حساب عیسی مسیح در توییتر تیک آبی گرفت !!

54
0
حساب عیسی مسیح در توییتر

مدت کوتاهی از شروع مدیریت ایلان ماسک در توییتر می‌گذرد، اما در همین مدت زمان هم شاهد تغییرات بزرگی در این شبکه اجتماعی بوده‌ایم. یکی از این تغییرات که البته حالا متوقف شده، امکان دریافت تیک آبی با خرید سرویس 8 دلاری Twitter Blue است. به لطف همین تغییر، یکی از کاربران قدیمی توییتر توانسته بعد از نزدیک به 16 سال، برای حساب عیسی مسیح در توییتر تیک آبی بگیرد.

حساب عیسی مسیح در توییتر

کاربران توییتر با خرید سرویس بلو می‌توانند بدون تأیید هویت، تیک آبی بگیرند که همین موضوع می‌تواند دردسرهای زیادی به وجود بیاورد؛ دردسرهایی که باعث شده است که فعلًا ایلان ماسک از ارائه این سرویس خودداری کند.

یکی از کاربرانی که توانسته است از این فرصت پیش‌آمده برای تیک آبی استفاده کند، کاربری با حساب Jesus@ است. به مناسبت دریافت همین تیک آبی، وب‌سایت «اینسایدر» با صاحب این حساب مصاحبه‌ای کرده است.

بنابر دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی، نام اصلی صاحب این حساب اعلام نشده است، با این حال گفته در دنیای واقعی حضرت عیسی نیست و تنها در توییتر این عنوان را یدک می‌کشد!

حساب عیسی مسیح در توییتر
حساب عیسی مسیح در توییتر

به گفته این کاربر، حساب Jesus در سال 2006 ایجاد شده و از آن برای انتشار توییت‌های بامزه در نزدیکی اعیاد مسیحیان استفاده می‌شود. در مدت نزدیک به 16 سالی که این حساب در توییتر فعالیت داشته است، صاحبش چندین بار خواستار دریافت تیک آبی شده بود، اما همان‌طور که می‌توان حدس زد، این شبکه اجتماعی چنین درخواستی را رد کرده بود.
با وجود رد درخواست‌ها، مالکیت ایلان ماسک بر توییتر فرصت استثنایی را در اختیار این کاربر قرار داد. صاحب این حساب می‌گوید به سرعت پس از اعمال تغییرات، با «اپل پی» حساب توییتر بلو را خریده و پس از باز‌کردن حسابش، با تیک آبی روبه‌رو شده است.

با وجود دریافت تیک آبی، صاحب حساب خودش به سیستم جدید معترض است:

«به نوعی من حساب عیسی مسیح را در توییتر تأیید کردم تا این موضوع را نشان دهم که چقدر سیستم جدید تأیید حساب، مضحک است. مسلماً من که عیسی مسیح نیستم و البته او هم حساب توییتر ندارد، پس چگونه چنین حسابی تأیید می‌شود؟ منطقی نیست.»

این کاربر گفته است که نمی‌داند در آینده چه برنامه‌ای برای حسابش دارد و تنها از آن برای انتشار پیام‌های خنده‌دار استفاده می‌کند، هرچند این‌کار برایش خطراتی هم دارد. صاحب حساب عیسی مسیح مدعی شده که به علت دریافت پیام‌های تهدیدآمیز و حتی تهدید به مرگ شدن، می‌خواهد ناشناس باقی بماند.

منبع : businessinsider

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس