دلایل رشد ریپل در فروردین 1402

112
0
دلایل رشد ریپل در فروردین 1402

ریپل به عنوان یکی از آلت کوین‌ها با عملکرد برجسته در مقطع زمانی WTD (از ابتدای هفته تاکنون) به تنها ارز دیجیتال با بالاترین میزان رشد در میان 20 رمز ارز برتر از حیث ارزش کل تبدیل شده است. XRP در سطح قیمت 0.46 دلار بیش از 17 درصد در تایم فریم مذکور رشد کرده است و به روند صعودی خود در هفت روز گذشته ادامه داده است. در این مطلب به دلایل رشد ریپل در فروردین 1402 می پردازیم.

دلایل رشد ریپل در فروردین 1402

روند صعودی قیمت XRP با توجه به این موضوع که این گونه از دارایی به طور ذاتی با نوسانات درگیر است، اتفاق نادری نیست. در حقیقت اتفاق نادر می‌تواند حفظ این روند باشد، همانطور که در گذشته نیز دیده‌ایم.

با توجه به چشم‌انداز فعلی در این هفته می‌توان انتظار سه روند کلیدی را داشت که یکی از آن‌ها، حفظ یک محدوده معاملاتی نزدیک نسبت به سطح قیمت فعلی آن است. دوم، می‌توانیم انتظار یک اصلاح نزولی را داشته باشیم؛ چرا که ممکن است خریداران اخیر به کسب سودی که به طور کوتاه مدت پدید آمده است، روی آورند.

همچنین، می‌توان انتظار داشت که قیمت ریپل به روند فعلی خود ادامه داده و تا دو روز آینده افزایش یابد؛ به این دلیل که ممکن است افراد بیشتری با انباشت هرچه بیشتر این رمز ارز در کوتاه مدت، بر قطار صعودی آن سوار شوند.

طی سال‌ها، XRP به عنوان بزرگترین قربانی شکایت سازمان بورس آمریکا از شرکت ریپل شاهد افت قیمت و تضعیف رشد خود بوده است. در سال گذشته این رمز ارز بیش از 45 درصد افت کرده است، در نتیجه پتانسیل بسیاری برای رشد دارد.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس