معرفی بهترین وبکم های 2021 برای خرید

این روزها همه به وب کم احتیاج دارند و دوربین لپ تاپ شما همیشه نیازتان را برطرف نمی‌کند. در اینجا بهترین وبکم های 2021 آورده شده است.

29
0
معرفی بهترین وبکم های 2021 برای خرید

این روزها همه به یک وب کم احتیاج دارند و دوربین کم کیفیت لپ تاپ شما همیشه نیازتان را برطرف نمی‌کند. در اینجا بهترین وبکم های 2021 آورده شده است.

این روزها، بسیاری از ما در حال معاشرت از راه دور هستیم و از راه دور کار می‌کنیم به طوری که این دسته از محصولات دسته دوم، بارها مورد توجه قرار گرفته است. در بیشتر سال گذشته، به دلیل افزایش تقاضا، به سادگی نمی‌توانید یک وب کم خارجی مناسب دریافت کنید. در حال حاضر بحران کاهش یافته است و این زمان مناسبی برای ارتقاء به مدل بهتری است که ممکن است قبلاً نتوانسته‌اید به دست آورید.

بهترین بهترین وبکم های 2021

Creative Live Cam Sync 1080p V2

وقتی تصمیم گرفتم وب کم Creative را به این لیست اضافه کنم، فکر کردم ۴۰ دلار است. قیمت آن تا ۶۰ دلار افزایش یافت، که باعث شد از نظر ویژگی‌های اصلی آن بسیار ساده نباشد. اکنون قیمت آن به ۴۰ دلار برمی گردد و یک گزینه عالی است که کیفیت ویدئو را بهتر از بسیاری از وب کم‌های لپ تاپ ۷۲۰p ارائه می‌دهد. این وبکم دارای نوردهی خودکار، میدان دید ۷۷ درجه‌ای مناسب برای کنفرانس و همچنین قابلیت چرخش است، که رقبای ارزان قیمت فاقد آن هستند. هرچند برای مشاهده تصویر در اندازه کامل، از کیفیت تصویر ۱۰۸۰p عالی انتظار نداشته باشید. حتی با استفاده از حداقل تنظیمات ارائه شده توسط کیت Smartcomms در Creative App، کیفیت صدا بسیار بهتر از بدون آن است، اما از آنجا که این برنامه فقط ویندوز است، برای کاربران Mac گزینه مناسبی نیست.

Razer Kiyo

این گزینه تا زمانی که قیمت پایین نیامد، جزو گزینه‌های مورد علاقه‌ی من نبود، اما با کمتر از ۱۰۰ دلار شما کیفیت ۱۰۸۰، ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت صدا را دریافت می‌کنید تا زمانی که نورپردازی شما بسیار متفاوت نباشد. دارای یک چراغ حلقه داخلی است، اما به نظر نمی‌رسد تا این حد تأثیر گذار باشد مگر اینکه به دوربین نزدیک باشید.

Logitech StreamCam

3 معرفی بهترین وبکم های 2021 برای خرید

این وب کم کوچک برای استریم طراحی شده است، اما دارای مزایایی است که آن را برای استفاده عمومی جذاب می‌کند. می‌توانید آن را به صورت افقی یا عمودی سوار کنید، که برای چت ویدیویی با افراد در تلفن‌ها یا فیلمبرداری سریع فیلم‌های TikTok یا Instagram مناسب است. با رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌شود که اغلب می‌تواند ویدئویی بهتر از ۳۰ فریم در ثانیه به شما ارائه دهد. علاوه بر این ، بسیار کوچک است، بنابراین می‌تواند در فضاهای تنگ‌تر قرار گیرد.

بهترین وبکم | Logitech Brio 4K

4 معرفی بهترین وبکم های 2021 برای خرید

وب کم Brio 4K به دلیل وضوح چشمگیر 4K و دوربین‌های عادی وب کم Logitech یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. اگر می‌خواهید روی صورت یا یک شی فیزیکی بزرگنمایی کنید بدون از دست دادن جزئیات به اندازه یک مدل معمولی ۱۰۸۰p، بزرگنمایی می‌کند. اگر پهنای باند شبکه‌ای برای انتقال 4K دارید، می‌توانید یک تصویر واضح ارائه دهید و حتی از آن برای دستیابی به اشیاء فیزیکی به بینندگان استفاده کنید. احتمالاً واقعاً به 4K احتیاج ندارید، بنابراین اگر می‌خواهید فیلم خوبی داشته باشید که در شبکه شما استرس کمتری داشته باشد، می‌تواند از کیفیت ۱۰۸۰P و ۶۰FPS استفاده کنید.

حال که با بهترین وبکم های 2021 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس