چگونه با استفاده از هشتگ در لینکدین تعامل بیشتری داشته باشیم؟

55
0
هشتگ در لینکدین

وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، هیچ کس نمی تواند اهمیت هشتگ ها را انکار کند. دریابید که چگونه می توانید با استفاده از هشتگ ها تعامل بیشتری در لینکدین داشته باشید.

شاید مطالب آموزش نوشتن یک عنوان تاثیرگذار در Linkedin و 15 ایده عالی برای افزایش تعامل پست های لینکدین برای شما جذاب باشد.

موفقیت در لینکدین به داشتن یک بیوگرافی خوب و یک نمایه جذاب ختم نمی شود. برای اینکه در معرض دید و مشارکت برای رشد حرفه خود قرار بگیرید، باید از یکی از مهمترین ابزارهای لینکدین استفاده کنید، اما کمتر در مورد آن صحبت شده است – هشتگ.

استفاده از هشتگ های مرتبط برای قرار گرفتن بیشتر در معرض دید شما و جذب مخاطبان هدف حیاتی است. اما چگونه از هشتگ ها در لینکدین استفاده می کنید و کجا از آنها استفاده می کنید؟

نحوه اضافه کردن هشتگ به عنوان پروفایل لینکدین

آیا می خواهید در جستجوهای لینکدین برای موضوعات خاصی پیدا شوید؟ افزودن هشتگ های مرتبط با موضوع یکی از راه هایی است که می توانید پروفایل لینکدین خود را برای جذب مشتریان بیشتر بهینه کنید.

برای اینکه بتوانید هشتگ را به عنوان خود اضافه کنید، ابتدا باید حالت LinkedIn Creator را فعال کنید. حالت خالق به شما امکان می دهد محتوا را به اشتراک بگذارید و برای موضوعات خاص در پلتفرم پیدا شوید. وقتی افراد موضوعات مرتبط با تخصص شما را جستجو می کنند، این شانس شما را برای نمایش نتایج جستجو افزایش می دهد. برای روشن کردن حالت سازنده:

  1. از لینکدین از دسکتاپ خود بازدید کنید و روی Me من در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
  2. از منوی بازشو روی View Profile کلیک کنید.
  3. به بخش با عنوان Resources بروید و روی Creator mode کلیک کنید.
  4. در منوی بازشو که در مرکز صفحه نمایش شما ظاهر می شود، روی Next کلیک کنید.
  5. روی Add Topics کلیک کنید تا حداکثر 5 هشتگ را که بیشتر می خواهید با آنها مرتبط شوید وارد کنید و روی Turn On کلیک کنید.
  6. از این پس هشتگ ها در پروفایل شما قرار می گیرند و برای کاربران در پلتفرم قابل مشاهده خواهند بود.

چگونه به پست های لینکدین خود هشتگ اضافه کنیم؟

همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها، دیده شدن پست خود را افزایش دهید. برای انجام این:

  1. روی کادر متنی Start a post post در بالای صفحه اصلی LinkedIn خود کلیک کنید.
  2. بعد، پست خود را در کادر ویرایشگر که روی صفحه ظاهر می شود تایپ کنید.
  3. با تایپ # و سپس کلمه یا عبارت کلیدی، یک هشتگ را مستقیماً در پست خود اضافه کنید. یا روی Add hashtag در پایین کادر ویرایشگر کلیک کنید. همانطور که هشتگ های خود را تایپ می کنید، لینکدین به طور خودکار گزینه های پرطرفدار را ایجاد می کند.
  4. پس از افزودن تمام هشتگ های مرتبط، روی Post کلیک کنید.
  5. در اینجا برخی از ایده های پست وجود دارد که به افزایش تعامل در پست لینکدین شما کمک می کند.

چگونه به مقاله لینکدین خود هشتگ اضافه کنید؟

افزودن هشتگ به مقاله لینکدین خود، آن را به افراد بیشتری در پلتفرم سوق می دهد، به خصوص اگر از یک هشتگ محبوب یا پرطرفدار استفاده کنید. با این حال، هنگامی که مقاله خود را منتشر می کنید، نمی توانید هشتگ ها را ویرایش یا حذف کنید.

فقط ویرایش محتوای مقاله مجاز است، بنابراین باید هشتگ های مرتبط را با دقت انتخاب کنید. برای انجام این:

  1. روی Write an article در زیر فیلد به‌ روزرسانی وضعیت در صفحه اصلی LinkedIn کلیک کنید.
  2. مقاله خود را در ابزار انتشار پیش نویس کنید.
  3. هشتگ های مربوطه را در انتهای یا بدنه مقاله خود اضافه کنید و روی انتشار در قسمت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  4. در پاپ آپ صفحه Share، محتوا را برای معرفی مقاله بنویسید. هشتگ ها را مستقیما وارد کنید یا برای استفاده از هشتگ های پیشنهاد شده خودکار روی Add hashtag کلیک کنید.
  5. روی Publish کلیک کنید.

بهترین روش های هشتگ لینکدین

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام استفاده از هشتگ در لینکدین به خاطر بسپارید:

  • در استفاده از هشتگ ها زیاده روی نکنید. اگرچه محدودیت مشخصی وجود ندارد، لینکدین [PDF] استفاده از 3 هشتگ را توصیه می کند. زیاده روی در آن ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.
  • از ترکیبی از هشتگ‌های عمومی و خاص در پست‌های خود برای بهبود دسترسی خود استفاده کنید. هشتگ های عمومی کاربران با علاقه عمومی را جذب می کنند، در حالی که هشتگ های طاقچه افرادی را که در جستجوی موضوعات خاص هستند جذب می کند.به عنوان مثال، به عنوان یک کپی‌نویس ایمیل برای شرکت‌های SaaS، می‌توانید هشتگ‌های هشتگ عمومی مانند #Marketing، #CopyWriting و #Copywriter را با موارد خاصی مانند #SaaSCopyWriting و #EmailCopywriter ترکیب کنید.
  • اولین حرف هشتگ خود را با حروف بزرگ بنویسید و قبل از هر کلمه یا عبارت کلیدی علامت # را اضافه کنید. همچنین از فاصله ها، ایموجی ها و نمادهای خاص خودداری کنید زیرا هشتگ ها را بی ربط می کنند.
  • از هشتگ ها به طور طبیعی استفاده کنید. هشتگ را در انتهای پست خود قرار دهید تا محتوای شما روان شود. شما می خواهید مخاطبان خود را به پست خود بچسبانید. قرار دادن آنها در بالای صفحه ممکن است حواس خوانندگان شما را پرت کند و بر دسترسی شما تأثیر بگذارد.

افراد بیشتری را برای رشد شغلی خود جذب کنید

صرف نظر از شغل شما، هشتگ ها می توانند چراغ راهنمایی برای جذب مخاطب مناسب به محتوای شما باشند. لینکدین یک جامعه بزرگ پر از افرادی است که می تواند برای حرفه شما بسیار ارزشمند باشد.

تا زمانی که از هشتگ های تحقیق شده و مرتبط در پست ها، مقالات و عنوان خود استفاده می کنید، اولین قدم مهم را برای جذب آن مخاطبان مهم به پروفایل خود برداشته اید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس