نحوه ایجاد یک کمیک استریپ با استفاده از Comicgen و Google Slides

81
0
ایجاد یک کمیک استریپ

برای ساختن کمیک استریپ خود لازم نیست یک گرافیست باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مولد کمیک و Google Slides است. ایجاد یک کمیک استریپ را در ادامه توضیح داده ایم.

آیا شما یک طرفدار کمیک هستید که آماده است با طرف خلاق خود در تماس باشد؟ جلوترش رو نگاه نکن. دورانی که کمیک فقط توسط هنرمندان طنز ساخته می شد، گذشته است. شما می توانید کمیک نیز ایجاد کنید!

Comicgen یکی از بهترین پلتفرم ها برای ساخت کمیک استریپ است. این وب سایت قصد دارد داستان سرایی را از طریق کمیک آسان کند، حتی اگر تجربه ای در طراحی نداشته باشید. در این مقاله، راهنمای دقیقی در مورد نحوه ایجاد یک کمیک استریپ با استفاده از Comicgen و Google Slides به شما ارائه می دهیم.

چگونه با استفاده از Comicgen یک شخصیت کمیک بسازیم

بهترین راه برای ایجاد کمیک استریپ این است که از قبل برای کمیک ها و خط داستانی خود برنامه ریزی کنید. برای ایجاد شخصیت کمیک خود، کاری که باید انجام دهید این است:

  1. به Comicgen بروید.
  2. روی کادر قرمز رنگی که می گوید Try the new Comicgen v1 را کلیک کنید.
  3. با کلیک بر روی منوی کرکره ای Character خود را انتخاب کنید.
  4. با کلیک کردن روی کادرهای دیگر، شخصیت خود را تغییر دهید. در اینجا می توانید نام، احساس، جنسیت، استایل چهره، لباس، ژست، رنگ پوست و رنگ لباس شخصیت خود را تغییر دهید.
  5. روی PNG در پایین صفحه کلیک کنید تا کمیک خود را ذخیره کنید.

نحوه ایجاد یک کمیک استریپ با استفاده از Comicgen و Google Slides

بهترین راه برای ایجاد کمیک با استفاده از Comicgen جفت کردن آن با یک پلت فرم تصویرسازی است. هنگامی که شخصیت های خود را در Comicgen ایجاد کردید، می توانید از Google Slides برای ایجاد یک کمیک استریپ استفاده کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. اسلایدهای Google را باز کنید و یک ارائه Blank ایجاد کنید.
  2. روی File در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  3. به Page Setup بروید.
  4. اندازه صفحه خود را با توجه به اندازه ای که می خواهید پانل های کمیک استریپ خود داشته باشید سفارشی کنید. به عنوان مثال، پانل های شما می تواند 10 در 12 اینچ باشد.
  5. کاراکتر Comicgen خود را با کشیدن تصویر به داخل اسلاید یا با کلیک بر روی Insert در نوار بالا و انتخاب Image وارد کنید.
  6. برای افزودن حباب های گفتار و فکر، روی Insert کلیک کنید، سپس Shape را انتخاب کنید و روی Callouts کلیک کنید.
  7. متن خود را مستقیماً در شکل callout تایپ کنید تا زمینه اضافه شود.
  8. در پنل های بعدی، با درج کاراکترها، حباب های گفتار، تصاویر و هر چیز دیگری که کمیک استریپ شما مستلزم آن است، همین روند را دنبال کنید. همچنین می‌ توانید با ویژگی ‌های ارائه در Google Slides بازی کنید تا کمیک استریپ خود را زنده کنید.
  9. برای تبدیل اسلایدهای خود به یک کمیک استریپ، روی File کلیک کنید، سپس Print Preview را انتخاب کنید
  10. به گزینه های جزوه بروید و روی تعداد اسلایدهایی که می خواهید در هر صفحه مشاهده کنید کلیک کنید.
  11. روی Download as PDF یا Print کلیک کنید.

اگر نمی‌ خواهید کل کمیک استریپ شما دارای کمیک‌هایی از Comicgen باشد، می‌ توانید با اضافه کردن تصاویری از سایت‌ها با عکس‌های استوک رایگان، آن را ادغام کنید.

کمیک های خود را بسازید

برای ایجاد کمیک استریپ های خود نیازی به مهارت های فنی ندارید. شما به راحتی می توانید آنها را بدون هیچ تجربه یا مهارت طراحی گرافیکی بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های ذکر شده در بالا را دنبال کنید، و شما آماده هستید.

Comicgen و Google Slides تنها ابزارهای موجود برای کمک به ایجاد کمیک نیستند، شما هنوز گزینه های عالی دیگری برای انتخاب دارید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس