10 تا از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار

182
0
بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار

بهترین راه برای یادگیری گیتار شرکت در کلاس های خصوصی با یک معلم حرفه ای گیتار است. اما کلاس های خصوصی معمولا هزینه زیادی دارند و باید زمان خاصی را در طول روز برای آن در نظر بگیرید. روش دیگری برای یادگیری گیتار تماشای ویدیوهای آموزشی گیتار به صورت آنلاین است. بیشتر این ویدیوها رایگان است و محدودیت زمانی ندارد. در این مقاله 10 تا از بهترین کانال‌های YouTube که می‌توانند به شما در یادگیری گیتار کمک کنند را معرفی میکنیم.

مقاله های زیر را هم بخوانید:

معرفی هفت فروشگاه آنلاین برای افراد چپ دست | ابزار مناسب برای چپ دست ها

1-بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: JustinGuitar Songs

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: JustinGuitar Songs
بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: JustinGuitar Songs

این کانال احتمالا یکی از بهترین کانال ها برای گیتاریست هایی است که مشتاق یادگیری هستند. معلم شما در این کانال جاستین ساندرکو خواهد بود که دوره هایی را برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته ارائه می دهد. جاستین در صفحه اصلی کانال خود با رتبه بندی آموزش ها از یک تا هفت، ویدیوهای خود را برای سطوح مختلف مبتدی دسته بندی کرده است. همچنین می‌توانید درس‌های ویدیویی را بر اساس هنرمندان، سبک‌ها و مهارت‌ها تماشا کنید.

علاوه بر این می توانید درس ها را برای سطوح، آهنگ ها یا سبک های مختلف جستجو کنید. آموزش های زیادی در حدود 750 ویدیو در این کانال وجود دارد.

شما می توانید برای دسترسی به محتوای بیشتر به وب سایت justinguitar.com مراجعه کنید. همچنین اپلیکیشنی به نام Justin Guitar Lessons & Songs برای اندروید و iOS در دسترس است.

2- Andy Guitar

Andy Guitar
Andy Guitar

Andy Crowley این کانال بسیار محبوب یوتیوب را با تقریباً 1500 درس ویدیویی راه اندازی کرده است. اندی در صفحه اصلی خود دسته بندی های مختلفی مانند درس هایی برای مبتدیان و بچه ها ارائه داده است. در این کانال آموزش هایی برای سطح پیشرفته نیز وجود دارد اما تمرکز اصلی اندی بر آموزش افراد مبتدی است.

در این کانال آموزش هایی در مورد استرامینگ، فینگر پیکینگ، embellishment و موارد دیگر وجود دارد. در واقع اندی تقریباً تمام اصول اولیه ای را که برای یادگیری گیتار نیاز دارید به شما آموزش می دهد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نواختن گیتار و یوکللی هستید، می توانید به وب سایت او andyguitar.co.uk مراجعه کنید.

3-بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Marty Music

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Marty Music
بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Marty Music

مارتی شوارتز یکی دیگر از معلمان شگفت انگیز گیتار است که بیش از 2000 ویدیو در کانال یوتیوب خود دارد. در صفحه اصلی او درس‌هایی برای مبتدیان، درس‌هایی برای نوازندگان گیتار الکتریک، آهنگ‌های برتر پاپ و راک و موارد دیگر وجود دارد. با توجه به تعداد زیاد ویدیوها، بهترین راه برای یافتن دروس مناسب جستجوی دستی آنهاست. ساده ترین راه برای تفکیک ویدیوها بر اساس سطح، جستجوی «مبتدی»، «متوسط» یا «پیشرفته» است.

مارتی نه تنها دانش خود را در مورد نحوه نواختن گیتار به اشتراک می گذارد، بلکه در مورد انواع مختلف گیتار و لوازم جانبی نیز توضیحاتی میدهد. برای دسترسی به درس‌های بیشتر به وب‌سایت martymusic.com مراجعه کنید.

4- For3v3rfaithful

For3v3rfaithful
For3v3rfaithful

تقریباً هر چیزی را می‌توانید به صورت آنلاین یاد بگیرید، حتی میتوانید گیتار خود را با استفاده از Google کوک کنید. اما اگر می خواهید نحوه نواختن آهنگ های محبوب را یاد بگیرید For3v3rfaithful را توصیه میکنیم. در این کانال تقریباً 400 ویدیو آموزش گیتار وجود دارد. صفحه اصلی او دارای دسته بندی های زیادی برای افراد مبتدیان، سطوح متوسط و پیشرفته است.

الن ویدیوهای زیادی دارد که در آن نکات و ترفندهایی درباره گیتار به اشتراک می گذارد. این ویدیوها می توانند به شما در یادگیری بهتر گیتار کمک کند. الن علاوه بر آموزش آهنگ های محبوب، آهنگ های خود را نیز به اشتراک می گذارد که می توانید یاد بگیرید. او همچنین ولاگ های سرگرم کننده و آموزنده را نیز در کانال خو آپلود میکند.

5-بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار:  Kurt Berg – 5 Minute Guitar

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار:  Kurt Berg - 5 Minute Guitar
بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار:  Kurt Berg – 5 Minute Guitar

کورت برگ یک روش آموزشی عالی آموزش گیتار دارد. این کانال تقریباً 200 درس باکیفیت دارد. اگرچه کورت ویدیوهای زیادی برای مبتدیان ندارد. با این حال سبک تدریس او برای مبتدیان است و با کمی تلاش میتوانید از درس های سطح متوسط آن استفاده کنید. اگر ویدیوهای او را دوست دارید، می توانید از طریق وب سایت minuteguitar.com به محتوای پریمیوم او دسترسی پیدا کنید.

6- Let’sPlayGuitar

این کانال تقریباً 350 ویدیو آموزشی طولانی دارد. به طور میانگین هر ویدیو 30 دقیقه طول می کشد. بنابراین برای یادگیری از طریق این کانال به تمرکز و زمان نیاز دارید. بیشتر آموزش ها در مورد نحوه نواختن آهنگ های مختلف است. بنابراین اگر به دنبال ویدیوهای آموزشی در مورد اصول اولیه نوازندگی برای مبتدیان هستید، ممکن است این کانال برای شما مناسب نباشد. بیشتر دروسی که این کانال ارائه می دهد در مورد فینگرپیکینگ است.

7-بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Easy 2 Play Music

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Easy 2 Play Music
بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Easy 2 Play Music

این کانال بیش از هزار ویدیوی آموزشی دارد. اما دسته بندی ویدیوها در صفحه اصلی خیلی خوب نیست. در این کانال مطالب زیادی در مورد اصول اولیه گیتار پیدا نخواهید کرد زیرا تمرکز کانال بر آموزش نواختن آهنگ است. برای یافتن ویدیوهای آموزشی برای مبتدیان کلمه Beginner یا Easy را جستجو کنید.

8- Anyone Can Play Guitar

این کانال که توسط آدریان اداره می شود و تقریباً 375 آموزش ویدیویی ارائه می دهد. اگر کلمه Beginner’s Course به معنی دوره مبتدی را جستجو کنید، مجموعه‌ای از ویدیوهای آدریان را خواهید دید که اصول اولیه نواختن گیتار را به شما آموزش می‌دهند. اما بیشتر ویدیوهای موجود در این کانال بیشتر برای نوازندگان سطح متوسط و پیشرفته است. این کانال یک کانال عالی برای تسلط بر مهارت های نوازندگی گیتار از طریق آموزش های پیشرفته است.

9-بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری گیتار: Marco Cirillo

مارکو بیش از 750 درس ویدیویی در کانال خود دارد و دسته بندی های صفحه اصلی او بیشتر برای نوازندگان سطح متوسط و پیشرفته است. اگر beginner را جستجو کنید میتوانید محتوای مفیدی برای مبتدیان پیدا کنید. اگرچه ما کانال مارکو را به مبتدیان توصیه نمی کنیم. اما اگر اصول اولیه نواختن را بدانید، این کانال مطمئناً می تواند مهارت های نوازندگی گیتار شما را به سطح بالاتری برساند.

10- Guitar Goddess

این کانال بیش از 425 درس ویدیویی دارد. در این کانال یک بخش اختصاصی برای مبتدیان دارد که در آن می توانید اصول اولیه را بیاموزید. این کانال همچنین ویدیوهای سرگرم کننده ای مانند آنباکسینیگ گیتار دارد. اگر یک گیتاریست پیشرفته هستید که به دنبال یادگیری چند آهنگ جدید هستید، در این کانال چندین آموزش پیشرفته را پیدا خواهید کرد.

آهنگ های مورد علاقه خود را یاد بگیرید

کانال هایی که معرفی کردیم جزو بهترین منابع آنلاین برای یادگیری نواختن گیتار برای افراد مبتدی یا پیشرفته هستند. برخی از کانال ها آموزش هایی را در مورد اصول اولیه ارائه می دهند و برخی دیگر برای نوازندگان متوسط و پیشرفته در نظر گرفته شده است. قطعا محتوایی را که به دنبال آن هستید حداقل در یکی از این کانال های YouTube پیدا خواهید کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس