احتمال توقف بیت کوین بر روی 85 هزار دلار

با وجود تغییر نکردن، احتمال صعود بازار بیت کوین بسیار بالا است. در ادامه به احتمال توقف بیت کوین بر روی ۸۵ هزار دلار می‌پردازیم.

39
0
02 احتمال توقف بیت کوین بر روی 85 هزار دلار

با وجود اینکه بیت کوین در چند روز اخیر هیچ حرکت مهمی انجام نداده است ولی احتمال صعود بازار بیت کوین بسیار بالا است و همچنان در سرتیتر اخبار قرار دارد. به هر حال، سکه پادشاه، بازار را پیش از اینها شگفت زده کرد. در ادامه به احتمال توقف بیت کوین بر روی ۸۵ هزار دلار می‌پردازیم.

بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و این حرکت مورد انتظار بازار است. با ورود به سه ماهه پایانی سال جاری، انتظار می‌رود که بیت کوین به سمت آن مانع روانی بزرگ حرکت کند. با این حال، اگرچه بیت کوین بهبود قابل توجهی را از سقوط ماه مه نشان داد، در زمان نگارش این مقاله، آثار سقوط ناگهانی ۷ سپتامبر به طور کامل از بین نرفته است.

احتمال توقف بیت کوین بر روی ۸۵ هزار دلار

احتمال توقف بیت کوین بر روی 85 هزار دلار

با این وجود، با توجه به اینکه BTC حدود ۳ درصد سود روزانه را ارائه می‌دهد و در زمان مطبوعات در سطح ۴۸/۵ دلار معامله می‌شود، بازار بار دیگر BTC را برای برخی اقدامات مهم مورد توجه قرار داد. اما قبل از اینکه بیت کوین در واقع به سمت ۱۰۰ هزار دلار حرکت کند، آخرین توقف آن ۸۵ هزار دلار است که حرکت صعودی به ۱۰۰ هزار دلار را تأیید می‌کند.

مشاهدات فوق بخشی از گزارش بازار پلتفرم معاملاتی Decentrader بود که سیگنال‌های صعودی را در کوتاه مدت برای BTC ارائه می‌کرد. این نشان می‌دهد که چگونه می‌توان انتظار داشت که یک دور بزرگ ابتدا به ۸۵۰۰۰ دلار می‌رسد و پیش از شکستن سد روانی ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌شود را داشت.

BTC بسیار صعودی به نظر می‌رسد

01 احتمال توقف بیت کوین بر روی 85 هزار دلار

علیرغم قیمت بیت کوین که زیر ۵۰ هزار دلار است، معیارهای زنجیره‌ای باعث شده که تحلیلگران در مورد قیمت بیت کوین همچنان صعودی باشند. در یک گزارش آمده است که کاهش مداوم عرضه BTC در صرافی‌ها فشار فزاینده‌ای بر قیمت می‌گذارد. با افزایش تقاضا و کاهش عرضه، قیمت افزایش می‌یابد. علاوه بر این، یکی دیگر از عواملی که در مسیر صعودی میان مدت بیت کوین نقش داشت، SOPR آن بود که روند مشابه‌ای را در ماه‌های پس از سقوط کووید مارس نشان داد.

بنابراین، این گزارش نشان می‌دهد که بیت کوین تا پایان سه ماهه چهارم به ۸۵ هزار دلار می‌رسد. با این حال، بازار گزینه‌های بیت کوین در حال حاضر چندان زیاد به نظر نمی‌رسد و نرخ تامین مالی علائم منفی را نشان می‌دهد. افزایش بازده جهانی BTC تا انقضا نشان داد انتظارات در پایان سال حدود ۶۵ هزار دلار است که تقریباً ۲۰ هزار دلار کمتر از هدف ۸۵ هزار دلاری است.

حال که با احتمال توقف بیت کوین بر روی ۸۵ هزار دلار آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس