دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز 2022

67
2
دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده مراسم گیم اواردز (The Game Awards) به تازگی درباره رویداد امسال گفته که مدت‌هاست اینقدر نسبت به یک نمایش احساس خوبی نداشته است. مراسم اهدای جوایز بازی سال ۲۰۲۲ در بامداد روز جمعه، ۱۸ آذر برگزار می‌شود و پیش از این رویداد، کیلی یک Reddit AMA برای پاسخ به سوالات طرفداران برگزار کرد. به گفته مجری، مراسم امسال بین ۳۰ الی ۴۰ معرفی بازی را نشان خواهد داد که محتوای جدیدی از آثار گذشته به همراه نمایش «تعداد مناسبی» از عناوین جدید را در بر دارد. در این خبر به بررسی دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز می پردازیم.

دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز

خیلی هیجان‌زده هستم. امسال حس خوبی دارد. هزاران طرفدار بار دیگر همراه ما می‌شوند، مجموعه‌ای واقعا قوی از اطلاعیه‌ها و محتوا نمایش داده می‌شوند و در کل مراسم خوبی داریم.

به همین‌خاطر بسیار هیجان‌زده‌ام. اگر همه چیز درست پیش برود و بتوانیم سورپرایزهای خود را حفظ کنیم، شب بسیار سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود! مدت‌هاست که اینقدر نسبت به یک نمایش احساس خوبی نداشتم.

جف کیلی در ادامه گفت که در مراسم گیم اواردز امسال تریلرهای CG بسیار کمی نمایش داده خواهند شد و در عوض، بیشتر تریلرهای گیم‌پلی به نمایش در خواهند آمد. او افزود رویداد امسال دارای یک پیش‌نمایش است که اکنون «Opening Act» نام گرفته است و ادعا کرد برخی از «اعلامیه‌های بزرگ» را نمایش خواهد داد.

یکی از عناوینی که در این مراسم حضور نخواهد داشت، بازی جدید NetherRealm، توسعه‌دهنده Mortal Kombat است که خالق آن، اد بون، روز جمعه به طرفداران خود گفت که انتظار اخبار جدیدی در این رویداد نداشته باشند.

دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز
دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز

با این حال حضور Tekken 8 در این نمایشگاه تایید شده و طبق بسته‌های رسانه‌ای که برای مطبوعات و اینفلوئنسرها ارسال شده، احتمالاً Crash Bandicoot Wumpa League که از مدت‌ها شایعه شده بود نیز حضور خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز پس از تغییر بنر اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود در روز جمعه، تریلری جدیدی از Star Wars Jedi Survivor را نمایش خواهد داد.

مراسم اهدای جوایز بازی به صورت زنده از سالن تئاتر مایکروسافت در شهر لس آنجلس در بامداد روز جمعه ساعت ۴:۳۰ پخش خواهد شد. It Takes Two برنده جایزه برتر The Game Awards 2021 شد، جایی که سه جایزه از جمله بهترین بازی سال را از آن خود کرد.

در مراسم سال گذشته شاهد رونمایی از عناوین متعددی همچون Alan Wake 2، Sonic Frontiers، Star Wars Eclipse، Wonder Woman و Slitterhead بودیم.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه برای “دیدگاه جف کیلی در مورد گیم اواردز 2022

  1. خیلی باحاله این جف کیلی

  2. مطلب جالبی بود ممنوووون

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس