رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

64
0
رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 دنباله‌ای بود که طرفداران بازی‌های ابرقهرمانی سال‌ها آرزوی آن را داشتند. به لطف نینتندو و مارول گیمز، سومین اثر از مجموعه‌های مورد علاقه طرفداران بازگشت. با بازگشت خود، فهرستی چشمگیر به ارمغان آورد که با محبوبیت دنیای سینمایی مارول در دهه گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرد. رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3 را در اول نیوز بخوانید.

فهرست شامل موارد مورد علاقه طرفداران و همچنین برخی از برش‌های عمیق برای آن دسته از خوانندگان کمیک است. با توجه به تعداد انتخاب‌ها، تشخیص اینکه کدام یک از آن‌ها قدرتمندتر هستند دشوار است، بنابراین در اینجا بهترین قهرمانان Marvel Ultimate Alliance 3 از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی شده‌اند.

با معرفی اخیر Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۲۲ راهی رایانه‌های شخصی شده است، دارندگان Nintendo Switch می‌پرسند آیا Marvel Ultimate Alliance 3 تنها بازی مدرن دارای مجوز مارول است که دریافت خواهند کرد. این بازی دارای فهرست بزرگی از شخصیت‌ها است که به ارزش تکرار آن می‌افزاید و همیشه این شانس وجود دارد که با اعلام DLC بیشتری برای بازی، دسته جدیدی از قهرمانان و شرورها به آن اضافه شوند.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

20. Dr. Doom

طرفداران دنیای سینمایی مارول در حال شمارش معکوس برای حضور دکتر دووم در لایو اکشن خود هستند. با این حال، تا آن زمان، آن‌ها باید به همتای بازی ویدیویی او بسنده کنند.

با توجه به ذات پلید و شرور، او را در بازی می‌بیند که با توانایی Life Leech خود، زندگی را از جان مخالفان تخلیه می‌کند. به لطف توانایی او در هم افزایی بازی خود با Doombots و بازیکنان شروع به درک قدرت ترسناکی می‌کنند که رهبر Latveria در اختیار دارد.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

19. Colossus

هر تیمی به یک تانک دفاعی قوی نیاز دارد که تنها هدف آن آسیب دیدن و مقابله با هر نیرویی است که با آن در حال جنگ هستند. Colossus نه تنها به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اعضای X-Men به این هدف عمل می‌کند، بلکه این تمایل را برای محافظت از دیگران در حین دویدن در مراحل Marvel Ultimate Alliance 3 گسترش می‌دهد.

وقتی به رتبه پایه او برای Durability نگاه می‌کنیم، خواهیم دید که او به عنوان بالاترین رتبه در بازی می‌ایستد. رتبه‌ای که تنها با Infinity Thanos برابری می‌کند. کولوسوس ممکن است به عنوان یک شخصیت مکمل عمل کند، اما این نباید چیزی را از اهمیت او در میزان موفقیت یک تیم کم کند.

18. Cable

در ظاهر، کیبل به عنوان یک قهرمان خودکفا عمل می‌کند که به سادگی نگران انجام همه کارها به تنهایی است. مطمئناً، او به اندازه‌ای قدرتمند است که توانایی‌های خود را با هم ترکیب کرده و به تأثیرات عالی برساند، اما این تنها نیمی از داستان است.

در بازی‌ای مانند Marvel Ultimate Alliance 3 که بر کار تیمی تمرکز دارد، توانایی کنترل کیفیت بمب مکش Cable یعنی (Suction Bomb) می‌تواند به افزایش حملات تیمی کمک کند و دشمنان را در مخمصه‌ای سخت قرار دهد. او ممکن است محبوب‌ترین شخصیت در دنیای مارول نباشد، اما قطعاََ یکی از بهترین قهرمانان MUA3 است.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

17. Cyclops

سایکلوپ، رئیس غیرقابل انکار مردان ایکس، به عنوان یک رهبر بی چون و چرا در میدان جنگ مسئولیت را بر عهده می‌گیرد. سطح قدرت او در مقایسه با سایر اعضای تیمش اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما Cyclops به عنوان تنها مهاجم مبتنی بر پرتو در تمام Marvel Ultimate Alliance 3 به تنهایی ایستاده است. تنها شخصیتی که می‌تواند در حین استفاده از حمله پرتو حرکت کند.

این فقط او را به عنوان کارآمدترین و مفیدترین مهاجم پرتویی در فهرست قرار می‌دهد. به این واقعیت اضافه کنید که پرتو او باعث ذوب شدن اوباش می‌شود و واضح است که چرا پروفسور X اینقدر به این مرد اعتماد می‌کند و بازیکنان باید کاملاً همین کار را انجام دهند.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

16. The Punisher

فرانک کسل برای طرفداران کمیک و برنامه تلویزیونی نتفلیکس بسیار خشن و بی‌رحمانه بیشتر با نام The Punisher شناخته می‌شود. طرفداران او را چیزی شبیه به یک ضدقهرمان می‌دانند. این شخصیت هیچ ابایی ندارد که با از بین بردن دائمی دشمنان خود قانون را در دست بگیرد.

در Marvel Ultimate Alliance 3، شخصیت The Punisher یک گزینه‌ی عالی برای طرفدارانی است که مایلند وقت بگذارند. او ترکیب خوبی از یک جنگنده melee و دوربرد است و چندین تفنگ برای استفاده در نبرد دارد. vitality و resilience پایین او کمی ناامید کننده است. با این حال، حملاتی مانند Heavy Artillery، Sniper Shot و Fire in the Hole آسیب زیادی وارد می‌کنند در حالی که فاصله زیادی نیز ایجاد می‌کنند.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

15. Hulk

هالک قهرمانی است که احتمالاً در فهرست تمام ابرقهرمانان مارول مرتبط با قدرت و/یا اثربخشی قرار خواهد گرفت. در طول سال‌ها، او این شهرت را به دست آورد که از بسیاری جهات قدرت مارول معادل سوپرمن یا گوکو است.

به طور طبیعی، او تعداد زیادی فضای دیداری را اشغال می‌کند و اتفاقاً یک تانک قدرتمند است. او به راحتی بهترین تانک بازی است و به حداکثر رساندن توانایی Hulk Smash به بازیکنان در اوایل بازی کمک می‌کند. جفت کردن غول سبز بزرگ با قهرمانان کنترل جمعیت مانند Magneto یک فرمول برنده و قوی است.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

14. Ms. Marvel

خانم مارول متأسفانه در مورد ایجاد تعادل با یک شخصیت است. وقتی صحبت از خروجی آسیب خالص به میان می‌آید، او از بهترین شخصیت بازی بسیار دور است. با این حال، این به طور قابل توجهی توسط آمار کم انرژی او متعادل می‌شود. موضوعی که مانع از اسپم یک حرکت توسط بازیکنان می‌شود.

علاوه بر این، آمار Durability خانم مارول بسیار پایین است، موضوعی که او را به یک هدف ضعف در نبرد تبدیل می‌کند. در نتیجه، او باید با یک شخصیت پشتیبانی قدرتمند مانند کاپیتان آمریکا جفت شود تا آمار خود را حفظ کند. با انتشار سریال نمایشی او در دیزنی پلاس، هیچ بهانه‌ای برای ورود به صحنه و بازی در کامالا خان در اسرع وقت وجود ندارد.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

13. Blade

در اواخر دهه 90 میلادی توسط وسلی اسنایپس محبوب شد، بسیاری از طرفداران دو فیلم اول Blade را فیلم‌های ابرقهرمانی واقعاً خوبی می‌دانند. مانند The Punisher، شخصیت Blade یک ضدقهرمان بسیار محبوب است که خوشحال است ابتدا حمله می‌کند و بعداً سؤال می‌کند.

در Marvel Ultimate Alliance 3، بلید یک شخصیت بسیار مفید برای بازیکنانی است که می‌خواهند یک مبارز melee را در ترکیب داشته باشند. او می تواند توانایی‌های عنصری مفیدی را تجهیز کند و دوام و استحکام خوبی دارد. علاوه بر این، Blade دارای سرعت بالا و توانایی‌های ویژه فوق العاده‌ای مانند شمشیر چرخان است که در از بین بردن دشمنان بزرگتر عالی هستند. علاوه بر این، توانایی Bleeding Edge نیز برای از بین بردن اوباش دشمنان عالی است.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

12. Star-Lord

با توجه به شخصیت او در دنیای سینمایی مارول، تصور اینکه Star-Lord فهرستی از 10 لیست برتر را که مرتبط با کمدی یا موسیقی نباشد، بسازد، سخت است. او از آن دسته شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است که تماماً در مورد تلاش تهاجمی و هم افزایی با خود است.

او استاد ارائه آسیب در ثانیه است که بیشتر به آن DPS می‌گویند. جفت کردن او با یک شخصیت کنترل جمعیت و یک قهرمان پشتیبان می‌تواند گروهی از افراد ناسازگار فراموش شده را به تهدیدی واقعی برای هر شیطانی تبدیل کند که تلاش می‌کند کاری شنیع انجام دهد.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

11. Moon Knight

با ناراحتی بسیاری از طرفداران مارول، مون نایت اغلب با بتمن دی سی مقایسه می‌شود. این روند فکری با انتشار اخیر سریال او در دیزنی پلاس تغییر کرده است، اما به طور کامل ناپدید نشده است. به واقع، نحوه کنترل و مبارزه او احتمالاً نزدیکترین چیز به حضور بتمن در یک بازی مارول است. در جنگ باید مقایسه‌های قطعی انجام شود.

در واقع Moon Knight یک شخصیت melee خوب است که با سرعت بالایی حمله می‌کند و قادر است در مدت زمان کوتاهی زمین‌های زیادی را پوشش دهد. توانایی او در Moon Landing به او اجازه می‌دهد تا با دقت به گروه‌هایی از دشمنان حمله کند. علاوه بر این، حمله Knonshu’s Fury او یک توانایی عالی برای از بین بردن نوار سلامتی دشمن در یک زمان کوتاه است. عاقلانه است که این دو حمله را برای وارد کردن خسارت عظیم با هم ترکیب کنید.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

10. Thor

وقتی به ثور، خدای تندر فکر می‌کنید، تصور می‌کنید که او یک جنگجوی نهایی است که دشمنان خود را در حالی که متالیکا یا اسلیر در پس زمینه پخش می‌کنند، نابود می‌کند. به نظر می‌رسد که در بازی او همانقدر قدرتمند است که از او انتظار می‌رود.

او توانایی به نام Mjolnir’s Might را دارد که از چکش نمادین خود استفاده می‌کند و قوی‌ترین حمله گیج‌کننده در کل بازی را انجام می‌دهد. در واقع آنقدر قدرتمند است که این پتانسیل را دارد که دشمنان قدرتمند را در یک ضربه از بین ببرد.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

9. Black Panther

شخصیت Black Panther در نگاهی سطحی برای اکثر افراد به عنوان یک شخصیت پایه مبارز در نظر گرفته می‌شود. برخی فکر می‌کنند که او به سادگی وارد بازی شده است تا فهرستی را پر کند و به یک شخصیت تازه معروف شده محبوبیت ببخشد. به نظر می‌رسد که پادشاه واکاندا علاوه بر سرعت و چابکی، حرکات ترکیبی بسیار مخربی نیز در اختیار دارد.

او همچنین می‌تواند تمام حملات دریافتی را جذب کرده و آن‌ها را در یک مانور بزرگ منطقه اثر بازگرداند. این حرکت Bast’s Fury نام دارد و برای کسانی که می‌خواهند پلنگ سیاه را به سطح بالاتری ببرند نباید نادیده گرفته شود.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

8. Storm

وقتی طرفداران برای اولین بار در مورد Storm، یک جهش یافته که می‌تواند آب و هوا را کنترل کند، یاد می‌گیرند، فکر اولیه این است که او بسیار قدرتمند است. به نظر می‌رسد که توانایی در دست گرفتن یخ، آب یا رعد و برق می‌تواند هنگام مبارزه با افراد شرور مفید باشد.

توانایی Ice Barrage او واقعاً قدرتمند است و علاوه بر یخ زدن دشمنان در جایی که ایستاده‌اند، می‌تواند صدمات قابل توجهی به بار آورد. هم‌افزایی بین توانایی‌های او به کاربران اجازه می‌دهد تا حرکات را با هم ترکیب کنند و به نکات جالبی از آزمایش در طول نبرد دست پیدا کنند.

رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3

7. Ghost Rider

صد البته که Ghost Rider یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب در دنیای مارول است که لبه بسیار تیره‌تری دارد. درست مانند Blade و The Punisher، او به فهرست Marvel Ultimate Alliance 3 طی یک DLC اضافه شد. دی ال سی که به عنوان بخشی از اکسپنشن پس منتشر شد.

روح سوار یک شخصیت melee عالی با مقاومت در برابر عنصر آتش است. دوام، قدرت، انعطاف‌پذیری، master و vitality شخصیت Ghost Rider همگی به حداکثر رسیده و او را به یکی از قوی‌ترین مهاجمان با بالاترین قدرت دفاع در بازی تبدیل می‌کند. توانایی Hell Chain او برای از بین بردن گروه‌های بزرگی از دشمنان عالی است. در عین حال، Hell Cycle یک حمله خوب برای گیج کردن باس‌های بازی در صورت زمان‌بندی صحیح است.

مارول

6. Wolverine

جای تعجب نیست که ماشین خشونت معروف به ولورین یکی از بهترین شخصیت‌ها برای استفاده است. سخت است که او را به عنوان برترین جنگجوی بازی درج نکنیم. رقابت با باف و خروجی آسیب او واقعاً سخت است.

با مشکلاتی که فاکس و مارول در طول این سال‌ها داشته‌اند، طرفداران نگران بودند که او ممکن است در فهرست قرار نگیرد. اما او نه تنها یک شخصیت برجسته بود، بلکه سازندگان میراث او را درک کردند و به درستی او را به یکی از بهترین شخصیت‌های بازی تبدیل کرده‌اند.

مارول

5. Spider-Man

اگر یک بازی تیمی مارول وجود داشته باشد، پس احتمال زیادی وجود دارد که مرد عنکبوتی هم در آن حضور داشته باشد. علاوه بر این، اگر یک بازی مرد عنکبوتی را به عنوان یک شخصیت قابل بازی داشته باشد، به احتمال زیاد او بسیار قدرتمند خواهد بود.

پوستر کل برند Marvel، شخصیت Spider-Man، یکی از بهترین حملات هوایی را در کل بازی در Sticky Situation دارد. جفت کردن او با یک قهرمان که توانایی‌اش می تواند دشمنان را با هم گروه کند، می‌تواند زمینه‌ساز یک حمله ترکیبی بسیار قدرتمند باشد. او همه چیز در مورد کار کردن روی لبه‌ها و حرکت در اطراف است.

مارول

4. Psylocke

حضور شخصیت Psylocke ممکن است به دلیل ناشناخته بودن او برای طرفداران عمومی مارول، در صدر این فهرست شگفت‌انگیز باشد. او می‌تواند آسیب‌های زیادی را از بین ببرد، در حالی که دشمنان کوچکتر را نیز در انبوه از بین می‌برد. در نتیجه، Psylocke هم به‌عنوان آغازگر خط مقدم و هم به‌عنوان یک شخصیت پشتیبان قابل دوام است.

او همچنین برای داشتن سلاح‌هایی که به نظر می‌رسد در حین نبرد از شمشیرهای نوری استفاده می‌کند، امتیاز جایزه را به راحتی دریافت می‌کند. او ممکن است برای بسیاری از مردم ناآشنا باشد، اما با گذشت زمان، ارزش و اثربخشی خود را ثابت خواهد کرد.

مارول

3. Captain America

کاپیتان آمریکا بهترین شخصیت پشتیبان بازی است. کاپیتان آمریکا نیازی به معرفی در دنیای مارول ندارد. در کنار مرد عنکبوتی، او یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های کمیک است، به لطف لباس ستاره‌دار و اصول اخلاقی‌اش!!!

جای تعجب نیست که او همچنین یکی از بهترین شخصیت‌های بازی است. کاپیتان آمریکا دارای آمار شگفت انگیزی در قدرت، دوام، vitality، استادی و انعطاف پذیری است. او وقتی با Hawkeye همراه می‌شود به عنوان یک شخصیت فرعی به خوبی عمل می‌کند. توانایی Absolute Defense او باعث می‌شود تا زمانی که به طور کامل به حداکثر برسد، تا یک دقیقه آسیب ناپذیر باشد. علاوه بر این، توانایی Super Soldiers او یکی از بهترین قدرت‌های تهاجمی در بازی است. این قدرت کاپیتان آمریکا و هم تیمی‌اش را تا 30 ثانیه تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را به یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های پشتیبانی بازی تبدیل می‌کند.

مارول

2. Magneto

در بازی‌هایی که تیم‌ها در مقابل تعداد زیادی دشمن قرار می‌گیرند، برخی از بهترین توانایی‌ها کنترل جمعیت است. Magneto یکی از بهترین، اگر نگوییم بهترین، شخصیت‌های کنترل جمعیت در کل بازی است.

او می‌تواند دشمنان الیت را دور بزند. قدرتی که او را برای به دست آوردن مزیت در موقعیت‌های دشوار مفید می‌کند. علاوه بر این، ویژگی پرواز مگنیتو به او اجازه می‌دهد تا زمین‌های زیادی را بپوشاند و بر دشمنان بزرگ‌تری مانند سنتینال‌ها برتری پیدا کند. این موضوع به او اجازه می‌دهد تا برای سایر هم تیمی‌ها فرصت ایجاد کند.

مارول

1. Phoenix

همانطور که می‌توان انتظار داشت، فردی مانند ژان گری که با نیروی فونیکس آغشته شده است منجر به شکل گیری یک فرد فوق العاده غیرقابل توقف می‌شود. Phoenix با این خط فکری به عنوان محتمل‌ترین نامزد بازی به عنوان بهترین ابرقهرمان در Marvel Ultimate Alliance 3 مطابقت دارد.

توانایی Cleansing Flames شخصیت Phoenix به لطف قدرت و منطقه تأثیر بی‌شمارش، مسلماً بهترین توانایی در بازی است. کیت او با یک حرکت سرسام آور نیز کامل می‌شود و او می‌تواند با ضربات قدرتمند خود سرسخت‌ترین حریفان را هم از بین ببرد.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 به صورت کاملاً انحصاری روی نینتندو سوییچ در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ رتبه‌بندی 20 ابرقهرمان Marvel Ultimate Alliance 3 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ کدام شخصیت شایسته‌ی جایگاه نخست بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس