معرفی 20 مورد از بهترین بازی های آفلاین اندروید

54
0
بهترین بازی های آفلاین اندروید

در این مقاله تلاش کرده ایم که بهترین بازی های آفلاین اندروید از همه سبک ‌ها، از جمله استراتژی، پازل، مسابقه و غیره که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند را به شما معرفی کنیم. 

بهترین بازی های آفلاین اندروید 

بهترین بازی های اندروید آفلاین که نیازی به اتصال اینترنت ندارند را در این مقاله معرفی کرده ایم. آنها برای رفت و آمد های طولانی و برای اتلاف وقت زمانی که دور از خانه هستید عالی هستند.

در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین بازی های آفلاین برای اندروید در هر سبک اصلی وجود دارد.

  1. اکشن/تیرانداز: Into the Dead 2

در حالی که بازی اصلی یک دونده بی پایان با تم زامبی است، دنباله Into the Dead 2 شامل هفت فصل و 60 سطح است. بهترین بخش بازی قطعاً داستان آن است: شما، جیمز، باید به خواهرتان هلن و دخترتان مگی برسید که به اندازه شما برای زنده ماندن از آخرالزمان زامبی ها تلاش می کنند.

چیزی که داستان را بسیار جذاب می کند مکالمات شما با هلن و مگی است که آنها شما را در مورد چالش ها، تجربیات نزدیک به مرگ، فرار ها و خرابی ها به روز می کنند. و اگر این موضوع از قبل گیج کننده نبود، داستان نیز دارای پایان های متعددی است!

ما مطمئن هستیم که شما نیز از ارتقاء زرادخانه سلاح های خود لذت خواهید برد و همراهان مختلف حیوانات به شما کمک می کنند تا زامبی ها را سلاخی کنید. اگرچه یک بازی آفلاین، Into the Dead 2 دارای چندین داستان جانبی، یک حالت دونده بی پایان است و به طور منظم رویداد های جدیدی را برای رقابت منتشر می کند.

Download: Into the Dead 2 (Free, in-app purchases available)

  1. دونده: Alto’s Odyssey

در نگاه اول، این فقط یک دونده بی پایان دیگر به نظر می رسد. اما برای مدتی Alto’s Odyssey را بازی کنید، و متوجه خواهید شد که چیزی در آن وجود دارد که آن را غیر قابل پیش بینی می کند.

شاید این گرافیک و موسیقی باشد. دوندگان بی پایان معمولاً دیوانه کننده هستند، اما این بازی روند را کاهش می دهد تا آن را به یک تجربه آرامش بخش تبدیل کند. وقتی به پایین تپه ‌های شنی سر می ‌خورید، برای جمع ‌آوری امتیاز، پرش برای جمع ‌آوری امتیاز، اجتناب از موانع، و انجام چرخش‌ های پشت و دو برابر برای پاداش ‌های سبک، احساس آرامش خواهید کرد.

Alto’s Odyssey چیز جدیدی به دنیای دوندگان نمی آورد اما با این وجود بسیار سرگرم کننده است. به همین دلیل یکی از بهترین بازی های آفلاین رایگان برای اندروید است.

Download: Alto’s Odyssey (Free, in-app purchases available)

  1. شطرنج:  Really Bad Chess

نسخه کلاسیک شطرنج که به آن عادت کرده اید را فراموش کنید. وقتی آفلاین هستید، Really Bad Chess را به راه بیندازید و خود را به چالش بکشید تا متفاوت فکر کنید.

در این بازی، در حالی که صفحه شطرنج استاندارد باقی می ماند، مهره ها کاملاً تصادفی هستند. شما ممکن است با سه ملکه و یک پیاده شروع کنید، در حالی که کامپیوتر می تواند یک سری شش تایی داشته باشد. این باعث می شود همه چیز هایی را که در مورد شطرنج می دانید دور بریزید و خارج از چارچوب فکر کنید.

همانطور که رتبه خود را بالا می برید، سطح هوش مصنوعی ثابت می ماند، اما قطعات بهتری برای شروع می شود. شاید این بازی شطرنج غیر شطرنجی مورد علاقه ما باشد.

Download: Really Bad Chess (Free, in-app purchases available)

  1. پازل: Mazes & More

در این بازی حل یک پیچ و خم به دلیل سادگی آن دشوار است. Mazes & More خطرات بازی کلاسیک را با برخی پیچش ‌های فریبنده افزایش می ‌دهد.

به عنوان مثال، در حالت تاریکی، می توانید پیچ ​​و خم را در شروع ببینید. اما پس از آن همه چیز تاریک می شود به جز یک نورافکن کوچک روی شما، و شما باید راه خود را به سمت خروجی طی کنید. حالت ‌های دیگر مانند Ice Floor را امتحان کنید، جایی که در نهایت جلوتر از جایی که می ‌خواهید بروید، یا حالت Time Trial و حالت تله‌ ها را امتحان کنید.

اگر می خواهید یک بازی ساده قدیمی حل پیچ و خم را داشته باشید، همیشه حالت کلاسیک وجود دارد. هر حالت دارای سطوح زیادی است تا شما را سرگرم کند تا زمانی که اتصال شما دوباره بازگردد.

Download: Mazes & More (Free, in-app purchases available)

  1. پلتفرم: Once Upon a Tower

Once Upon a Tower بسیاری از عناصر بازی را وارونه می کند. به جای اینکه یک شاهزاده یک شاهزاده خانم را از یک برج نجات دهد، شاهزاده مرده است و شاهزاده خانم برای فرار از اژدها با پتک به قنداق لگد می زند. و به جای بالا رفتن از یک برج، در حال حفاری است.

در راه، او باید با انواع هیولا ها، از غول ها گرفته تا عنکبوت هایی که می توانند از دیوار ها بالا بروند، مبارزه کند. سپس تله هایی هستند که از ناکجاآباد به وجود می آیند. اگر این کافی نبود، او باید سریع باشد، وگرنه اژدها با نفس آتشین خود همه چیز را تباه می کند. دشمن دیگر را فراموش نکنید: خود جاذبه.

تا زمانی که می توانید سکه ها و قدرت ها را جمع آوری کنید. شما باید آنها را برای عبور از سطوح برای فرار از برج ذخیره کنید. Once Upon a Tower بسیار سرگرم کننده و به ظاهر بی پایان است و آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین تبدیل می کند.

Download: Once Upon a Tower (Free, in-app purchases available)

  1. Arcade: Jungle Marble Blast

بهترین بازی های آفلاین اندروید 
بهترین بازی های آفلاین اندروید

متأسفانه، زوما کلاسیک بدون اتصال به اینترنت کار نمی ‌کند، اما برخی از بازی های متعدد آن کار می‌ کنند. در میان آن ‌ها، ما Jungle Marble Blast را بیشتر دوست داشتیم.

گرافیک آنقدر صاف نیست، اما این یک شکایت قابل توجه نیست. گیم پلی بازی مثل همیشه سرگرم کننده است. برای پرتاب روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید. روی سوسک ضربه بزنید تا بین دو کره رنگی که دارید جا به ‌جا شوید. برای ایجاد توالی های سه تایی یا بیشتر، کره ها را به زنجیره ای که در اطراف نقشه می چرخد ​​شلیک کنید.

و در صورت امکان، از این قدرت‌ ها استفاده کنید تا زنجیره را به عقب برگردانید، یک تکه بزرگ را به یک رنگ تبدیل کنید، یا آنها را به فراموشی بسپارید.

Jungle Marble Blast کاملاً در گروه بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار می گیرد. این کوچک، طولانی و رایگان است.

Download: Jungle Marble Blast (Free, in-app purchases available)

  1. هوشی: Quizoid

بهترین بازی های آفلاین اندروید 
بهترین بازی های آفلاین اندروید

آن بازی ‌های چند نفره فوق ‌العاده به‌صورت آفلاین کار نمی ‌کنند. Quizoid همه چیز در مورد به چالش کشیدن خود است، نه شخص دیگری.

مانند سایر برنامه ‌های مشابه، Quizoid یک سوال با چندین پاسخ می ‌پرسد و شما باید درست را انتخاب کنید. اما از آنجایی که شما مخالف هوش مصنوعی هستید، چند حالت بازی دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید 20 سوال را با رایانه بازی کنید یا می توانید یک دور زمان بندی شده بازی کنید تا به هر تعداد که می توانید پاسخ دهید.

Quizoid دارای بیش از 7000 سؤال بی اهمیت در 17 دسته مانند سرگرمی، ورزش، علم، سیاست، تاریخ و غیره است. متأسفانه، آزمون ‌های دسته‌ بندی فقط در بسته حرفه‌ ای پولی موجود است.

Download: Quizoid (Free)

  1. اکشن: Tank Hero: Laser Wars

Tank Hero: Laser Wars در مجموعه‌ های معمول «بازی آفلاین» نمایش داده نمی ‌شود، اگر چه یکی از بهترین بازی‌ های آفلاینی است که در Google Play خواهید یافت.

شما نقش قهرمان تانک را بازی می‌ کنید و تمام تانک‌ های دیگر را با توپ لیزری خود بیرون می ‌آورید. در هر سطح باید تمام تانک های دیگر روی نقشه را نابود کنید. تیراندازی از بالا به پایین باعث می شود تانک خود را با جوی استیک مجازی کنترل کنید، در حالی که می توانید برای شلیک به هر نقطه از صفحه ضربه بزنید.

البته به این سادگی هم نیست. همانطور که پیشرفت می کنید، انواع مختلفی از تانک ها، قدرت ها، و پیچ و خم های شیطانی را خواهید یافت که وظیفه شما را چالش برانگیز می کند. اما به یاد داشته باشید، لیزر ها به دیوار ها می تابند، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید.

Download: Tank Hero: Laser Wars (Free)

  1. پازل: Sudoku by Fassor

فروشگاه Play پر از بازی های سودوکو است و بسیاری از آنها به صورت آفلاین نیز کار می کنند. Sudoku by Fassor از نظر عینی برتر نیست. این فقط یکی از بسیاری از گزینه ها است که ما بیشتر دوست داریم و کاملاً کار می کند.

این سودوکو اصول اولیه را به درستی انجام می دهد، که در مواقعی تنها چیزی است که شما می خواهید. چهار سطح مهارت و یک تایمر برای آزمایش سرعت هر نوع وجود دارد. یکی از نکات برجسته Fassor این است که می ‌توانید چندین اعداد تقریبی را در یک سلول بنویسید اما هشدار داده شود، این یک جریمه 30 ثانیه‌ای دارد.

شما می توانید بررسی کنید که آیا تا به حال همه چیز را به درستی حل کرده اید یا خیر، اما باز هم جریمه ای برای آن وجود دارد. این پنالتی های زمانی جمع می شوند و امتیاز کلی شما را خراب می کنند. و هنگامی که دوباره به اینترنت وصل شوید، این چیزی است که دوستان شما خواهند دید.

Download: Sudoku (Free, in-app purchases available)

  1. Shooter: Smash Hit

Smash Hit یکی از اعتیاد آورترین بازی های سال 2014 بود و هنوز هم به عنوان یک بازی خوب تضمین شده باقی مانده است. کمی عجیب است که آن را یک شوتر بنامیم، اما اساساً این چیزی است که هست و جزو بهترین بازی ‌های آفلاین موبایل است.

از منظر اول شخص پخش می شود و از شما می خواهد که توپ های فولادی را به سمت اشیاء شیشه ای پرتاب کنید تا آنها را تکه تکه کنید. ایجاد زنجیره ای از ضربات موفقیت آمیز و بیرون آوردن تمام لیوان ها به شما پاداش هایی می دهد، مانند افزایش تعداد توپ های فولادی که به طور همزمان پرتاب می کنید.

در تمام مدت، شما به آرامی در سطوح به جلو حرکت می کنید، و با پیشرفت شما سرعت آن افزایش می یابد. مطمئن شوید که با هیچ شی شیشه ای برخورد نمی کنید و در کمترین زمان بازی را شکست خواهید داد. اما آنقدر ها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

Download: Smash Hit (Free, in-app purchases available)

  1. Racing: Traffic Rider

وقتی از بزرگراه اطلاعات اینترنت خارج شدید، به بزرگراه مجازی دیگری بروید. سوار موتور سیکلت خود در Traffic Rider شوید و در حالی که به صورت اول شخص به خط پایان می ‌رسید، از ترافیک شهر دوری کنید.

Traffic Rider مانند یک مسابقه بی پایان بازی می کند، جایی که شما باید سریعتر و سریعتر بروید تا بدون تصادف به خط پایان برسید. اما حالت ماموریت در واقع آن را کمی سرگرم ‌کننده ‌تر از سایر مسابقه ‌های بی‌پایان می‌ کند، زیرا می ‌توانید به جای زوم کردن بی‌دیده، با اهداف خاص مسابقه دهید.

حتی می ‌توانید حالت ‌های دیگری مانند آزمایش ‌های زمانی یا دونده بی‌پایان ساده را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که ابتدا حالت ماموریت را پشت سر گذاشته اید، زیرا برخی از سوپر دوچرخه های جالب را باز می کند تا نیاز شما به سرعت را برطرف کند.

اگر 100 مگابایت فضای ذخیره سازی برای Traffic Rider ندارید، عنوان قبلی توسعه دهنده بازی Traffic Racer را امتحان کنید. این نیز بسیار خوب است، اما فقط به یک دونده بی پایان محدود می شود و حالت های ماموریت ندارد.

Download: Traffic Rider (Free, in-app purchases available)

  1. اکشن/تیرانداز: Major Mayhem 2

بیان اینکه Major Mayhem 2 چقدر سرگرم کننده است دشوار است. این یکی از بازی ‌های موبایل فوق ‌العاده Adult Swim با کمپین طولانی تک نفره است.

شما به عنوان شخصیت اصلی بازی می کنید و مجموعه ای از افراد بد را از بین می برید. بازی مانند یک گالری تیراندازی روی صحنه می رود. دشمنان از نقاط مخفی بیرون می آیند و شما برای کشتن آنها ضربه می زنید (یا اگر عصبانی هستید بمب پرتاب می کنید).

دشمنان همچنین سعی خواهند کرد به شما شلیک کنند، بنابراین مطمئن شوید که Major Mayhem به خودش آسیب زیادی وارد نمی کند. برای شلیک های سر، گشت زنی و کشتار و کشتن های جالب پاداش دریافت کنید و در صورت امکان سلاح های خود را ارتقا دهید.

Download: Major Mayhem 2 (Free, in-app purchases available)

  1. مبارزه: Shadow Fight 2

از زمان بازی Mortal Kombat و Street Fighter، بازی‌ های مبارزه ‌ای تک به تک راهی عالی برای گذراندن زمان بوده است. در اندروید باید Shadow Fight 2 را امتحان کنید.

برای تبدیل شدن به یک جنگجوی واقعی، باید حرکات زیادی را یاد بگیرید. بازی دارای دو دکمه اکشن (مشت و لگد) و یک پد جهت است. ترکیب ها را یاد بگیرید و به زودی یک نینجا فوق العاده خواهید شد.

سبک هنری دو بعدی Shadow Fight، با سیلوئت ها به جای شخصیت ها، به جذابیت آن می افزاید. همه چیز در مورد دعوا در اینجا است، نه در مورد هر زواید. این یک بازی اندروید آفلاین است که ارزش امتحان کردن را دارد!

Downloads: Shadow Fight 2 (Free, in-app purchases available)

  1. پلتفرم: Swordigo

Swordigo هر آنچه از یک بازی پلتفرم قدیمی انتظار دارید را دارد: داستانی جذاب، طراحی سطح خلاقانه، انواع هیولا ها با قدرت های منحصر به فرد، سلاح ها و زره های قابل ارتقا، گنج پنهان، جادو های جادویی، و یک پایان واقعا شگفت انگیز که در زمانی که برنده شوید به شما نمایش داده می شود. 

هر نقشه به شما احساس متفاوتی می دهد. در حالی که برخی از آنها آرامش بخش و خانگی هستند، برخی دیگر ترسناک و پر از پازل ها، پیچ و خم ها و دشمنان چالش برانگیز هستند. و این تجربه با موسیقی پس‌ زمینه که با حال و هوای هر نقشه مطابقت دارد، افزایش می‌یابد.

کنترل ها نیز بسیار پاسخگو هستند. ما هرگز در طول بازی با هیچ مشکلی مواجه نشدیم. بازی دارای آیتم هایی است که می توانید بخرید، اما صادقانه است که برای برنده شدن در بازی نیازی به این کار ندارید. نقشه های مختلف را کاوش کنید، هیولا ها را شکست دهید و به ماجراجویی در Swordigo بروید!

Download: Swordigo (Free, in-app purchases available)

  1. دونده بی پایان: Crossy Road

Crossy Road بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید اعتیاد آور است و علیرغم حجم کاری که برای آن انجام شده است به طور چشمگیری به صورت رایگان در دسترس است. سبک هنری پیکسل 8 بیتی در این بازی فوق العاده است.

شما کنترل مرغی را دارید که به سادگی می خواهد از جاده عبور کند. ضربه بزنید تا یک خط جلو بروید. برای حرکت به آن سمت، انگشت خود را به هر جهت بکشید. از اتومبیل های موجود در بزرگراه ها، جویبار های سر راه خود دوری کنید و تا جایی که می توانید خود را به چمن سبز امن برسانید. و شما باید سریع حرکت کنید! شما خودتان را در تلاش برای شکست دادن امتیاز بالا خود دیوانه خواهید کرد.

مهمتر از همه، حتی اگر تکراری است، هرگز خسته کننده نمی شود، بنابراین می توانید ساعت ها آن را بازی کنید.

Download: Crossy Road (Free, in-app purchases available)

  1. سرگرمی روزانه: Power Hover

اگر رباتی که در یک دنیای متروک با Power Hover در حال گشت و گذار است برای شما جالب به نظر نمی رسد، ما نمی دانیم این بازی مناسب شما است یا خیر. وظیفه شما در این دنیای به ظاهر خالی این است که با دنبال کردن آزمایش باتری ‌های به جا مانده توسط دزد، برق را به دهکده رباتی خود که برق آن دزدیده شده است، بازگردانید.

بیشتر چیزی که Power Hover را بسیار جذاب می کند، گرافیک زیبا و طراحی سطح آن است. معلق ماندن در بیابان ها، کوه های یخی، اقیانوس ها، غار ها، برج ها و موارد دیگر و اجتناب از انواع موانع خلاقانه چیزی نیست که در بازی های موبایل آنقدر ها ببینید.

مفهوم بازی و همچنین گیم پلی بازی نسبتاً ساده است، اما واقعاً در سطوح بالاتری است که متوجه می شوید در واقع آنقدر ها هم که به نظر می رسد آسان نیست. اگر به ‌دنبال تجربه ‌ای سرگرم‌ کننده و معمولی برای گذراندن زمان هستید، Power Hover را توصیه می ‌کنیم.

Download: Power Hover (Free, in-app purchases available)

  1. مسابقه: Asphalt Nitro

برخلاف حجم ‌هایی که برادرانش نیاز دارند، Asphalt Nitro تنها 110 مگابایت فضا اشغال می ‌کند و حتی روی سخت ‌افزار های قدیمی ‌تر هم کار می‌ کند.

نیترو یک نسخه ساده از سری محبوب مسابقات اتومبیلرانی آسفالت است. گرافیک آنقدر ها خوب نیست، اما گیم پلی بازی خوب است. سوار ماشین خود شوید، شروع به رقابت کنید و به ارتقاء سواری خود ادامه دهید. 125 سطح دشواری در حال افزایش برای شما وجود دارد که زمان زیادی برای مسابقه دارد.

تعداد زیادی بازی مسابقه ای خوب وجود دارد، اما آنها اغلب به اتصال به اینترنت نیاز دارند. Asphalt Nitro کاملاً الزامات “رایگان، آفلاین، زمان طولانی بازی” را برآورده می کند. جای تعجب نیست که تا به حال به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی رایگان معرفی شده است.

Download: Asphalt Nitro (Free, in-app purchases available)

  1. استراتژی: Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2 زمانی که در سال 2013 عرضه شد، پروژه ی موفقیت ‌آمیزی بود. در حالی که چند سال از آن می‌ گذرد، هنوز به عنوان یکی از بهترین بازی ‌های استراتژیک روی موبایل باقی مانده است.

وظیفه شما در PvZ2 بسیار ساده است. شما مجموعه ای از گیاهان با توانایی های مختلف دارید. زامبی ها می خواهند به حیاط شما نفوذ کنند و شما را بکشند. گیاهان را به گونه ای ترسیم کنید که بتوانند زامبی ها را قبل از اینکه ارواح آسیبی وارد کنند، نابود کنند.

مانند هر بازی استراتژیک، هرچه پیش می روید، دشوار تر می شود. در حالی که بازی به شدت خرید های درون برنامه ای را تحت فشار قرار می دهد، برای لذت بردن از این بازی نیازی به خرید چیزی ندارید.

Download: Plants vs. Zombies 2 (Free, in-app purchases available)

  1. ورزش: Flick Soccer 22

Soccer (فوتبال) محبوب ترین ورزش جهان است، بنابراین طبیعی است که Play Store پر از بازی های فوتبال باشد. بسیاری از آنها عالی هستند، اما وقتی آفلاین هستید، می ‌خواهید بدون منتظر ماندن برای امتحان‌ های مجدد، به بازی ادامه دهید.

Flick Soccer یک بازی به روز شده سالانه با گرافیک خوب، گیم پلی دقیق و موتور فیزیک خوب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گل بزنید. توپ را در مسیر درست بکشید تا از کنار دروازه بان و مدافعان عبور کنید و حتی اگر می توانید مانند گلوله در حال حرکت ضربه بزنید.

افزایش هدف مانند زمان بیشتر، دو برابر امتیاز و غیره برای افزایش امتیاز شما وجود دارد. چه بخواهید ضربات با زمان محدود یا ضربات دقیق را داشته باشید، Flick Soccer شما را سرگرم خواهد کرد.

Download: Flick Soccer 22 (Free, in-app purchases available)

  1. بازی تخته ای (و بلوتوث چند نفره): Battleship 2

بازی خوب قدیمی Battleship را به خاطر دارید؟ شما و حریفتان کشتی های خود را روی نقشه شبکه ترسیم می کنید و موشک ها را به سمت مختصات شلیک می کنید و سعی می کنید همه آنها را غرق کنید. این سرگرمی دیجیتال، Sea Battle 2، به اندازه نسخه اصلی سرگرم کننده است.

این بازی آفلاین است، می ‌توانید با هوش مصنوعی بازی کنید و بهتر شوید. اما می توانید این بازی را به صورت چند نفره و از طریق بلوتوث نیز انجام دهید. درست است؛ این تنها بازی در لیست است که امکان بازی دو نفره را بدون نیاز به اتصال به اینترنت فراهم می کند.

در واقع، دو نفر می توانند آن را روی یک تلفن و به نوبت بازی کنند. بنابراین حتی اگر مسافر شما آن را نصب نکرده باشد، شما دو نفر می توانید اوقات خوبی را در پرواز داشته باشید. گوشی ‌های هوشمند به شما اجازه می‌ دهند بازی ‌های رومیزی دیگری انجام دهید، اما هیچ چیزی به Sea Battle 2 نزدیک نمی ‌شود.

Download: Sea Battle 2 (Free, in-app purchases available)

نه فقط بازی ها بلکه برنامه های موبایل آفلاین نیز وجود دارند 

به غیر از این بازی ‌های آفلاین خارق‌ العاده، عناوین خوب دیگری نیز در پلی استور وجود دارند. اگر مایل به پرداخت باشید، به خصوص با عناوینی مانند Lara Croft GO، کیفیت بسیار بهتری خواهید داشت. برای یک بازی آفلاین عالی دیگر، Fallout Shelter را بررسی کنید.

و در حالی که آفلاین هستید، فکر نکنید که فقط به بازی ها محدود شده اید. همچنین می ‌توانید برنامه‌ های آفلاین ضروری را برای استفاده در دستگاه Android خود دانلود کنید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه بازی های آفلاین برای گذراندن زمان آزاد خود و سرگرم کردن خود در زمان های بی حوصلگی را پیدا کنید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس