عدم حضور مایکروسافت در E3 2023

43
0
عدم حضور مایکروسافت در E3 2023

مایکروسافت رسما تایید کرد که در نمایشگاه E3 2023 حضور نخواهد داشت. در مصاحبه با IGN، یکی از سخنگویان شرکت اظهار داشت در حالی که آن‌ها شوکیس بازی‌های ایکس‌ باکس را در تاریخ ۱۱ ژوئن به عنوان بخشی از E3 اجرا می‌کنند، اما در خود نمایشگاه حضور نخواهند داشت. در این پست به بررسی عدم حضور مایکروسافت در E3 2023  می پردازیم.

عدم حضور مایکروسافت در E3 2023  

ماه گذشته، نینتندو همچنین تایید کرد که از E3 2023 صرف نظر خواهند کرد. با این حال، برخلاف مایکروسافت، نینتندو حتی بخشی از برنامه دیجیتالی E3 هم نخواهد بود. مانند چند سال گذشته، نینتندو شوکیس Direct و همچنین پخش زنده و ویدیوهای Treehouse را ارائه خواهد کرد.
سونی هنوز به طور رسمی تایید نکرده که آیا در E3 2023 خواهد بود یا خیر، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که مالک پلی استیشن را نیز در این رویداد نخواهیم دید. بدین ترتیب باید گفت که در رویداد جدید شاهد حضور سه شرکت اصلی صنعت بازی نخواهیم بود.

با این حال E3 چندین شوکیس دیگر خواهد داشت. یوبیسافت چندی پیش اعلام کرد که اگر E3 اتفاق بیفتد، در این رویداد حضور خواهد داشت زیرا عناوین جدید و اخبار زیادی برای معرفی کردن دارد.

همچنین شایعه شده که کونامی در مراسم امسال حضور خواهد داشت و آماده‌ی معرفی نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 و همچنین یک بازی جدید در فرنچایز Castlevania است.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس