زمان عرضه بازی Dead Island 2 (دد آیلند ۲) مجدد به تاخیر افتاد

136
0
بازی Dead Island 2 (دد آیلند ۲)

خیلی‌ها چشم انتظار بازی Dead Island 2 (دد آیلند ۲) هستند، اما متاسفانه باید اعلام کنیم که این عنوان مجدد به تاخیر خورده است.

بازی Dead Island 2 (دد آیلند ۲)

کمپانی امبریسر گروپ در جدیدترین کنفرانس مالی خود اعلام کرد تاریخ عرضه دد آیلند ۲ تا ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) تاخیر خورده است. باید اشاره کنیم که Embracer Group ناشر اصلی Dead Island 2 نیست، بلکه شرکت Deep Silver به این هلدینگ بزرگ‌تر تعلق دارد.

این تاخیر نشان می‌دهد که چرا در ماه‌های گذشته دیپ سیلور برای تبلیغ بازی فعالیت زیادی نداشته و به نظر می‌رسد که استودیو سازنده به چند ماه زمان بیشتر نیاز دارد. اکانت رسمی بازی Dead Island 2 در توییتر نیز این خبر را تایید و اعلام کرد که تیم توسعه دهنده در این ۱۲ هفته اضافی، از کیفیت بالای دد آیلند مطمئن خواهد شد.

"<yoastmark

رقابت با عناوینی مثل Hogwarts Legacy و ریمیک Dead Space نیز می‌تواند روی تصمیم دیپ سیلور و گروه امبریسر تاثیر گذاشته باشد. در دد آیلند ۲ یک ویروس کشنده در سراسر لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شده و ساکنان آن را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. شما آلوده اما نسبت به ویروس مصون هستید و باید یاد بگیرید که زامبی درون خود را مهار کنید.

Dead Island 2 به عنوان یک بازی اول شخصِ نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: comicbook

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس