معرفی سایت ورزش سه | بهترین سایت ورزشی

127
0
سایت ورزش سه

سایت ورزش سه یک وبگاه خبری ورزشی است که در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد. فعالیت های این سایت شامل: انتشار خبر های ورزشی، رده‌ بندی لیگ ‌ها و تورنمنت ‌های پر هوادار اروپایی، پخش نتایج زنده بازی ‌ها، ویدئو های ورزشی، روزنامه‌ های ورزشی، تصاویر بازیکنان، پیش‌ بینی و … می‌باشد. ورزش ۳، چهارمین وبسایت پر بازدید در ایران و پر بازدید ترین وبگاه ورزشی ایرانی است.

معرفی سایت ورزش سه

گونه وبسایت: خبری، ورزشی

آدرس: تهران خیابان زرتشت غربی، پلاک ۹۶

مالک: موسسه فرهنگی هنری محتوا پردازان فراکاو

آدرس سایت: Varzesh3.com

ورزش سه در سال ۱۳۸۸ بنیان ‌گذاری شد و “محتوا پردازان فراکاو” مالک آن است. این وبسایت از محصولات مؤسسه دانش بنیان محتوا پردازان فراکاو است. مدیر مسئول ورزش سه، مهدی شاملو است.

سایت ورزش سه
سایت ورزش سه

ورزش سه تنها در فوتبال تمرکز ندارد و دیگر ورزش ‌ها را نیز پوشش می‌دهد. همچنین نام نویسنده پست ‌ها مشخص نیست و امکان ثبت دیدگاه برای بازدیدکنندگان تنها در شرایطی ممکن است که به عضویت وبسایت دربیاید. این وبگاه عکاس اختصاصی دارد و در برخی پست ‌ها نیز عکس ‌های خریداری شده از عکاسان ایرانی را قرار می‌دهد.

وضعیت دامنه ورزش سه

دامنه این سایت با اتوریتی 50 نشان میدهد که یک وبسایت بسیار قدرتمند است. پیج رنگ ورزش3 عدد 5 و cpr  آن 5.7 از 10 می باشد. همچنین صفحه اصلی این سایت داراری پیج اتوریتی 57 است. فاکتور میزان اعتبار یا trust flow  ورزش3 معادل 44 می باشد که نشان می دهد لینک های پس زمینه زیاد و با کیفیت و اعتبار بالا جهت بهبود سئو خارجی دریافت کرده است.

اطلاعات الکسا درباره وبسایت ورزش3

طبق اطلاعات سایت الکسا ، ورزش3 با بیش از 100 هزار کلمه کلیدی در گوگل قابل مشاهده می باشد. که بیشترین بازدید را جستجوی عبارات “varzesh3” و “ورزش 3 “و ” بارسا ” برای این سایت ایجاد نموده است. از رقبای اصلی این سایت در گوگل می توان به سایت های 90tv.ir و medal1.com اشاره کرد.

میزان بازدید میانگین روزانه این سایت توسط هر کاربر نزدیک به 8 دقیقه است. رتبه جهانی الکسای ورزش3 ، 195 و رتبه آن در ایران چهارم است.

بیشترین کاربران این سایت به ترتیب از کشورهای ایران 83 درصد ، آمریکا 5درصد و کانادا 2 درصد هستند و در حدود 10 درصد از کل کاربران نیز از سایر کشورها هستند.

این سایت از بیش از 10 هزار دامنه دیگر لینک دریافت کرده که موجب افزایش قدرت آن شده است.

به صورت میانگین هر کاربر در هر بار ورود به این سایت ، 5 صفحه را بررسی می کند و bounce rate سایت ورزش3 معادل 31 درصد می باشد که نشان از سئو خوب این سایت دارد.

حدود 59 درصد بازدیدکنندگان این سایت، جهت مشاهده تصاویر علاقه نشان می دهند. همچنین ویدئو های منتشر شده در این سایت ، مورد علاقه 68 درصد کل کابران ورزش 3 می باشد.

بخش های مختلف ورزش سه

 

سایت ورزش سه
سایت ورزش سه

ورزش سه بخش های مختلفی دارد که در هر بخش به بررسی ورزش در ایران و جهان میپردازد. وبسایت ورزش سه علاوه بر انتشار اخبار، مصاحبه ورزشکاران را هم منتشر میکند.

جداول لیگ ها : در این صفحه شما میتوانید جدول لیگ های مختلف داخلی و خارجی را در گروه های مختلف ورزشی مشاهده نمایید.

نقل و انتقالات : در فصل تابستان که شروع نقل و انتقالات تابستانی  لیگ های داخلی و خارجی  میباشد این قسمت به سایت اضافه میگردد و نقل و انتقالات ایران و اروپا قرار داده میشود.

جام حذفی : در این بخش نتایج و قهرمان جام های حذفی ایران در فصل های مختلف قرار داده میشود

روزنامه: در این قسمت از روزنامه های متفاوت خبرهای ورزشی گوناگون گرد آوری میشود.

بخش ویدئو (video.varzesh3.com ) : کلیه کلیپ های منتخب ورزشی در این بخش قرار داده میشود. ویدئو های ورزشی شامل ویدیو های تولید شده یا ترجمه شده هستند.

بخش تصاویر بازیکنان (lenz.varzesh3.com ) : در این بخش تصاویر بازیکنان ورزشی قرار داده میشود.

بخش نتایج زنده : در این بخش گزارش لحظه به لحظه از نتیجه بازی های روز دنیا قرار داده میشود.

بخش تیم فانتزی ( teamfantasy.varzesh3.com ) : فوتبال فانتزی یک بازی مجازی است که شرکت کنندگان در آن با ساختن تیم هایی متشکل از بازیکنان واقعی، با هم رقابت می کنند. این بازی به بازیکتان امکان مدیریت یک تیم ورزشی همانند دنیای واقعی را میدهد. فوتبال فانتزی ها معمولا در حوزه و تقویم لیگ یک کشور یا یک رقابت جهانی مانند جام ملت های اروپا انجام میشود و شرکت کنندگان در هر مرحله با توجه به عملکرد بازیکنانشان در بازی های واقعی، براساس یک سری قوانین از پیش تعیین شده امتیاز میگیرند. البته لازم به ذکر است فوتبال فانتزی این فصل برگزار نمی‌شود. 

این وبسایت در پیام‌رسان تلگرام یک کانال رسمی با بیش از یک میلیون مشترک دارد. کانال رسمی ورزش سه در تلگرام دارای تیک آبی است.

تمامی مطالب وبسایت در تلگرام هم قرار میگیرد و از طریق لینک پیوست با وبسایت مرتبط میشود.

میتوانید در کانال تلگرام ورزش سه در نزدیک ترین زمان از گل ها و صحنه های حساس و نتایج بازی ها اطلاع پیدا کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس