بررسی آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator

68
0
آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator

آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator روز گذشته منتشر شد و هلیکوپترها، گلایدرها و سایر هواپیماهای جدید را به بازی اضافه کرد.

آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator

این آپدیت رایگان که برای سرویس ایکس باکس گیم پس نیز ارائه شده، چندین هواپیمای تاریخی از جمله Wright Flyer، Spirit of Saint Lewis و Hughes H-4 Hercules ‘Spruce Goose’ را به شبیه‌ساز مایکروسافت اضافه می‌کند.

آپدیت جدید همچنین شامل تعدادی فرودگاه و هواپیما کلاسیک می‌شود که پیش از این در بازی‌های قبلی سری از جمله Microsoft Flight Simulator X در سال ۲۰۰۶ و Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight استفاده شده بودند.
ماموریت‌های عناوین کلاسیک نیز به عنوان بخشی از این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد. لیست کامل هواپیماهای موجود در آپدیت چهلمین سالگرد به شرح زیر است:

هواپیماهای تاریخی

Wright Flyer
Ryan NYP (Spirit of St Louis)
Douglas DC-3
De Havailland Canada DHC-2-Beaver
Curtiss JN-4 Canuck
Grumman G-21 Goose
Hughes H-4 Hercules Spruce Goose

هلی‌کوپترها

Bell-407
Guimbal Cabri G2
گلایدرها

DG Flugzeugbau LG8-18
DG Flugzeugbau DG1001E neo

هواپیمای مسافربری واقع‌گرایانه

Airbus A310

از زمان عرضه The Microsoft Flight Simulator در سال ۲۰۲۰، طرفداران خواهان هلیکوپتر و گلایدر بودند. هواپیمای The Airbus A-310 نیز به گونه‌ای شبیه‌سازی شده که تقریبا تمامی دکمه‌های آن کاربرد واقعی دارند. Hughes H-4 Hercules یک پرنده قدیمی است که بزرگ‌ترین هواپیمای چوبی و بزرگ‌ترین هواپیمای دریایی محسوب می‌شود.

نسخه واقعی Hughes H-4 Hercules معروف به Spruce Goose، تنها یک بار پرواز کرده است. دیگر هواپیمای تاریخ این آپدیت پرنده رایت، the Spirit of St. Louis و the Douglas DC-3 هستند. شهرهای هانوفر، دورتموند، دوسلدورف، بون و کلن نیز به مدل فتوگرامتری شده به روزرسانی می‌شوند.

به گفته مایکروسافت، زمانی که این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، در دو هفته اول عرضه بیش از یک میلیون بازیکن را جذب خود کرد و آن را به بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ این سری بازی‌ها تبدیل کرد.

استودیو Asobo ادعا کرده که مخاطبان بازی Microsoft Flight Simulator با ورود به گیم پس دو برابر شد و سپس با اضافه شدن به Xbox Cloud Gaming بار دیگر دو برابر شد.

منبع: videogameschronicle

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس