد که شما را در TikTok نیز دنبال کنند.

اکانت TikTok خود را در سایر حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها دنبال کنندگان سابق شما را جذب می کند، بلکه می تواند شما را با مخاطبان جدیدی نیز آشنا کند.

11.جذب بیشتر طرفداران و دنبال کنندگان در تیک تاک: به محتوایی که در حساب شما محبوبیت زیادی دارد توجه کنید

برای جذب فالوور در TikTok، باید به آنچه فالوورهای شما از آن استقبال می کنند توجه کنید. بررسی کنید که کدام یک از ویدیوهای شما بهترین عملکرد را داشته است و چه چیزی آنها را از سایر ویدیوهای شما متفاوت می کند. محتوای بیشتری از این قبیل تولید کنید.

یک راه خوب برای ادامه تولید محتوای مشابه این است که بر اساس یکی از نظرات ویدیوی موفق خود با یک ویدیو پاسخ دهید. این یک راه خوب برای جذب مخاطبان زیاد از اولین ویدیو برای ویدیو بعدی است.

نتیجه گیری

آنچه در این مقاله به بررسی آن پرداختیم ممکن است یکتغییر چندانی در TikTok شما ایجاد نکند، اما همچنان می توانید از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. شما باید زمان و تلاش زیادی را صرف این کار کنید تا ویدیوهای خود را پریازدید کنید. به زودی، تمام زحمات شما نتیجه خواهد داد و صدها (و حتی شاید روزی میلیون ها) فالوور به دست آورید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس