عرضه بازی The Division 2 در استیم

56
0
بازی The Division 2

اقدامات یوبیسافت برای آوردن بازی‌های خود به فروشگاه استیم، با دو بازی دیگر ادامه پیدا می‌کند. اکنون در صفحه استیم این شرکت بازی شوتر چندنفره Tom Clancy’s The Division 2 و همچنین نسخه کامل Scott Pilgrim vs. The World: The Game به نمایش درآمده است. در این مطلب به بررسی بازی The Division 2 می پردازیم.

بازی The Division 2

بازی اسکات پیلگریم زودتر از دیویژن ۲ در Steam منتشر می‌شود و قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی) در دسترس طرفداران قرار گیرد. از سوی دیگر، Tom Clancy’s The Division 2 قرار است یک هفته بعد از آن، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی) برای استیم عرضه شود.

دیویژن ۲ در حال حاضر در میانه دهمین فصل محتوایی خود قرار دارد که دارای یک Manhunt جدید – ژنرال اندرسون – و همچنین گزینه‌های درجه سختی جدید برای Tidal Basin و Manning National Zoo و همینطور تجهیزات، پوشاک، اهداف، لیگ‌ها و رویدادهای جهانی جدید است.

در کنار بازی اصلی، اکسپنشن Warlords of New York این عنوان نیز بر روی استیم در دسترس قرار خواهد گرفت که دارای خط داستانی و محتوای افزوده مخصوص به خود است.

در انتها باید اشاره کرد که یوبیسافت اخیرا بازی Assassin’s Creed Valhalla را به استیم آورد که با استقبال نه چندان مثبت طرفداران روبرو شد و Watch Dogs Legion نیز در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) در این پلتفرم محبوب عرضه خواهد شد.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس