دو مورد از بزرگترین رازهای سریال The Rings of Power

106
0
رازهارازهای سریال The Rings of Powerی سریال The Rings of Power

بازیگران حلقه های قدرت از قبل هویت واقعی The Stranger را می دانند و اینکه کدام یک از آنها در واقع نقش سائورون را بازی می کند. در این خبر به بررسی رازهای سریال The Rings of Power می پردازیم.

رازهای سریال The Rings of Power

مرفید کلارک – که نقش گالادریل را بازی می‌کند – پس از پخش قسمت 6 حلقه‌های قدرت، به طور انحصاری با TechRadar صحبت می‌کرد که بازیگران سریال Prime Video پاسخ دو راز بزرگ سریال فانتزی را می‌دانند. با این حال، جای تعجب نیست که کلارک با سرنخ های بیشتری در مورد اینکه سائورون در نقش کدام شخصیت خودنمایی می کند یا واقعاً غریبه قدرتمند دنیل ویمن کیست، ارائه نشده است.

در پاسخ به این سوال که آیا هیچ یک از اعضای گروه پاسخ‌های مربوط به بزرگ‌ترین رازهای حلقه‌های قدرت را می‌دانند، کلارک خندان متلک گفت:

“شاید. نکته جالب در مورد سائورون این است که او در همه جا حضور دارد. او می‌تواند در ذهن هر کسی بخزد، زیرا ناامید است و شک.”

رازهای سریال The Rings of Power
رازهای سریال The Rings of Power

از زمانی که اولین تیزر The Rings of Power در ماه فوریه به صورت آنلاین منتشر شد، طرفداران سرسخت ارباب حلقه ها و بینندگان معمولی تر نظریه هایی در مورد هویت واقعی The Stranger ارائه کردند. علاوه بر این، بسیاری به این فکر کرده اند که کدام یک از 22 شخصیت اصلی سریال سائورون در لباس مبدل است.

غریبه Weyman که در اپیزود افتتاحیه سریال Prime Video با یک شهاب سنگ در سرزمین میانه سقوط کرد، توانایی های جادویی و خطرناکی را در طول فصل اول The Rings of Power از خود نشان داد. متعاقباً، بسیاری از طرفداران پیشنهاد کردند که The Stranger باید یک جادوگر باشد. محتمل ترین گزینه این است که او گندالف است. این به رابطه رو به رشد او با هارفوت ها، یکی از سه نژاد پیشگام هابیت است.

اگرچه این هویت سائورون است که در هفته های اخیر شایعات را ادامه داده است. طرفداران پیشنهاد کرده اند که هرکسی از آدار جوزف ماول، که در نهایت در قسمت 3 حلقه های قدرت برای اولین بار حضور داشت، تا هالبرند چارلی ویکرز و حتی خود غریبه به عنوان فردی که سائورون در او ظاهر شده است.

عجیب است، این فقط کسانی نیستند که برنامه تلویزیونی ارباب حلقه‌های آمازون را تماشا می‌کنند که در مورد اینکه کدام بازیگر واقعاً نقش سائورون را بازی می‌کند، صحبت می‌کنند. Tyroe Muhafidin که نقش تئو را بازی می کند، به طور انحصاری به TechRadar گفت که بازیگران سریال نیز قبل از شروع دریافت فیلمنامه های رسمی سعی کردند به ته راز سائورون برسند.

محفدین (Muhafidin) گفت:

«در ژانویه 2020، زمانی که فقط دو فیلمنامه اول، مارکلا [کاونق]، نازنین [بنیادی] و من برای شام دور هم جمع شدیم و چند فیلم مونوپولی را بازی کردیم. “تقریباً در نیمه راه بازی، ما فقط بازی را متوقف کردیم و شروع به ارائه تئوری های دیوانه وار کردیم. مارکلا گفت: “اوه، اگر چارلی سائورون باشد چه؟” .

“هر بار که فیلمنامه جدیدی دریافت می‌کردیم، آن را مطالعه می‌کردیم تا بفهمیم چه کسی بوده است. بنابراین، فقط یک یا دو سال قبل، آنچه را که طرفداران در حال حاضر تجربه می‌کنند، مرور کردیم. اکنون می‌بینیم که طرفداران همان فیلم‌نامه را دارند. تئوری‌ها و تماشای آن واقعاً جالب بود.”

تنها دو قسمت دیگر از فصل اول حلقه های قدرت باقی مانده است، مخاطبان امیدوارند یکی از این دو معما حل شود. اگر یکی از این دو باشد، منتظر پاسخ‌های احتمالی در فصل 2 هستیم. استودیو آمازون این برنامه تلویزیونی را برای یک سفر دیگر تمدید کرده است و همانطور که رابرت آرامیو – بازیگر نقش الروند – در سپتامبر به TechRadar گفت، انتظار می‌رود فیلمبرداری در یکی دو ماه آینده آغاز شود.

کلارک زمانی که TechRadar درخواست به‌روزرسانی درباره زمان شروع عکاسی اصلی کرد، تأیید کرد: «به زودی فیلم‌برداری خواهیم کرد. من واقعاً از این بابت هیجان‌زده هستم، زیرا بازگشت به گروه بازیگران و آشنایی با گروه جدید بسیار خوب است.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد حلقه های قدرت، چت انحصاری ما را با مجریان برنامه و تهیه کننده VFX در مورد چگونگی پایان یافتن قسمت انفجاری 6 بررسی کنید. همچنین، دریابید که چرا سازندگان سریال در مورد صاحبان جدید ارباب حلقه‌ها به همان اندازه شما سردرگم هستند، یا بررسی بدون اسپویل ما را درباره دو قسمت اول سریال بخوانید. می‌دانی، اگر در حال بازی کردن با آن هستید.

techradar

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس