قهرمان جدید Dota 2: Muerta تاریخ انتشار، مهارت ها و اطلاعات جدید

72
0
قهرمان جدید Dota 2: Muerta

Muerta the Mournful Revenant جدیدترین قهرمان Dota 2 است.  قهرمان جدید Dota 2: Muerta را در ادامه بررسی کرده ایم. یک قهرمان جدید Dota 2 برای ما می‌آید و او یک تفنگ دارد. چهره ای که به صد و بیست و چهارمین قهرمان Dota 2 تبدیل می‌شود،

Muerta،the Mournful Revenant است. ورود او در طول TI11 فاش شد و طرفداران به وجد آمده اند – Muerta درباره چیست؟ توانایی های او چیست؟ آیا او یکی دیگر از قهرمانان Strength خواهد بود؟ این مقاله حاوی همه چیزهایی است که در مورد جدیدترین قهرمان Dota 2، Muerta می‌دانیم.

به‌روزرسانی: Valve به تازگی آیتم های جدیدی از جمله Forebearer’s Fortune و یک مینی بازی را برای کنایه زدن Muerta آینده منتشر کرده است.

به‌روزرسانی: Muerta رسید!

قهرمان جدید Dota 2 بالاخره آمد! Muerta یک قهرمان با دامنه و حامل است که به عنوان یک هسته‌ای و یک ناتوان کننده فهرست شده است. توانایی های او Dead Shot، The Calling، Gunslinger است و نهایی او Pierce the Veil نام دارد. او یک قهرمان منحصربه‌فرد است که می‌تواند صدمات عظیمی، هم فیزیکی و هم جادویی وارد کند.

قهرمان جدید کی میاد؟

طبق تریلر، Muerta قرار است در «اوایل سال 2023» اکران شود. همچنین انتظار می‌رود که Muerta با پچ BIG بعدی – به طور تصوری Patch 7.33 – حذف شود.

در توییتی توسط Wykrhm Reddy، اعلام به‌روزرسانی بعدی در ۶ مارس ۲۰۲۳ خواهد بود. این بدان معناست که پس از پایان Lima Major، اطلاعات بیشتری در مورد وصله بعدی، که ممکن است حاوی قهرمان جدید Dota 2 باشد، دریافت خواهیم کرد.

به‌روزرسانی: پس از پایان Lima Major، Wykrhm Reddy تصویری از Muerta با عنوان: “فردا می بینمت. شب بخیر” به زبان اسپانیایی منتشر کرد. به نظر می‌رسد Muerta، در کنار پچ بزرگ بعدی، در تاریخ 6 مارس خواهد آمد – همانطور که قبلاً گفته شد. در تمام غروب 6 مارس چشمان خود را بخوبی نگه دارید، زیرا معمولاً زمان قطرات پچ Valve است!

Muerta, the Mournful Revenant: داستان و جزئیات

Muerta the Mournful Revenant

قهرمان آینده Dota 2، Muerta با بانوی مرگ مقدس که سانتا مورته نیز نامیده می‌شود، مرتبط است، که شخصیت مرگ در فولکلور مکزیکی است. او اغلب به عنوان یک پیکر اسکلتی در لباس به تصویر کشیده می‌شود که اغلب یک یا دو شی را در دست دارد. اعلامیه Muerta همچنین در “روز مردگان” که تعطیلاتی است که توسط مردم میراث مکزیکی جشن گرفته می‌شود منتشر شد.

تریلر Muerta قهرمان Dota 2 را در حال قدم زدن در سرزمینی گورستان مانند به تصویر می‌کشد. هر جا راه می‌رود، شمع ها روشن می‌شود و در پایان، تپانچه‌ای را بیرون می‌آورد و به شکلی درخشان در می‌آید. چهره او بر هنر کالورا تأکید دارد که یک هنر بسیار برجسته جمجمه است که از تعطیلات نشات گرفته است. این تریلر همچنین شبیه تمرینی در روز مردگان است که در آن زنده ها شمع هایی را در جاده روشن می‌کنند تا بستگان مرده شان بتوانند راه خانه را پیدا کنند.

Muerta در این تریلر نقل می‌کند: “من از ظلم های زندگان رنج برده‌ام و دنباله لعنتی ها را رفته‌ام. در دو طرف حجاب روح، نام مرا زمزمه می‌کنند. و از من بیش از مرگ بترسید.”

Muerta و سنجاق سینه Revenant

Muerta احتمالاً صاحب سنجاق سینه Revenant است

این یکی از آیتم های Dota 2 به وضوح به Muerta مربوط می‌شود و آن بروش Revenant است. Muerta Revenant غمگین است و ظاهراً در تریلر یک سنجاق سینه به تن دارد. افسانه این آیتم همچنین نشان می‌دهد که صاحب آن بین پرده مرگ و زندگی می‌ماند. در آن آمده است: “سنجاق سینه نفرین شده یک نگهبان سقوط کرده که برای همیشه بین پرده زندگی و مرگ است.”

سنجاق سینه Revenant به دلیل قیمت آخر بازی و هدف خاص آن چندان محبوب نیست. این یکی از جدیدترین آیتم های Dota 2 است که در فوریه 2023 معرفی شد. شاید Valve این آیتم را در پچ 7.33 درست در زمان ورود Muerta به نمایش بگذارد.

مهارت های Muerta چیست؟

اطلاعاتی درباره توانایی های Muerta درز کرده بود که از DOTA_DM، که یک گروه داده کاوی است که محتوای مخفی و جدید را جستجو می‌کند، به بیرون درز کرد. آنها فایل های خاصی را کشف کردند که می‌تواند به Muerta مرتبط باشد.

برخی از فایل ها از نمادهای درون بازی قهرمانان دیگر استفاده می‌کنند و برخی از تصاویر اولیه استفاده می‌کنند. سه نام اصلی وجود دارد – “Bird Samurai”، “Corpse Mother” و “Gunslinger”. سامورایی پرنده کمی دور از ذهن است که با Muerta مرتبط باشد و تنها چیزی که شبیه پرنده است، شنل پر مانند اوست. از سوی دیگر، مادر جسد و تفنگچی به دلیل سلاح بصری و اسلحه‌ای جسد مانند Muerta مناسب هستند.

در اینجا برخی از توانایی های احتمالی لو رفته برای Muerta با نام های مستعار مختلف آورده شده است:

  • Bird Samurai:
  • Avian Assault
  • Plumage Parry
  • Shadow Feather
  • Corpse Mother:
  • Grave Grapple
  • Life Link
  • Soul Swell
  • True Love
  • Gunslinger:
  • Empowered Rounds
  • Fan the Hammer
  • Hail of Bullets
  • Hot Feet
  • Reload
  • Stick em Up
  • Trickshot

حالا بیایید به سراغ نظریه ها برویم. Muerta یک تپانچه در دست دارد اما می‌تواند یک تپانچه دوگانه نیز داشته باشد. از این رو، او احتمالاً یک قهرمان درجه دار است. ویژگی های او با ویژگی چابکی مطابقت دارد، به این معنی که او ممکن است نقش حمل را نیز بر عهده بگیرد.

افسانه سانتا مورته می‌گوید که او با شفا و محافظت در ارتباط است. اگر Valve بخواهد Muerta از نزدیک شبیه Santa Muerte باشد، ممکن است یکی یا برخی از قدرت های او دارای توانایی های شفابخش باشد. این همچنین می‌تواند به این معنی باشد که Muerta ممکن است یک قهرمان پشتیبانی باشد.

توانایی های Muerta ممکن است شبیه به قهرمانانی مانند Wraith King، Necrophos و Death Prophet باشد که با عنصر مرده در می‌آیند. جادوهای تناسخ یا ارتش های اسکلت می‌توانند با مجموعه مهارت های او مطابقت داشته باشند. او همچنین می تواند یک طلسم دگرگونی داشته باشد که در تریلر دیده می شود، جایی که او از زنده به مرده تبدیل می شود. این همه برای تئوری های موئرتای ماست!

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس