مشخصات کنسول دستی ROG Ally 2 ایسوس

46
0
مشخصات کنسول دستی ROG Ally 2 ایسوس

ایسوس اوایل امسال از کنسول بازی دستی ROG Ally رونمایی و آن را روانه بازارهای جهانی کرد. بخش کنسول‌های بازی دستی در چند سال گذشته با ظهور دستگاه‌هایی از جمله نینتندو سوییچ، استیم دک، لنوو Legion Go و MSI Claw بسیار رقابتی شده است و اکنون ایسوس اطلاعات جدیدی درباره زمان عرضه کنسول دستی ROG Ally 2 ارائه کرده است. در این پست به بررسی مشخصات کنسول دستی ROG Ally 2 ایسوس می پردازیم.

مشخصات کنسول دستی ROG Ally 2 ایسوس

متاسفانه در این مصاحبه درباره پیشرفت‌هایی که ایسوس قصد دارد با نسل دوم ROG Ally ارائه کند، صحبت نشده است. بنابراین به‌طور دقیق مشخص نیست که ایسوس از بهبود تجربه بازی‌ها چه منظوری دارد. در نقدهای منتشرشده از این دستگاه، به مواردی از جمله نرم‌افزار، ارگونومی و عمر باتری به‌عنوان نقاط ضعف کنسول ایسوس اشاره شده است که شاید در ROG Ally 2 شاهد بهبود آن‌ها باشیم.

یکی از مشخصاتی که به‌احتمال‌زیاد بهبود پیدا خواهد کرد، پردازنده است. احتمالاً ایسوس در ROG Ally 2 از پردازنده Ryzen Z2 Extreme استفاده خواهد کرد که برای کنسول‌های دستی می‌تواند معادل Ryzen 8040 باشد. همچنین انتظار نمی‌رود که ایسوس مانند MSI از پردازنده اینتل در کنسول دستی خود استفاده کند. MSI Claw ماه گذشته با پردازنده اینتل Core Ultra معرفی شد.

ایسوس همچنین ممکن است اندازه نمایشگر دستگاه خود را تغییر دهد یا پنل آن را از IPS LCD به OLED ارتقاء دهد. رم 16 گیگابایتی دستگاه نیز حداقل در حال حاضر نیازی به ارتقا ندارد اما با توجه به حجم بازی‌های مدرن ویندوز، وجود گزینه با 1 ترابایت حافظه داخلی نیز می‌تواند با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شود.

techlusive

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس