مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL

73
0
مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL

TCL دو تلویزیون با نام C755 و P745 معرفی کرد. مدل C755 در ابعاد ۵۹ تا ۹۸ اینچ و P745 در ابعاد ۴۸ تا ۸۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. در این پست به بررسی مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL می پردازیم.

مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL

تلویزیون‌های جدید تی‌سی‌ال از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برند. پنل تلویزیون C755 از نوع mini-LED است و از تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro هم بهره می‌برد. تلویزیون TCL P745 اقتصادی‌تر از P745 است و با پنل Smart UHD (از نوع LCD) عرضه خواهد شد.

تلویزیون‌های جدید TCL نسبت کنتراست ۶٬۰۰۰:۱ دارند و به پردازنده AiPQ 3.0 مجهز هستند. هر دو مدل از فناوری HDR برای نمایش محتوا با رنگ و لعاب بهتر، پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL
مشخصات تلویزیون‌ C755 QD برند TCL

پنل تلویزیون C755 روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و ۹۶ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. مدل اقتصادی این تلویزیون با روشنایی ۴۵۰ نیت و پوشش ۹۵ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 از راه می‌رسد.

هر دو تلویزیون جدید TCL به Google TV مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های C755 و P745 برند TCL از دو اسپیکر ۱۰ وات برای پخش صدا استفاده می‌کنند.
TCL شبکه‌ی Wi-Fi و بلوتوث ۵ هم در تلویزیون‌های جدیدش قرار داده است و C755 با بلوتوث ۵٫۲ و Wi-Fi 6 عرضه خواهد شد. این دو تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه HDCP همراه با تبدیل قرارگیری و نصب روی دیوار روانه‌ی بازار خواهند شد.

قیمت تلویزیون تی‌ سی‌ ال C755 از ۱٬۰۸۲ دلار شروع می‌شود و تا ۶ هزار دلار برای نسخه‌ی ۹۸ اینچی در هند به‌فروش می‌رسد. قیمت تلویزیون P745 که درحال‌حاضر مدل ۸۵ اینچی آن به‌فروش می‌رسد، تقریباً ۲٬۳۰۰ دلار است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس