لیندا یاکارینو مدیر عامل جدید توییتر

55
0
لیندا یاکارینو مدیر عامل جدید توییتر

ایلان ماسک در یک توئیت به‌طور رسمی «لیندا یاکارینو» را به‌عنوان مدیر عامل جدید توییتر معرفی کرد.

لیندا یاکارینو مدیر عامل جدید توییتر

او به تازگی گفته بود که از مدیرعاملی توییتر کنار می‌رود و یک نفر دیگر را به‌عنوان مدیرعامل توئیتر معرفی خواهد کرد. همانطور که پیش‌بینی شده بود، لیندا یاکارینو که مدیر تبلیغات شرکت رسانه‌ای NBCUniversal است، چند هفته دیگر به‌عنوان مدیرعامل جدید شروع به کار خواهد کرد.

ماسک که مالک این شبکه اجتماعی است پیش از گفته بود با کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی، سمت وی به مدیر ارشد فناوری و نظارت بر محصول توئیتر تغییر می‌کند.

لیندا یاکارینو کیست؟

یاکارینو فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است و در 12 سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش تبلیغات و شراکت‌های NBCUniversal فعالیت می‌کرده. او در این شرکت بیش از 2000 کارمند نظارت داشت و طبق اعلام خود این شرکت، آن‌ها تاکنون بالغ بر 100 میلیارد دلار از راه تبلیغات درآمدزایی داشته‌اند.

او در دوران حضور در NBCUniversal موفق شد همکاری‌های بزرگی را ازجمله با اپل نیوز، اسنپ‌چت، بازفید و حتی توییتر به ارمغان بیاورد. او و تیمش همچنین در راه‌اندازی سرویس استریم Peacock که اتکای زیادی بر تبلیغات دارد، نقش مهمی داشتند. یاکارینو روش‌های جدیدی را برای ارزیابی عملکرد تبلیغات به‌کار گرفت تا بازدهی سرویس‌های خود را افزایش دهد.

این زن 60 ساله آمریکایی که متولد نیویورک است، پیش از پیوستن به NBC حدوداً به مدت دو دهه در شرکت سرگرمی Turner فعالیت داشت. او در سال 1992 به این کمپانی ملحق شد و در طول آن سال‌ها تا منصب مدیر ارشد عملیات در فروش تبلیغات، بازاریابی و خرید بالا رفت.

entekhab

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس