بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

57
0
بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

کریپتوکارنسی جای خود را در جهان باز می کند و در کنار آن نیز وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از کارشناسان بیان می‌کنند که ارزهای دیجیتال فقط یک روند جدید است و تقاضا کاهش می ‌یابد، با این حال، اکثرا معتقدند که ارز دیجیتال آینده روشنی دارد. با رشد سریع بازار سکه، تقاضای زیادی برای وب سایت های مرتبط با رمزنگاری وجود دارد. همین امر در مورد افزونه های ارز دیجیتال وردپرس نیز صدق می کند. در این پست به معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس می پردازیم.

بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس

کریپتوکارنسی چیست؟

به بیان ساده، این یک دارایی دیجیتال است که بدون تداخل با اشخاص ثالث در گردش است. اصل مهم، ایجاد آن تکنیک های رمزنگاری است که آن را ایمن تر می کند. ارزهای دیجیتال توسط فناوری توسعه بلاک چین پشتیبانی می شوند.

با کمک این سیستم امکان پیگیری تراکنش وجود دارد. به واحدهای ارز دیجیتال توکن یا سکه نیز گفته می شود. اولین و با ارزش ترین واحد بیت کوین است که در حال حاضر بیش از 19000 ارز دیجیتال وجود دارد. با این حال، حتی در این بازار، شما باید شروع به استفاده از ابزارهایی کنید که می توانند شما را به یک معامله گر فردی یا شاید یک ارائه دهنده خبر تبدیل کنند.

در این مقاله، پلاگین هایی را خواهید یافت که تجربه شما را در دنیای کریپتو آسان تر می کنند. می توانید بهترین افزونه های ارز دیجیتال وردپرس که در اینجا لیست شده اند مشاهده کنید.

درگاه پرداخت TripleA

درگاه پرداخت ارز دیجیتال برای WooCommerce توسط TripleAراه اندازی می شود. این برنامه اطمینان حاصل می کند که فروشگاه آنلاین شما به خوبی کار می کند. با استفاده از پلاگین TripleA wp Cryptocurrency Payment Gateway برای WooCommerce، می توانید در عرض چند ثانیه یک کیف پول دیجیتال به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

جلب توجه کاربران کریپتو با رشد سریع و جهانی می‌تواند ترافیک خوبی را برای فروشگاه شما به ارمغان بیاورد و راحتی را برای مشتریان شما به ارمغان بیاورد. ثبت نام آسان، سیاست بدون هزینه و پشتیبانی اختصاصی کمترین چیزی است که با این افزونه دریافت می کنید.

با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس و با کیف پول کریپتو TripleA دو روش تسویه حساب خواهید داشت که شامل ارز محلی و ارز دیجیتال به کیف پول رمزنگاری می شود. آنها از 4 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند که بیت کوین، اتریوم، USDT و پرداخت های لایتنینگ بیت کوین را در بر می گیرد.

آنها همچنین از چهل و هفت ارز برای تسویه حساب بانکی پشتیبانی می کنند.

BTCPayWall

وقتی نوبت به محتوای شما و مدیریت آن می ‌رسد، بهترین راه برای انجام این کار بدون دخالت اشخاص ثالث است. BTCPayWall راه حل دقیق برای این است. تقریباً هر محتوای دیجیتالی را از طریق وردپرس با استفاده از دیوار پرداخت بیت کوین مبادله کنید و نگران حریم خصوصی و امنیت نباشید.

محصولات و محتوای دیجیتال را با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس به 4 روش مختلف توزیع کنید:

• پرداخت به ازای هر پست برای فروش پست های وبلاگ فردی و مقالات مجله

• پرداخت به ازای مشاهده برای فروش ویدیوهایی که مستقیماً پخش می شوند.

• فروشگاه دانلود فروش فایل های دیجیتالی که دانلود می شوند.

• روش هایی برای دریافت کمک های مالی و راهنمایی

لایک کوین

اگر شما یک گورو رمزنگاری هستید، یا حداقل در مورد آن تحقیق کرده اید، احتمالاً نام DeFi (تمرکززدایی از پول و امور مالی) را شنیده اید. در مورد محتوای منحصر به فرد ساخته شده چطور؟ LikeCoin با تمرکززدایی انتشار DePub به بازار وارد شده است.

دقیقا به چه معناست؟ در حال حاضر سازندگان راهی برای اضافه کردن ابرداده در مورد محتوای خود ندارند. این بدان معنی است که محتوای شما به هیچ وجه در سیستم عامل های متمرکز مجاز نیست. با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس DePub یک راه آسان و در دسترس برای ایمن سازی محتوای دیجیتال شما ارائه می دهد.

در این سایت، ثبت نام دارای 2 مرحله رجیستری محتوا و ذخیره سازی محتوا می باشد. در مرحله اول ثبت نام، هر محتوای دیجیتال پس از ثبت در شبکه LikeCoin، ISCN (شماره استاندارد بین‌المللی محتوای استاندارد) دریافت می‌کند. کاری که انجام می دهد این است که ابرداده محتوای شما را ثبت می کند.

ثبت نام مستقل، تغییرناپذیر و شفاف است. همچنین می توانید تجارت توکن های لایک کوین را شروع کنید یا آنها را به هر ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین تغییر دهید.

ابزارک قیمت ارز دیجیتال Kriptomat

کریپتومات یک صرافی ارز دیجیتال اروپایی است که توسط دولت تنظیم شده است که با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس ارائه شده است که بنرهای قیمت ارز دیجیتال را به صورت زنده ارائه می دهد. شعار آنها “آزادی، انصاف، تحقق” است، زیرا آنها معتقدند که هر کسی باید بدون توجه به سطح دانش یا تجربه خود بتواند سرمایه گذاری های رمزنگاری را انجام دهد.

این افزونه مخصوصاً برای وب سایت هایی که اخبار و به روز رسانی های بازار را ارائه می دهند ضروری است. با Kriptomat شما با بنرهای خسته کننده برخورد نخواهید کرد. می‌توانید با راه‌اندازی پیوند ارجاع در Kriptomat، درآمد ارجاعی برای تراکنش‌های کاربران کسب کنید.

Kriptomat یک پیشنهاد ویژه برای کسانی که دوستان خود را معرفی می کنند در نظر گرفته است. برای هر دوستی که به Kriptomat که 100 یورو معامله می کند معرفی کنید، هر دو از طریق برنامه ارجاع Kriptomat 10 یورو بیت کوین دریافت خواهید کرد.

گالری NFT

آیا هنر NFT انجام می دهید و به هنر دیجیتال علاقه دارید؟ احتمالا در مورد حراج هنر دیجیتال که توسط خانه های حراج معروف برگزار می شود شنیده اید. آنها یک راه عالی برای نمایش هنر شما به جهان و فروش هستند. با این حال، برای رسیدن به آنجا باید راه خود را ادامه دهید.

بسیاری از شرکت ها راهی همانند افزونه های ارز دیجیتال وردپرس برای راه اندازی هنر دیجیتال چاپ می اندیشند، اما ممکن است زمان زیادی نیز طول بکشد. گالری NFT جایگزینی برای به اشتراک گذاری آثار هنری شما با جهان ارائه می دهد. اگر صاحب یک وب سایت هستید، نباید فرصت نمایش آثار هنری خود را از دست بدهید.

با ظهور NFT ها، می توانید یک استراتژی بازاریابی حرفه ای NFT را با یک آژانس ایجاد و استفاده کنید، یا حتی توسعه وب سایت خود را برای نمایش و فروش هنر خود به عنوان دارایی های دیجیتال منحصر به فرد و ارزشمند توسعه دهید.

این می تواند جریان درآمد جدیدی را برای شما فراهم کند و کنترل بیشتری بر فروش و توزیع آثار هنری خود داشته باشید. گالری NFT به شما کمک می کند آنها را مستقیماً از OpenSea در وب سایت wp خود نمایش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند OpenSea API را از توضیحات افزونه WordPress.org خود بگیرید و دستورالعمل های افزونه بعدی را دنبال کنید.

گالری NFT با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس توسط OpenSea API پشتیبانی می‌شود و اگر NFTهای شما روی توکن‌های ERC-721 و ERC-1155 در شبکه اتریوم ساخته شده باشند، کار می‌کند.

چرا درگیر NFT شویم؟

ارزش هنر دیجیتال منفجر می شود و این سوال که چگونه با NFT ها شروع کنیم یا به طور کلی چه هستند، روز به روز محبوب تر می شود. NFT مخفف non-fungible token است. این می تواند تقریباً هر محتوای دیجیتالی مانند یک مقاله، نقاشی، موسیقی یا حتی یک توییت باشد.

با این حال، تبلیغات NFT عمدتاً بر روی فروش هنر دیجیتال است. حتی خانه‌های مد مانند گوچی و بالنسیاگا از NFT درآمد کسب می‌کنند. اعتقاد بر این است که NFT ها می توانند در مبارزه با فقر کمک کنند، زیرا بسیاری از پروژه ها به ویژه بر امور خیریه متمرکز هستند.

با افزونه های ارز دیجیتال وردپرس کاوشگران بلاک چین بیت کوین این واقعیت را برجسته می کنند که دنیای ارزهای دیجیتال روز به روز در حال تغییر است. به جز برنامه های خیریه ای که توسط هنرمندانی که میلیون ها دلار از فروش هنر دیجیتال خود به دست آورده اند، تشکیل شده است، افتخار خود هنر دیجیتال بالا است و بسیاری از هنرمندان با نشان دادن استعداد خود خوش شانس هستند.

کیف پول بیت کوین و آلت کوین

از مایکروسافت گرفته تا استارباکس و در این بین، بسیاری از شرکت‌ها شروع به درگیر شدن با ارزهای دیجیتال کردند و کسانی که واقعاً به آینده بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند، آنها را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند.

با کمک «کیف پول بیت کوین و آلت کوین» در آینده جدید امور مالی شرکت کنید. این افزونه کیف پول های رمزنگاری شده را ارائه می دهد. در کنار استفاده از افزونه های ارز دیجیتال وردپرس، این پیشنهاد به طور کامل با گره هایی که شما کاملاً کنترل می کنید پشتیبان گیری می شود.

از طریق «کیف‌پول‌های بیت‌کوین و آلت‌کوین» مشتریان شما می‌توانند بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را واریز، انتقال یا برداشت کنند. این افزونه حتی دارای برخی از قابلیت های حسابداری اولیه است. برنامه افزودنی پریمیوم دارای عملکردهای هیجان انگیز تری است که می توانید از آنها استفاده عالی داشته باشید، مانند راه اندازی یک صرافی، شیر کریپتو، فروشگاه Woocommerce و غیره.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس