معرفی بازی Call of Duty: Vanguard | تحلیل سری جدید بازی کال آف دیوتی

93
0
Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر منتشر میشود و از آن تاریخ میتوانید جنگ را از هر جبهه ای ادامه بدهید. نیروهای ویژه را در یک کمپین ببینید و به آنها محلق شوید. در بازی چند نفره آنلاین با هیجان بالا به یک فرمانده نیروهای ویژه تبدیل شوید. کراس اوور زامبی را تجربه کرده و دنیا را نجات بدهید. ادغام کامل با Warzone™، از جمله نقشه کاملاً جدید که اواخر امسال ارائه خواهد شد.

Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Vanguard

معرفی بازی Call of Duty: Vanguard

این نبرد جنگ جهانی دوم است که هرگز با این کیفیت در دسترس شما نبوده است. همراه نیروهای ویژه باشید. شما نقشی محوری در بازی دارید و چهره تاریخ را تغییر می‌دهید. Task Force One را در چهار صحنه اصلی و جذاب جنگ تشکیل می‌دهید. در یک بازی چند نفره آنلاین و سرشار از نوآوری با 20 نقشه موجود در هنگام راه اندازی، به یک اپراتور اصلی نیرو های ویژه تبدیل شوید. برای مقابله با زامبی ها که در حال گسترش در جهان هستند، آماده شوید. خود را در یک تجربه کاملاً یکپارچه Call of Duty®: Warzone™ با یک نقشه جدید و عظیم غرق کنید. این بازی جدید ترین محصول Call of Duty تا کنون است که از موتور نسل بعدی Call of Duty® معرفی شده در Modern Warfare® استفاده میکند.

 Call of Duty®: Vanguard برنده جایزه Sledgehammer توسعه پیشرو است. این بازی برای عرضه جهانی در روز جمعه، ۵ نوامبر، برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X|S و رایانه‌ های شخصی در Battle.net برنامه ‌ریزی شده است.

شیوه بازی کال آف تیوتی Vanguard

بازی تک نفره: چهره تاریخ را تغییر دهید

 نبرد از طریق داستان قهرمانان چند ملیتی که Task Force One را تشکیل دادند، دنبال می‌شود.

معرفی قهرمانان Call of Duty: Vanguard:

سرباز لوکاس ریگز Lucas Riggs، گردان 20، لشکر 9 پیاده نظام استرالیا، ارتش هشتم بریتانیا.

 گروهبان آرتور کینگزلی Arthur Kingsley،از نهمین گردان چتر باز، ارتش بریتانیا.

 ستوان وید جکسون Wade Jackson ، اسکادران ششم پیشاهنگ، نیروی دریایی ایالات متحده.

 ستوان پولینا پترووا Polina Petrova، از لشکر 138 تفنگداران ارتش سرخ.

این چهار شخصیت، بر هرج و مرج موجود در جنگ غلبه می‌کنند. مسیری را طی می‌کنند که سرنوشت جنگ را تغییر داده و به یکی از نیرو های اصلی تبدیل شوند.

Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Vanguard

این بازی چهار بخش اصلی جنگ جهانی دوم را در یک بازی تک نفره روایت میکند. شما آماده می شوید تا وظیفه خود را برای تغییر سرنوشت بشریت انجام دهید.

با دیگر شخصیت ها سفر کرده و داستان های جالبی خواهید داشت. بازیکنان نبرد های تأثیرگذار جنگ جهانی دوم را تجربه خواهند کرد، با دشمنان در جبهه های شرقی و غربی اروپا درگیر می شوند و برای دنیایی آزاد در سراسر اقیانوس آرام و شمال آفریقا می جنگند.  چه در حال جنگیدن با سگ ها بر فراز جزایر میدوی باشید، چه در حال دفاع از استالینگراد با سلاح تک تیرانداز، و یا در حال فرود با چتر بر فراز فرانسه، یا در شمال آفریقا، این یک داستان بسیار جذاب است، با کیفیتی که از Call of Duty انتظار دارید. استعداد خود را در جبهه‌ های جنگ امتحان کنید. امید تلاش می‌کند بر ناامیدی پیروز شود.

بازی چند نفره: 20 نقشه و بازی با دوستان 

 Call of Duty: Vanguard قرار است دارای یک بخش برای بازی چند نفره از روز اول ارائه باشد، 20 نقشه در هنگام عرضه در دسترس است که 16 نقشه برای بازی اصلی ساخته شده است. با داشتن طیف گسترده ای از محیط های متنوع، خود را برای اکشن آدرنالین آماده کنید. جایی که مبارزات خونین و سختی در میگیرد. هر چقدر که بیشتر بازی کنید، میتوانید شخصیت خود را بیشتر ارتقا بدهید.

Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Vanguard

 Sledgehammer Games مبارزه تاکتیکی سریع اول شخص را به ارمغان آورده است و آن را با روش های بسیار بیشتری برای بازی طراحی می کند. اینها شامل سیستم پیشرفته اسلحه و کالیبر است که مبارزه و واکنش را به سطح جدیدی می آورد و نسل بعدی Gunfight 2v2 است که برای اولین بار در Modern Warfare معرفی شد. نبرد های اکشن، سریع و نزدیک به یک تیم کوچک را تصور کنید که در آن هشت تیم در یک سری مسابقات رو در رو به رقابت می پردازند و در نهایت یک تیم برنده می‌شود. 

 Call of Duty: Vanguard دارای حالت بازی کاملاً جدید Zombie است که توسط استودیو Treyarch توسعه داده شده است. این همکاری ادامه می‌یابد و با داستان Dark Aether تلفیق می‌شود تا داستان‌ های عمیقاً تاثیر گذاری خلق کند. وقتی که بازی در ۵ نوامبر رونمایی شد، میتوانید خود را در حال مبارزه با گله ای از زامبی ها تصور کنید و دنیا را نجات بدهید. 

Call of Duty: Warzone: A New Map  سیستم جدید ضد تقلب

 Warzone با نقشه های جدیدی که توسط Raven Software توسعه داده می ‌شود، قرار است تاریخ Call of Duty را بسازد!

Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Vanguard

 Warzone در هنگام راه‌اندازی نقشه جدید، یک سیستم ضد تقلب را ارائه می‌کند.

 Call of Duty: Warzone همچنان به تجارب گیم‌پلی گذشته شما احترام می‌گذارد. این بدان معناست که ادغام Modern Warfare، Black Ops Cold War و Vanguard می‌تواند شامل موارد زیر باشند:

 تمام آیتم هایی که از طریق Battle Pass به دست می‌آید یا از طریق یک Store Bundle خریداری می‌شود، امکان انتقال و استفاده در بازی دیگر را دارد.

می‌توانید یکی از چهار بازی Call of Duty : – Modern Warfare، Black Ops Cold War،  Vanguard و  Warzone را بازی کنید و رتبه و Battle Pass خود را ارتقا دهید.

 می‌توانید تجهیزات Warzone را در عنوان ‌های مختلف Call of Duty منتقل و استفاده کنید.

 ادغام کامل بین Call of Duty: Vanguard و Warzone زمانی که نقشه جدید Warzone در اواخر سال جاری عرضه ‌شود، اجرا می‌شود.

Call of Duty: Vanguard: Technically Speaking

 Call of Duty: Vanguard مجهز به موتور گرافیکی نسل جدید است که برای اولین بار در Call of Duty®: Modern Warfare® معرفی شد، که برای ارائه جلوه های بصری خیره کننده، شخصیت های واقعی و عملکرد گرافیکی چشمگیر که گیم پلی را بهبود می بخشد، بهینه شده است. Call of Duty: Vanguard پیشرفته‌ ترین محصول Call of Duty است که تا کنون با ادغام Warzone، cross play، cross progression و پشتیبانی همراه است.

ویژگی های Call of Duty: Vanguard:

این بازی بر روی پلتفرم های: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی (از طریق Battle.net) عرضه خواهد شد.

 منتظر یک تقویم از محتوای رایگان باشید، که شامل نقشه ها و حالت های جدید چند نفره و زامبی، رویدادهای فصلی، جشن های اجتماعی و موارد دیگر می شود.

 سیستم Battle Pass به شما امکان می‌دهد قفل محتوا را در Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone باز کنید. مثل همیشه، می‌توانید قفل آیتم‌ هایی مانند سلاح‌ های پایه، آیتم‌ های سفارشی و ساده را با انجام بازی باز کنید.

Call of Duty: Vanguard
Call of Duty: Vanguard

 با بررسی وبلاگ Call of Duty در روزها و هفته های آینده، مطمئن شوید که آخرین اطلاعات رسمی درباره Call of Duty: Vanguard را دارید. علاوه بر این، برای اطلاعیه‌ ها و محتوای بیشتر، حتماً از وبلاگ بازی‌ Sledgehammer بازدید کنید.

 Call of Duty®: Vanguard توسط Activision منتشر شده است. توسعه بازی توسط Sledgehammer Games و توسعه بخش Zombies توسط Treyarch انجام می شود. توسعه Call of Duty: Warzone توسط Raven Software صورت میگیرد.  پشتیبانی Vanguard و Warzone توسط Beenox، Demonware، High Moon Studios، Activision Shanghai Studio و Toys for Bob انجام می‌شود. 

اکنون در CallofDuty.com میتوانید محصولات را پیش خرید کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس