سایت اسپارد چیست ؟ | آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

اسپارد در حال حاضر معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل در تهران و کرج است. در ادامه به سایت اسپارد چیست و خدمات آن می‌پردازیم.

100
0
0 سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

نام پلتفرم اسپارد، از واژه‌ی قدیمی و فارسی اسپاردن، به معنی سپردن الهام گرفته شده است. اسپارد در حال حاضر معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل در تهران و کرج است، که تقاضای مشتریان را با اتصال سریع به بهترین متخصص آموزش‌ دیده و تایید هویت‌ شده، پاسخ می‌دهد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که سایت اسپارد چیست و خدمات آن چگونه است.

در اسپارد «اطمینان و سادگی» معیارهای مبنایی و اصولی‌اند. با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی‌ها شرایطی را فراهم ساخته که برترین خدمات دهندگان، بر اساس تجارب واقعی و نظرات مشتریان شناسایی شده و به شغلی پایدار و مطمئن دسترسی پیدا می‌کنند. اسپارد با احراز هویت دقیق و آموزش متخصصین در تلاش است خدمات را بهتر، آسان‌تر و مطمئن‌تر از گذشته در دسترس شهروندان قرار دهد. از جمله مزایای پلتفرم اسپارد می‌توان به دسترسی سریع و شبانه‌روزی به خدمات، امنیت، کیفیت، پرداخت آنلاین و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی اشاره کرد.

داستان سایت اسپارد چیست ؟

5 سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

اسپارد در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ با همکاری علیرضا دهقانیان، علیرضا سبزعلیان و پوریا نوروزی به عنوان هم‌موسسین برای پاسخ به یک نیاز ساده متولد شد با این عنوان دسترسی آسان و سریع به بهترین ارائه دهندگان خدمات منزل. فعالیت اسپارد با تمرکز بر سرویس نظافت منزل کلید خورد و با وسواسی که کیفیت خدمات را تضمین‌ کند، تا بحال ده‌ها هزار سرویس با کیفیت و مطمئن برای رساندن به درب خانه مشتریان ارائه داده است.

خدمات سایت اسپارد چیست ؟

1 سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

اسپارد تضمین‌ می‌کند سرویس نظافتی شما توسط متخصصین کارآزموده‌ و مطمئن انجام شود. خدمات مختلفی از جمله نظافت منزل، نظافت شرکت و اداره، نظافت مجتمع مسکونی، نظافت مجتمع اداری، خدمات ضدعفونی ویروس کرونا،‌ خدمات ضدعفونی منزل، ضدعفونی محل کار، ضدعفونی شرکت، خدمات قالیشویی ممتاز، شستشوی مبلمان در محل، شستشوی پرده، خدمات مهمانداری و پذیرایی، خدمات آشپزی در منزل، خشکشویی لباس، اتوشویی، کفسابی و سنگسابی ساختمان، نماشویی ساختمان، خدمات باغبانی در منزل، طراحی و اجرای فضای سبز،‌ نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان، خدمات نصب و سرویس کولر آبی و … در اسپارد ارائه می‌شود.

شما می‌توانید از یک هفته قبل برای روز و ساعت مورد نظرتان سفارش ثبت کنید.

ثبت سفارش در اسپارد:

4 سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

این برنامه هم در وبسایت اسپارد قابل استفاده است و هم می‌توان نسخه Android و ios را از طریق وبسایت دانلود و نصب کرد و هم می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل کنید.

  • انتخاب خدمات منزل

ابتدا یکی از خدمات نظافت، فنی یا تاسیساتی را که به آن نیاز دارید از لیست سرویس‌های خدمات منزل اسپارد انتخاب کنید.

  • ثبت جزئیات خدمات

جزئیات درخواست خدمات نظافت، نصب یا تعمیرات ساختمانی خود و جنسیت مخصص مورد نظر خود را اعلام کنید تا توسط مناسب‌ترین متخصص پذیرش شود.

  • انجام خدمات منزل

در زمان و محل تعیین شده خدمات منزل مورد نظرتان را همراه با پشتیبانی اسپارد از مناسبت‌ترین متخصص دریافت کنید.

چه ویژگی‌هایی این اپلیکیشن‌ دارد؟

  • نیروهای خدماتی حرفه‌ای و مطمئن

اسپارد تنها با نیروهای خدماتی حرفه‌ای و مطمئن همکاری می‌کند. بنا بر ادعای این شرکت بهترین متخصصین نظافت و خدمات منزل را بعد از بررسی کامل سوابق، برای همکاری پذیرش می‌شوند. کیفیت عملکرد و رفتار نیروهای خدماتی بعد از پیوستن به اسپارد همواره به دقت بررسی می‌گردد.

  • پیشنهاد مناسب‌ترین متخصص

سیستم هوشمند اسپارد به گونه‌ای است که با بررسی عملکرد گذشته و امتیازات کسب شده توسط نیروهای متخصص و نوع سرویس درخواستی شما، مناسب‌ترین فرد را برای ارائه خدمات منزل به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • مرکز پشتیبانی اسپارد 

با پشتیبانی از مشتریان و متخصصین در هر سفارش احتمال بروز اختلاف یا نارضایتی را به حداقل می‌رساند.

چگونه به اسپارد اعتماد کنیم؟

2 سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

  • مصاحبه عمیق روانشناختی

متقاضیان جهت حضور در مجموعه متخصصین اسپارد، با مصاحبه عمیق روانشناختی به روش‌های مختلف مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند تا از ثبت نام و ورود افراد نامناسب جلوگیری شود.

  • تایید اصالت اطلاعات هویتی

ورود به جمع متخصصین شاغل در اسپارد تنها با مدارک کامل هویتی و تایید اصالت اطلاعات امکان ‌پذیر است. مدارک هویتی به صورت دقیق بررسی و در پرونده الکترونیک متخصص نگهداری می‌شود.

  • ثبت تصویر چهره و اثر انگشتان

چهره و اثر تمام انگشتان متخصصینی که برای فعالیت پذیرش می‌شوند، در همان مرحله ثبت‌نام توسط دوربین و اسکنر‌های تخصصی ثبت و در پرونده الکترونیک نگهداری می‌شود.

  • اخذ تاییدیه از مراجع انتظامی

علاوه بر اخذ گواهی سوء پیشینه از دایره سجل کیفری، اطلاعات متخصص از پلیس امکان ناجا و سایر مراجع ذی صلاح انتظامی نیز استعلام شده و در صورت هر گونه اشکال از فعالیت متخصص جلوگیری می‌شود.

آیا متخصص نظافت همراه با لوازم و شوینده به محل اعزام می‌شود؟

سایت اسپارد چیست ؟ آشنایی با معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل

در سرویس نظافت منزل استاندارد تنها تهیه لوازم و شوینده‌های مورد نظر به عهده مشتریان است و سایر مواد ضدعفونی کننده توسط متخصص به محل برده می‌شود. هر چند می‌توانید با متخصص جهت خرید لوازم مورد نظر هماهنگی لازم را صورت دهید.  در سرویس نظافت پریمیوم اسپارد لوازم نظافت، شوینده و ضدعفونی کننده توسط متخصصین تهیه می‌شود.

حال که متوجه شدید سایت اسپارد چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس