بازی مرورگر Edge حال بر روی دیگر مرورگر‌ها نیز قابل بازی است

چند وقت پیش مایکروسافت بازی مرورگر Edge را نیز منتشر کرد، حال شما می‌توانید این بازی را بر روی دیگر مرورگر‌ها مانند Chrome بازی کنید.

119
0
بازی مرورگر Edge حال بر روی دیگر مرورگر‌ها نیز قابل بازی است

همه‌ی شما با Dinosaur Game مرورگر Google chrome آشنایی دارید. این بازی هنگامی که شما دسترسی به اینترنت ندارید قابل بازی است. این حرکت گوگل باعث مشهور شدن این بازی و به راه افتادن ترند‌ها و مسابقات رکورد زنی نیز شد، بسیاری از افراد شروع به ساخت ربات‌هایی کردند که روز‌ها به بازی کردن ادامه می‌داد. چند وقت پیش مایکروسافت بازی رکورد زنی مرورگر Edge را نیز منتشر کرد که یک بازی موج سواری بود، حال شما می‌توانید این بازی را بر روی دیگر مرورگر‌ها مانند Chrome بازی کنید.

بازی مرورگر Edge حال بر روی دیگر مرورگر‌ها نیز قابل بازی است

0 بازی مرورگر Edge حال بر روی دیگر مرورگر‌ها نیز قابل بازی است

در صورت قطع اتصال اینترنت، بازی موج سواری مایکروسافت راهی سرگرم کننده برای وقت گذرانی در مرورگر Microsoft Edge است. این بازی در ابتدا تقریباً یک سال پیش در مرورگر Edge راه اندازی شد و با وارد کردن edge: // surf در نوار آدرس می‌توانستید به بازی کردن بپردازید. اکنون، شما می‌توانید این بازی را بر روی دیگر مرورگر‌ها بازی کنید.

با رفتن به وب سایت جدید بازی موج سواری (microsoft.com/edge/surf) می‌توانید این بازی را در هر مرورگری غیر از Edge انجام دهید. نسخه آنلاین نسخه “lite” است و برخی از ویژگی‌های نسخه کامل را در مرورگر Edge ندارد. نسخه کامل Edge دارای حالت‌های مختلف بازی است و بیش‌ترین امتیاز کسب شده را ذخیره می‌کند.

داشتن یک گیم آفلاین برای مرورگر Edge یکی از ویژگی‌های بسیار مورد درخواست بود. به نظر می‌رسد که مردم این بازی را دوست دارند، زیرا مایکروسافت تصمیم گرفته آن را به طور کلی در وب در دسترس قرار دهد.

Devereux همچنین اشاره می‌کند که شما می‌توانید برای انجام بازی گشت و گذار برخی از امتیازات Microsoft Rewards را بدست آورید. فقط پنج امتیاز است، اما این از هیچ چیز بهتر است. سپس می‌توانید از امتیازات Microsoft Rewards برای خرید گیفت کارت، اکس باکس گیم‌پس، اشتراک مایکروسافت تیمز و بازی‌های Xbox  یا سایر مطالب جالب استفاده کنید. پس اگر به مهارت‌های خود و پشتکارتان ایمان دارید زود‌تر شروع به بازی کردن کنید.

حال که با بازی مرورگر Edge و قابلیت بازی کردن آن بر روی دیگر مرورگر‌ها آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس