مهمترین خبرهای ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

30
0
مهمترین خبرهای ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

در این مطلب قصد داریم به بررسی مهمترین خبرهای ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ بپردازیم. پست صبحانه با اول نیوز را از دست ندهید.

مهمترین خبرهای ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

حمله با چاقو به امام جماعت در ساوه

رئیس دادگستری شهرستان ساوه از دستگیری ضارب یک روحانی در شهرستان ساوه خبر داد. این روحانی جوان در روستای احمدآباد واقع در بخش مرکزی ساوه با اصابت چاقوی فردی مضروب و به بیمارستان شهید مدرس منتقل شده و با تلاش پزشکان از ناحیه گردن و کشاله ران مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد که بنا بر اعلام کادر درمان خطر رفع شده و حال عمومی او رضایت بخش است.

سیر صعودی بی‌حجابی اکنون متوقف شده

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در حال حاضر در خیابان‌ها نسبت به زمان حوادث سال گذشته و قبل از آن بدتر شده در عین حال گفت: البته سیر صعودی بی‌حجابی اکنون متوقف شده است. او گفته قبل از عید پیش‌بینی شده بود که اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد در تابستان با آمار بالایی از بی‌حجابی مواجه خواهیم شد. او تاکید کرده اکنون رشد بی‌حجابی را نداشته‌ایم، البته کاهش مطلوبی را هم شاهد نبوده‌ایم.

نفتکش‌های توقیف شده توسط ایران در بندرعباس هستند

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد نفتکش‌هایی که به تازگی توسط ایران توقیف شده‌اند در بندر عباس لنگر انداخته‌اند.

بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پس از ۱۲ سال

یک شبکه سعودی از پایان جلسه سرنوشت ساز شورای وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره و موافقت آن‌ها با بازگشت سوریه به این اتحادیه پس از ۱۲ سال خبر داد .

باهنر: برگزاری رفراندوم ضدامنیتی است

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هر مملکتی یک‌سری از این رفتارها دارد و اینکه یک نفر بگوید برای هر مسأله‌ای در کشور باید سریعا رفراندوم برگزار کنیم، این صحبت، ضد امنیتی است. اگر فرض کنیم سازش در مقابل آمریکا را به رفراندوم بگذاریم، هر مقدار رأی بیاورد، به ضرر نظام است، حال می‌خواهد این رقم ۵ تا ۵۰ درصد باشد. منافع ملی اصلا اجازه نمی‌دهد این‌طور رفراندوم در کشور برگزار شود و اینکه برخی بر رفراندوم اصرار دارند، باید ببینیم نیت‌شان از این مسأله چیست.

صدای مرغ و خروس از محل شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان

بیگی، نماینده تبریز گفت: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد.با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!

دستور به خلبانان برای تذکر به مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند

دادستان کل کشور در پی دریافت گزارش‌های دریافتی درباره کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، در نامه‌ای خطاب به وزیر راه نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی تاکید کرد. دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مؤکداً به مسئولان مربوط شرکت‌های هواپیمایی خصوصاً به خلبانان ابلاغ شود با مشاهده مرتکبان ابتدا تذکر جدی به چنین افرادی داده شود در صورت عدم توجه نسبت به وظایف قانونی خود اقدام لازم معمول دارند و بدیهی است دادستانی کل کشور آمادگی آموزش لازم را برای آنان اعلام می‌کند.

بیانیه جانشین مصباح یزدی خطاب به سران قوا: در برخورد با زنان بی حجاب از تبلیغات و جوسازی‌ها نهراسید

جانشین مرحوم آیت الله مصباح یزدی، خطاب به مسئولان و سران قوا تصریح کرد: وجود برخی مشکلات معیشتی، تورم و برخی دیگر از نواقص اقتصادی که باید به رفع آنها اهتمام داشت و ما هم از مسئولان خواسته و می‌خواهیم که به جد درصدد حل آنها باشند، نباید بهانه‌ای شود که کسانی به جای دفاع از حکم شرعی و قانون حجاب و دفاع از کرامت و شرافت زنان ایران و بانوان مسلمان، آدرس‌های غلط بدهند و هرگونه دفاع از مسأله حجاب را به حاشیه برانند و آگاهانه یا ناخودآگاه آب به آسیاب دشمن بریزند و نقشه دشمن را با نیت پاک یا ناپاک پیاده کنند.

حجاب مهم است، اما مسئله اصلی نیست

دژکام امام جمعه شیراز گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند . او گفت: حجاب مهم است، اما مسئله اصلی نیست؛ اولویت اول اقتصاد و مهار تورم است. به گفته او، خیلی از جاسوس‌ها با جابجاکردن اهم و مهم، حکومت‌ها را بهم می‌ریزند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس