نینتندو وجود کنسول سوییچ پرو را به صورت قاطعانه تکذیب کرد

به ندرت پیش می‌آید که یک شرکت بزرگ به طور کامل یک گزارش را تکذیب کند، نینتندو گزارش بلومبرگ و وجود کنسول سوییچ پرو را تکذیب کرد.

42
0

به ندرت پیش می‌آید که یک شرکت بزرگ به طور کامل یک گزارش را تکذیب کند، اما این همان چیزی است که نینتندو امروز انجام داد. این شرکتی ژاپنی با انتشار مطبوعاتی تاکید کرد که ظاهراً افشاگری بلومبرگ مبنی بر اینکه نینتندو توسعه دهندگان را برای ساخت بازی‌هایی با وضوح 4K تحت فشار قرار داده است دروغ و یا اطلاعات نادرست می‌باشد و همچنین ساخت و وجود کنسول سوییچ پرو را نیز تکذیب کرد.

نینتندو وجود کنسول سوییچ پرو را به صورت قاطعانه تکذیب کرد

0 نینتندو وجود کنسول سوییچ پرو را به صورت قاطعانه تکذیب کرد

نینتندو این گزارش را می‌نویسد: “بعضی از سایت‌ها به دروغ ادعا می‌کنند که نینتندو ابزارهایی را برای توسعه بازی برای نینتندو سوییچ با پشتیبانی 4K ارائه می‌دهد” و این سرکت اصرار دارد که “این درست نیست”. به طور جداگانه، می‌گوید که هیچ برنامه ای برای کنسول سوییچ جدید به جز مدل OLED که هفته آینده عرضه می‌شود، ندارد.

در حالی که همیشه این احتمال وجود دارد که گزارش بلومبرگ درست نباشد. (با اینکه اکثر گزارشات این سایت همیشه درست از آب در می‌آید.) ولی بسیار دور از ذهن است که نینتندو یک کیت توسعه بازی برای Switch با رزولوشن 4K بسازد و توسعه دهندگان را برای ایجاد محتوای 4K تحت فشار قرار دهد. نینتندو در گزارش خود سعی کرد تمام خبر بلومبرگ را تکذیب کند، که همین تکذیب باعث شد شک‌ها بیش‌تر شود.

واکنش بلومبرگ به تکذیب نینتندو

1 نینتندو وجود کنسول سوییچ پرو را به صورت قاطعانه تکذیب کرد

به نظر می‌رسد بلومبرگ بر گزارش خود ایستاده است، که چندان تعجب آور نیست. بلومبرگ از سایت های روزنامه نگاری محترم و پر اعتبار صنعت بازی و فناوری است که در گذشته منبع بسیار خوبی داشته است و این گزارش نیز از این قاعده مستثنی نیست. بلومبرگ می‌گوید این خبر توسط کارکنان ناشناس در ۱۱ شرکت بازی سازی مختلف نقل قول شده است که همگی می‌گویند دارای کیت توسعه 4K Switch هستند. پس از توییت نینتندو، این نشریه به سادگی یک خط اضافی در مورد تکذیب نینتندو اضافه کرد.

در مقایسه با بیانیه نینتندو، من تمایل دارم به ۱۱ منبع بلومبرگ داشته باشم، به ویژه هنگامی که آن شرکت تحت فشار سرمایه گذاران قرار دارد تا در روز راه اندازی OLED جدید خود عملکرد خوبی داشته باشد.

حال که واکنش نینتندو در مورد شایعات کنسول سوییچ پرو را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس