فصل دوم سریال Loki برای ساخت تایید شد

طرفداران سریال Loki دیگر نگران نباشند، برنامه ریزی برای فصل‌های بعد تقریبا قطعی شده است. در ادامه به فصل دوم سریال Loki می‌پردازیم.

53
0
فصل دوم سریال Loki برای ساخت تایید شد

طرفداران سریال Loki دیگر نیاز نیست که نگران باشند، با توجه به صحنه‌ای که در قسمت ششم و آخر فصل اول سریال Loki دیدیم ساخت فصل دوم تایید شده بود ولی نه به صورت رسمی. تایید شدن فصل دوم برای اولین بار به صورت رسمی در بین برنامه‌ی Variety انجام شد، در بین این برنامه استمپی روی صفحه ظاهر شد که نوشته شده بود “لوکی در فصل ۲ بر می‌گردد”. با اینکه بسیاری از سریال‌های دیگر دیزنی و مارول فصل دوم دریافت نمی‌کنند ولی به دلیل عملکرد خوب سریال Loki هم از نظر بیننده و هم از نظر منتقدان (با دریافت میانگین نمره‌ی ۷۴ در سایت Metacritic) برنامه ریزی برای فصل‌های بعد توسط دیزنی تقریبا قطعی بود. در ادامه به فصل دوم سریال Loki می‌پردازیم.

فصل دوم سریال Loki برای ساخت تایید شد

1 فصل دوم سریال Loki برای ساخت تایید شد

لوکی سومین نمایش مارول است که در دیزنی پلاس به نمایش درآمد و اولین بار است که فصل دوم رسماً تأیید شده است. Elizabeth Olsen، ستاره WandaVision تأیید کرده است که سریال WandaVision با اینکه مانند سریال Loki عملکرد بسیار خوبی داشته است (میانگین نمرات ۷۷ را دریافت کرده) و برای اولین بار در ژانویه سال جاری پخشش آغاز شد، قرار نیست ادامه‌ی خود را دریافت کند! در همین حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا سریال Falcon و Winter Soldier برای فصل دوم بازخواهد گشت یا خیر. به همین دلیل طرفداران Loki نگران شده بودند که آیا فصل دوم ساخته می‌شود یا خیر که این سر درگمی تمام شد.

در حال حاضر مشخص نیست که فصل دوم Loki چه زمانی اکران می‌شود، البته در Variety خاطرنشان شد که احتمالا قبل از Dr. Strange in the Multiverse of the Madness (که در مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد) به نمایش درآید، مجموعه‌های دیگری از نمایش‌های مارول که در کنار فصل دوم Loki برای دیزنی پلاس معرفی شده‌اند Hawkeye ،Ms. Marvel ،She Hulk هستند. آن‌ها هم نیز تاریخ انتشار دریافت نکرده‌اند. مارول و دیزنی برای پر کردن سرویس اشتراکی دیزنی پلاس باید همیشه در حال ساخت سریال باشند، بسیاری از سریال‌ها هنوز معرفی یا تایید نشده‌اند که در آینده شاهد آن‌ها خواهیم بود.

حال که با تایید ساخت فصل دوم سریال Loki آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس