معرفی تبلت HTC A101 که هدف آن بازار آفریقاست

60
0
تبلت HTC A101

HTC، سازنده گوشی های هوشمند اندرویدی که زمانی چشمگیر بود،یک تبلت غافلگیرکننده برای همراهی Desire 22 Pro با تمرکز بر فراجهان عجیب و غریب خود دارد. دستگاه 10.1 اینچی منحصر به بازارهای نوظهور (در حال توسعه) به نظر می رسد. در این مقاله به معرفی تبلت HTC A101 میپردازیم.

تبلت HTC A101

A101 جدید یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش 10.1 اینچی، مشخصات اولیه و طراحی کاملاً از اواسط دهه گذشته است. دستگاهی که ما از طریق AndroidPolice مشاهده کردیم، به نظر می رسد که ماه گذشته بی سر و صدا معرفی شده است و هدف آن بازار آفریقا است. این به دنبال تبلت A100 است که سال گذشته در روسیه عرضه شد و واکنشی مشابه نشان نداد.

 با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این تبلت تنها در بازارهای نوظهور(در حال توسعه) عرضه می‌شود، نمی‌خواهیم در مورد مشخصات یا طراحی آن خیلی بدبین باشیم. اما هنوز هم عجیب است که ببینیم HTC( سازندگان به معنای واقعی کلمه اولین گوشی اندرویدی و شرکتی که گوگل زمانی ساخت تبلتی با نام تجاری Nexus (نکسوس 9) را به او سپرده بود) در حال تولید دستگاه های فراموش نشدنی مانند این است. حتی اندروید 11 2020 را به جای اندروید 12 یا اندروید 12L متمرکز بر صفحه نمایش بزرگ اجرا می کند.

ویژگی های HTC A101

در داخل، تبلت  HTC از پردازنده Unisoc T618 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا از طریق microSD پشتیبانی می‌کند. یک جفت دوربین در پشت خود دارد، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با یک دوربین 2 مگاپیکسلی فوق عریض. دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از قفل با چهره در هر دو مدل وجود دارد.

در مجموع، یک نسخه بسیار عجیب از HTC. این شرکتی است که روزی پا به پای شرکت هایی مانند سامسونگ در بازار پرچمدار اندروید پیش می رفت. اما اکنون، در سال 2022، می تواند بی سر و صدا یک تبلت کاملا غیرقابل توجه را در وب سایت خود نشان دهد و بیشتر مردم دنیا تا چند روز بعد متوجه آن نشوند.

در همین حال، استعداد طراحی گوشی‌های هوشمند که HTC در اوایل سال ۲۰۱۸ به گوگل فروخت، در چند سال گذشته قوت گرفته است. در حالی که پیکسل 4 اکنون به عنوان یک گام اشتباه در نظر گرفته می شود، پیکسل 5 یک گوشی میان رده بسیار توانا بود، و پیکسل 6 یک پرچمدار رقابتی بود (البته یکی از آنها که ظاهراً دارای اشکالات نرم افزاری بیش از حد معمول است). در مقابل، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود که بگوییم بخش باقی‌مانده گوشی‌های هوشمند  HTC فراتر از کلمات مبهم مانند «متاورس» به سمت چه چیزی کار می‌کند.

به روز رسانی 5 ژوئیه، 11:35 صبح به وقت شرقی: به روز رسانی شد توجه داشته باشید که تبلت A101 جدید است،اما تبلت A100 سال گذشته در روسیه عرضه شد.

این پیکسل 4 می تواند بیماری های تغییر دهنده زندگی را تشخیص دهد

محققان دانشگاه UC San Diego اپلیکیشنی ساخته اند که می تواند بیماری هایی مانند آلزایمر را با استفاده از دوربین برای بررسی مردمک چشم بیمار تشخیص دهد. این جدیدترین روشی است که نشان داده شده است دوربین های گوشی های هوشمند در تشخیص بیماری موثر هستند.

منبع : theverge

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس