تاریخ رویداد Games Showcase ۲ ایکس باکس در سال ۲۰۲۳

56
0
رویداد Games Showcase ۲ ایکس باکس

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ رویداد Games Showcase ۲ ایکس باکس مشخص و اعلام شده است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که شوکیس تابستانی و بزرگ بازی‌های ایکس باکس در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد که در همان روز و درست پس از این مراسم، دایرکت اختصاصی بازی Starfield برگزار خواهد شد تا گیمرها در یک روز شاهد دو رویداد بزرگ و مورد انتظار از سوی مایکروسافت و بتسدا باشند.

رویداد Games Showcase ۲ ایکس باکس

این در حالی است که بتسدا امروز تایید کرد که بازی Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ برای پی‌ سی، ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. در حال حاضر مایکروسافت اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما باتوجه‌به برگزاری رویداد اختصاصی بازی استارفیلد، احتمالا تمرکز ایکس باکس روی نمایش بازی‌های دیگرش مانند بازی Senua’s Saga: Hellblade II و بازی Avowed در این رویداد خواهد بود.

مایکروسافت مدتی پیش اولین قسمت از برنامه Xbox and Bethesda Developer_Direct را با محوریت نمایش و اعلام تاریخ عرضه بازی Minecraft Legends و بازی Redfall، نمایش جدید بازی Forza Motorsport و همچنین معرفی غافلگیرکننده و عرضه بازی Hi-Fi Rush، بازی جدید استودیو تانگو گیم‌ورکس در همان شب را برگزار کرد. فیل اسپنسر نیز مدتی پیش گفته بود که تا زمان برگزاری شوکیس ایکس باکس بعدی آن‌ها قصد دارند تا چند معرفی دیگر مشابه بازی GoldenEye را داشته باشند.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس