فیلم جدید مینیون ها

129
0
فیلم جدید مینیون ها

مینیون ها سریال Office را برای تبلیغ Rise of Gru بازسازی کرده اند، و این چیزی است که نمی دانستیم به آن نیاز داریم! فیلم جدید مینیون ها به زودی اکران خواهد شد.

مینیون ها تقریباً اینجا هستند. محصول بعدی Illumination در فرنچایز Despicable Me، Minions: Rise of Gru، از اول ژوئیه در سینماها اکران خواهد شد. حساب های «The Office» در رسانه های اجتماعی: تلاقی بین دو نقش برجسته بازیگر استیو کارل، چه در صفحه کوچک و چه در صفحه بزرگ، گرد هم آورده‌اند!

این ویدیو بازآفرینی افتتاحیه The Office است، اما این بار تقریباً کل بازیگران با مینیون ها جایگزین شده‌اند! در افتتاحیه برخی از به یاد ماندنی ترین گاگ های نمایش، منگنه Jell-O، ریختن فلفل قرمز و حادثه ناگوار با ساختگی CPR وجود دارد! تنها غیر مینیون بازیگر، خود گرو است که به جای مایکل اسکات ایستاده است. این یک نمایش متقاطع هوشمندانه است زیرا کارل هر دوی این شخصیت ها را در نمایش و فیلم های مربوطه بازی می کند!

این ویدیویی است که طرفداران هر یک از این مجموعه ها، می خواهند بارها و بارها تماشا کنند. افتتاحیه پر از تخم مرغ های عید پاک است که به طرز ماهرانه ای در پس زمینه پنهان شده اند. چنین نشانه هایی شامل یک بنر Villain-Con، «کوچک کردن ماه» در نمودار خطی و حتی عکسی از خانواده گرو در دفتر کارش است!

از مایکل اسکات تا گرو

از مایکل اسکات تا گرو
از مایکل اسکات تا گرو

آفیس نیازی به معرفی ندارد، این سریال کمدی در سال 2005 برای اولین بار پخش شد و در مجموع 9 فصل پخش شد و در سال 2013 به پایان رسید. در حالی که نمایش مدتی طول کشید تا جایگاه خود را پیدا کند و مخاطبان خود را پیدا کند، اما به عنوان یک نقطه عطف فرهنگی در تاریخ سینما ثبت شد.

همه شخصیت ها، طرفداران مخصوص خود را دارند، اما مایکل اسکات مورد علاقه همه طرفداران بود. این شخصیت یک بمب برای خنده و ناامیدی برای زیر پا گذاشتن مسئولیت ها و انداختن کارمندان به زیر اتوبوس برای پوشاندن خود بود. بازی فراموش نشدنی کارل، شش نامزدی جایزه امی پرایم تایم و همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در سال 2006 را برای او به ارمغان آورد.

در مورد من نفرت انگیز در سال 2010، این فیلم زمینه جدیدی برای کارل بود. این بازیگر قبلاً در صداپیشگی برای انیمیشن شرکت کرده بود (Horton Hears a Who در سال 2008)، اما این اولین بار بود که در یک نقش اصلی بازی می کرد. به گفته خود او، آن زمینه های جدید نیز با لذت و آزادی زیادی همراه بود. در سال 2010، کارل با Collider درباره تجربیات جدید این شخصیت صحبت کرد.

“وحشی بودن سرگرم کننده است و زمانی که سعی می کنید یک شخصیت در دنیای انیمیشن بسازید جالب است. این واقعاً یک تلاش جمعی بود. اینطور نیست که من فقط با یک ایده منحصر به فرد وارد شوم و شروع به انجام آن کنم. کار هنری را دیدم.

با کارگردانان و نویسندگان صحبت کردم و متوجه شدم که آنها چه می خواهند. و سپس، چیزی که در مورد آن عالی است این است که شما مجوز لازم را دارید و اعتماد دارید که سردبیران و کارگردانان آنچه را که لازم است انجام می دهند.

احساس می‌کردم وظیفه من در این مورد این است که تا حد امکان دامنه وسیعی را ارائه دهم، و کارهای کوچک را انجام دهم. سپس درها را بر روی کارهای دیگر باز کنم، زیرا هرگز نمی‌دانید که در هر لحظه به چه چیزی نیاز خواهند داشت.”

شکی نیست که کارل عاشق کاری است که انجام می دهد، چه در نقش یک رئیس بی کفایت یا یک پسر بد. اما گاهی اوقات اجازه دادن به دو مجموعه مجزا تا اینکه با هم برخورد می‌کند، جالب است. زیرا می‌توانید نتایج دیوانه کننده و سرگرم کننده‌ای داشته باشید. The Office و  Despicable Me در حال حاضر در Peacock TV پخش می شوند!

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس