فاش شدن اسکرین شات جدید از متاورس کوین شیبا

69
0
اسکرین شات جدید از متاورس کوین شیبا

شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده‌ی ارشد شیبا، در توییتر نوشت که تیم SHIB برای عرضه‌ی بهترین پوستر فیلم برای جشنواره‌ی SXSW در تگزاس آمریکا آماده شده است. در این پست به بررسی اسکرین شات جدید از متاورس کوین شیبا می پردازیم.

اسکرین شات جدید از متاورس کوین شیبا

در این همایش سالانه‌ی مهم جشنواره‌های موسیقی، فیلم و رسانه، متاورس شیبا به نمایش گذاشته خواهد شد. کوزاما اشاره کرد که پوستر به اشتراک گذاشته شده در این همایش، یک اسکرین شات از متاورس شیبا محسوب می‌شود. ظاهرا این اسکرین شات معبد WAGMI، یکی از 11 مرکزی که پس از راه‌اندازی متاورس بازگشایی خواهد شد و برای استفاده توسط تمام افراد در دسترس قرار خواهد گرفت، را به نمایش گذاشته است.

برخی از مراکز دیگر که پیش‌تر طرح مفهومی آن‌ها به جامعه‌ی SHIB ارائه شده بود شامل Tech Trench، Canyon و Rocket Pond می‌شوند. تیم شیبا به کمک استودیوی The Third Floor در حال ساخت این پروژه هستند.

امروز تیم شیبا جهت جشن گرفتن حضور متاورس در SXSW رویدادی را با نام A Metaverse Happy Hour برگزار خواهد کرد. طی این مدت زمان، بازدیدکنندگان این رویداد جهت پیوستن در ساعات 5:30 دقیقه تا 7:30 دقیقه بعدازظهر دعوت شده‌‍اند. آن‌ها امکان تجربه‌ی متاورس شیبا در معبد WAGMI را خواهند داشت.
بازدیدکنندگان طی این رویداد جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر پیرامون شیبا و مفاهیم غیرمتمرکز آن که بنیاد این کوین و اکوسیستم آن را تشکیل می‌دهند دعوت شده‌اند. آن‌ها امکان بررسی تاریخچه‌ی ایجاد این توکن توسط ریوشی بنیان‌گذار آن و شیتوشی کوزاما توسعه‌دهنده‌ی ارشد آن که پس از تصمیم ریوشی برای پنهان شدن از شبکه‌های اجتماعی رهبری این پروژه را بر عهده گرفت، را خواهند یافت.

u.today

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس