نحوه اشتراک گذاری فیلم ها با یادداشت های اینستاگرام

58
0
اشتراک گذاری فیلم ها با یادداشت های اینستاگرام

یادداشت‌ها در اینستاگرام اکنون از کلیپ‌های ویدیویی کوتاه پشتیبانی می‌کنند. و در اینجا نحوه استفاده از آنها آورده شده است.  اشتراک گذاری فیلم ها با یادداشت های اینستاگرام را یاد بگیرید.

اقلام کلیدی 

  • اینستاگرام اکنون به شما اجازه می دهد تا یادداشت های ویدیویی دو ثانیه ای را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید. 
  •   یادداشت های ویدیویی را می توان با یک عنوان کوتاه و یک آهنگ جفت کرد تا زمینه را اضافه کند. 
  •   شما فقط می توانید با استفاده از دوربین جلوی دستگاه خود یادداشت های ویدیویی ضبط کنید و نمی توانید ویدیوها را از گالری خود آپلود کنید. 

آیا از اشتراک گذاری لحظه های کوچک با فالوورهای اینستاگرام خود از طریق یادداشت های اینستاگرام لذت می برید؟ اکنون می توانید با ارسال ویدیوهای کوتاه، تکه هایی از روز خود را به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه اشتراک گذاری یادداشت های ویدیویی خود در اینستاگرام آمده است… 

نحوه کار ویدیوها در یادداشت های اینستاگرام 

اگر اطلاع ندارید، یادداشت‌های اینستاگرام وضعیت‌های موقتی هستند که در بالای صندوق ورودی اینستاگرام کاربر ظاهر می‌شوند و پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. در حالی که قابلیت افزودن موسیقی به یادداشت‌های اینستاگرام در ژوئن 2023 معرفی شد، این ویژگی فاقد گزینه اشتراک‌گذاری وضعیت‌های مبتنی بر تصویر و ویدئو بود. 

خوشبختانه، اینستاگرام در دسامبر 2023 به‌روزرسانی را ارائه کرد که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌های ویدیویی حلقه‌ای دو ثانیه‌ای را به اشتراک بگذارید. 

از آنجایی که محدودیت زمانی برای یادداشت‌های ویدیویی دو ثانیه است، اگر می‌خواهید ویدیوی دقیق‌تری را به اشتراک بگذارید، توصیه می‌کنیم در عوض آن را در استوری اینستاگرام خود پست کنید. برای به‌روزرسانی‌های شخصی، می‌توانید استوری اینستاگرام خود را فقط با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. 

هنگام استفاده از یادداشت‌ها، می‌توانید با جفت کردن آن با یک توضیح کوتاه و آهنگی که با حال و هوای آن مطابقت دارد، زمینه را به ویدیوی خود اضافه کنید. متأسفانه، شما فقط می‌توانید ویدیوی دو ثانیه‌ای خود را با استفاده از دوربین جلوی دستگاهتان ضبط کنید، به این معنی که فقط از این منظر به ضبط ویدیو محدود می‌شوید. 

علاوه بر این، نمی‌توانید ویدیوهای دو ثانیه‌ای را از گالری دوربین دستگاه خود در یادداشت‌های خود آپلود کنید یا چندین ویدیو را به طور همزمان آپلود کنید. 

نحوه اشتراک گذاری یادداشت های ویدیویی در اینستاگرام 

اکنون که می‌دانید یادداشت‌های ویدیویی چگونه کار می‌کنند، در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی برای اشتراک‌گذاری وضعیت‌های ویدیوی خود آورده شده است: 

  1. اینستاگرام را باز کنید و به پیام های خود بروید. 
  1. در بالای صندوق ورودی خود، دکمه ای با متن “توجه…” روی عکس پروفایل خود خواهید دید. روی دکمه ضربه بزنید. 
  1. اکنون روی نماد دوربین ضربه بزنید و روی دکمه ضبط ضربه بزنید تا ویدیوی دو ثانیه ای خود را ضبط کنید. اگر از نتیجه راضی نیستید، می‌توانید روی نماد سطل زباله ضربه بزنید تا آن را دور بیندازید و دوباره ضبط کنید. هنگامی که از ویدیو راضی شدید، روی نماد تیک ضربه بزنید. 
  1. در صفحه بعد، می توانید یک عنوان اضافه کنید و آن را با آهنگ مورد علاقه خود جفت کنید. 
  1. با انتخاب بین دنبال کنندگانی که دنبال می کنید یا دوستان نزدیک، افرادی را که می خواهید یادداشت را با آنها به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. 
  1. در نهایت روی Share ضربه بزنید. 

ساده است! یادداشت ویدیویی شما به طور موقت جایگزین تصویر نمایه شما در بالای صندوق ورودی شما می شود. 

هنگامی که یادداشت ویدیویی خود را پست کردید، دوستان و فالوورهای شما می توانند با متن، صدا، GIF، استیکر، تصاویر و حتی ویدیوهای خود به آن پاسخ دهند. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس