ارتقا شانگهای اتریوم

69
0
ارتقا شانگهای اتریوم

سرمایه گذاران به شکلی روزافزون در حال شرط بندی بر روی توکن‌های مرتبط با ارتقا بعدی شبکه اتریوم، شانگهای، هستند.

ارتقا شانگهای اتریوم

انتظار می‌رود که این ارتقا بسیار مورد انتظار، در ماه مارس انجام شود. این ارتقا، امکان برداشت کوین‌های استیک شده را برای هولدرهای اتریوم فراهم خواهد آورد.

تنها چند ماه پس از فروپاشی ناامید کننده‌ی صرافی FTX و پیش‌بینی‌های بسیار بدبینانه از سوی کارشناسان نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال، طی هفته‌های اخیر قیمت رمز ارزهای گوناگون به شدت افزایش یافته است.

اپلیکیشن‌های استیک لیکویید شاهد محبوبیت زیادی در میان سرمایه گذاران بوده‌اند. چنین اپلیکیشن‌هایی به هولدرهای اتریوم اجازه می‌دهند تا بدون لیکویید کردن توکن‌های خود، ییلد کسب کنند.

روند صعودی اخیر، مشابه روندی است که در ماه سپتامبر و پیش از ارتقا مرج رخ داد. این ارتقا، دومین بلاکچین بزرگ بازار را به مکانیزم گواه سهام انتقال داد.

هنری الدر، رییس بخش دیفای در موسسه Wave Financial، در صحبت با بلومبرگ گفت که افراد انتظار دارند که پس از ارتقا شانگهای، سطح پذیرش افزایش یابد.

از ابتدای ماه نوامبر، زمانی که کل بازار ارزهای دیجیتال بر اثر فروپاشی صرافی FTX شاهد افت شدیدی بود، تاکنون، توکن لیدو، که به عنوان توکن مدیریتی اپلیکیشن لیدو ایجاد شده است، رشد سه رقمی را ثبت کرده است. حال، لیدو به اپلیکیشن دیفای پیشتاز در این حوزه تبدیل شده است و بیش از 8 میلیارد دلار دارایی قفل شده دارد.

زمانی که امکان برداشت فراهم شود، تا پایان سال 2023 حدود یک پنجم از توکن‌های اتریوم در چرخه استیک خواهند شد.

پس از شانگهای، برداشت اتریوم استیک شده از شبکه اتریوم همچنان به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. در حالی که احتمالا نقدینگی این توکن بهبود خواهد یافت، خطر گرفتار شدن توکن‌ها وجود دارد.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس