خرید آنی تتر trc | خرید ارزان تتر | قیمت تتر trc

57
0
خرید آنی تتر trc

تتر Tether با نماد USDT تتر Tether با نماد USDT نوعی استیبل کوین است که پشتوانه آن ارزهای فیات هستند. معروف ترین پشتوانه تتر دلار است. اما ارزهای دیگری هم پشتوانه این ارز دیجیتال هستند. با وجود این پشتوانه ها خرید تتر کمترین ریسک را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بازار دارد. برای خرید آنی تتر trc از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید ارزان تتر

خرید آنی تتر trc

استیبل کوین هایی مثل تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال از نوسانات بازار در امان هستند. البته این ارزها نیز ممکن است با نوساناتی روبرو شوند. به عنوان مثال در صورتی که ارزش یک دلار به دلایل مختلفی سقوط کند، ارزش تتر نیز به همان میزان سقوط خواهد کرد. تتر این امکان را برای صرافی ها فراهم می کند تا بتوانند جفت ارزها را با ارزهای فیات مبادله کنند، بدون آنکه ارز فیات درگیر معامله شود.

خرید آنی تتر trc
خرید آنی تتر trc

تتر یکی از رمزارز های پایه معاملاتی اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است. بیشتر معاملات ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم با جفت ارز تتر انجام میشود.

خرید آنی تتر trc

تتر Tether ابتدا در سال ۲۰۱۴ با نام «Realcoin» عرضه شد، اما بعد از مدت کوتاهی نامش تغییر پیدا کرد. این رمز ارز، در ابتدا تنها روی پلتفرم OMNI ارائه می شد. از این پلتفرم برای ارزهای دیجیتالی که به بلاک چین بیت کوین متصل بودند، استفاده می شد. اما پس از آن ارز دیجیتال تتر به صورت توکن ERC-20 روی بستر اتریوم عرضه شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

خرید آنی تتر trc

به دلیل گس یا کارمزد بالای شبکه اتریوم، شبکه های دیگر با گس و کارمزد پایین تر، رمز ارز تتر را به شبکه بلاکچینی خود اضافه کردند. برای اولین بار، بعد از اتریوم، شبکه TRX یا ترون، ارز تتر را به شبکه خود اضافه کرد. در حال حاضر تتر در 7 بلاکچین دیگر مثل سولانا، بایننس اسمارت چین، ایاس و آوالانچ و.. هم با کمترین کارمزد موجود است. این یعنی دسترسی به تتر بسیار آسان است.

چرا باید USDT بخریم؟

جالب است بدانید تتر، پر استفاده ترین ارز دیجیتال دنیاست. و مهمترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است. برای تریدرهایی که قصد ریسک ندارند، رمز ارز تتر بهترین انتخاب است. ممکن است دارایی شما در یک شب، طی نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، کاهش یا افزایش یابد یا حتی به صفر برسد! پس به یک انتخاب امن نیاز دارید که استیبل کوین ها هستند.

زمانیکه بازار دچار نوسان میشود، تریدر میتواند ارزهای دیجیتال خود را به استیبل کوین هایی مثل تتر تبدیل کرده و خود را از نوسان بازار خارج کند. یا برعکس، در حساب خود تتر نگه داشته و زمانیکه فرصت رشد در رمزارز های دیگر وجود داشت، از تبدیل تتر خود به ارز های دیجیتال دیگر سود کسب کند.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس