نحوه تنظیم پست صوتی در آیفون

39
0
تنظیم پست صوتی در آیفون

آیا نمی دانید چگونه پست صوتی را در آیفون خود تنظیم کنید؟ ما به شما نشان می دهیم که چگونه پست صوتی خود را تنظیم کنید تا بتوانید از هم اکنون استفاده از آن را شروع کنید.

پست صوتی آنقدر بخش جدایی ناپذیر استفاده از یک تلفن مدرن است که ما تمایل زیادی به آن نداریم. حداقل، تا زمانی که ارائه دهندگان تلفن همراه را تغییر ندهید و نیاز به تنظیم پست صوتی در تلفن خود نداشته باشید، به آن فکر نمی کنید. شاید حتی فراموش کرده باشید که تنظیم پست صوتی کاری است که باید انجام دهید.

تنظیم پست صوتی در آیفون شما یک فرآیند ساده است. تنها مشکل این است که فرآیند بسته به شرکت مخابراتی شما ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل است که ما همه چیزهایی را که باید در مورد تنظیم پست صوتی در آیفون خود بدانید را در اینجا جمع آوری کرده ایم.

راه اندازی پست صوتی در آیفون

در بیشتر موارد، تنظیم پست صوتی در iPhone یکسان است، صرف نظر از اینکه از کدام اپراتور استفاده می کنید. ابتدا مراحل اولیه را طی می کنیم، سپس به هر گونه ابهام خاص شرکت مخابراتی که ممکن است در طول فرآیند راه اندازی با آن مواجه شوید، نگاه می کنیم.

برای شروع کار با پست صوتی، این مراحل را دنبال کنید:

  1. برنامه Phone را در آیفون خود باز کنید.
  2. روی آیکون پست صوتی در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.
  3. پیامی خواهید دید که به شما اطلاع می دهد قبل از استفاده از پست صوتی خود باید آن را تنظیم کنید. برای شروع روی دکمه Set Up کلیک کنید.

اگر قبلا از سرویس پست صوتی تصویری اپل استفاده کرده باشید، پیامی برای وارد کردن رمز عبور خود خواهید دید. در غیر این صورت باید یک رمز عبور ایجاد کرده و آن را دو بار وارد کنید. پس از انجام این کار، روی Done ضربه بزنید.

بعد، صفحه تبریک را خواهید دید. در اینجا، می‌توانید یک تبریک سفارشی ضبط کنید یا پیش ‌فرض را انتخاب کنید تا از پیام پست صوتی پیش ‌فرض شرکت مخابراتی خود استفاده کنید. برای ثبت احوالپرسی خود، کاری که باید انجام دهید این است:

  1. روی Custom کلیک کنید.
  2. دکمه Record را بزنید تا ضبط شروع شود.
  3. پیام خود را پخش کنید تا مطمئن شوید که از آن راضی هستید و سپس روی Save در بالای صفحه کلیک کنید.

تلفن شما اکنون آماده استفاده از ویژگی پست صوتی تصویری اپل است، با این فرض که شرکت مخابراتی شما از آن پشتیبانی می کند. اگر به مشکل برخوردید، بعداً به آن رسیدگی خواهیم کرد.

نحوه تنظیم پست صوتی T&AT در آیفون

اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید پست صوتی را در آیفون به عنوان مشتری T&AT تنظیم کنید، کمی متفاوت است. برای دسترسی به سرویس پست صوتی شرکت، باید مراحل راه اندازی را طی کنید. با فشار دادن و نگه داشتن 1 بر روی صفحه شماره در بخش صفحه کلید برنامه تلفن، مشابه نحوه دسترسی به پست صوتی خود در Android، شروع کنید.

با فرض اینکه از قبل یک صندوق پست صوتی با AT&T دارید، رمز عبور خود را وارد کنید. پیام تبریک پست صوتی و تمام پیام های قدیمی شما به آیفون شما منتقل می شود. اگر مشتری جدید AT&T هستید، برای ایجاد گذرواژه خود از دستورات پیروی کنید و پیام تبریک پست صوتی خود را بگذارید.

نحوه تنظیم پست صوتی در آیفون خود برای Verizon و T-Mobile

برای مشتریان Verizon یا T-Mobile، تنظیم پست صوتی در iPhone شما آسان است. اگر مراحل بالا ما را دنبال کرده اید، کارتان تمام شده است. هیچ مرحله متفاوتی برای این دو حامل وجود ندارد.

ورایزون حتی شما را به صفحه پشتیبانی اپل هدایت می کند تا با پست صوتی آیفون خود شروع کنید.

نحوه تنظیم پست صوتی Sprint در آیفون

همانند AT&T ، باید یک مرحله راه اندازی اضافی را با Sprint طی کنید. برای شروع، 1 را روی صفحه کلید در برنامه تلفن فشار دهید و نگه دارید.

برای یک صندوق پست صوتی جدید، باید یک رمز عبور 4 تا 10 رقمی ایجاد کنید. سپس، شما باید نام خود را ثبت کنید. پس از انجام این کار، می توانید بین ضبط یک احوالپرسی شخصی یا استفاده از حالت استاندارد یکی را انتخاب کنید. در نهایت، می توانید انتخاب کنید که آیا دسترسی تک لمسی به پست صوتی خود را فعال کنید یا خیر.

مطمئن شوید که همه این کارها را بدون قطع کردن یا لغو فرآیند انجام دهید. اگر تمام مراحل را طی نکنید، باید همه چیز را دوباره تکرار کنید.

تنظیم پست صوتی در آیفون خود برای سایر اپراتورها

خارج از اپراتورهای اصلی بالا، می‌توانید از دیگری مانند Virgin Mobile، Boost Mobile یا Straight Talk Wireless استفاده کنید. اکثر این اپراتورهای شبکه مجازی موبایل (MVNO) هستند. این بدان معناست که آنها از یکی از حامل های اصلی بالا به عنوان ستون فقرات خود به جای راه اندازی زیرساخت های خود استفاده می کنند.

این خبر خوبی است زیرا به این معنی است که راه اندازی پست صوتی مشابه یکی از روش های بالا است. در بیشتر موارد، شرکت مخابراتی شما دستورالعملی برای تنظیم پست صوتی شما خواهد داشت. اگر نه، بهترین کار این است که دستورالعمل‌های اپل را برای تنظیم پست صوتی در آیفون خود دنبال کنید.

عیب یابی پست صوتی ویژوال اپل

پست صوتی تصویری یک ویژگی مفید است، به خصوص اگر با پیام های صوتی و تماس های تلفنی زیادی سروکار دارید. در حالی که پشتیبانی در اندروید تا حدی دشوار است که بسیاری از برنامه های پست صوتی تصویری شخص ثالث برای کارکرد آن وجود دارد، وضعیت در آیفون بسیار بهتر است.

اپل از پست صوتی تصویری در آیفون برای اکثر اپراتورها، اما نه همه، در ایالات متحده و کانادا پشتیبانی می کند. برای اینکه ببینید آیا آیفون از پست صوتی تصویری برای اپراتور شما پشتیبانی می‌کند، صفحه پشتیبانی اپل را برای تفکیک جزئیات پشتیبانی اپراتور بررسی کنید.

اگر شرکت مخابراتی شما از آن پشتیبانی کند، فرآیند راه‌اندازی به‌طور خودکار پست صوتی تصویری را پیکربندی می‌کند. اما اگر برای کار کردن پست صوتی تصویری مشکل دارید، با رفتن به تنظیمات > عمومی > درباره به‌روزرسانی تنظیمات شرکت مخابراتی را بررسی کنید. اگر به‌روزرسانی در دسترس باشد، یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع می‌دهد.

با فرض اینکه موارد بالا را امتحان کرده اید و همچنان با مشکل مواجه شده اید، می توانید تنظیمات شبکه را در آیفون خود بازنشانی کنید. برای انجام این:

  1. تنظیمات را باز کنید.
  2. روی General کلیک کنید.
  3. روی Transfer یا Reset iPhone کلیک کنید.
  4. Reset و سپس Reset Network Settings را انتخاب کنید.

این فقط یک لحظه طول می کشد و ممکن است مشکل شما را حل کند. با این حال، به یاد داشته باشید که با انجام این کار، شبکه‌های Wi-Fi ذخیره شده، پیکربندی‌های VPN و تنظیمات شبکه مشابه بازنشانی می‌شوند.

در نهایت، چند منطقه دیگر برای بررسی وجود دارد. سعی کنید با کسی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که اتصال تلفن همراه دارید. اگر این کار انجام نشد، می تواند توضیح دهد که چرا پست صوتی تصویری کار نمی کند. همچنین می توانید با شماره شخصی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که پست صوتی شما به طور کامل تنظیم شده است.

اگر همچنان با مشکلات پست صوتی مواجه هستید، مقاله ما را که شامل مراحل عیب ‌یابی بیشتری برای رفع پست صوتی در آیفون است، بررسی کنید. از آنجایی که می‌توانید در پست صوتی با مشکلاتی مواجه شوید، بهتر است هر از گاهی از پست‌های صوتی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا پیام‌های مهم را از دست ندهید.

راه اندازی آیفون جدید؟

اگر پست صوتی را راه‌اندازی می‌کنید، معمولاً به این معنی است که یا ارائه‌دهنده را تغییر داده‌اید یا به تازگی یک تلفن جدید دریافت کرده‌اید. اگر صاحب افتخار یک آیفون جدید هستید، باید برای استفاده از پست صوتی آماده باشید، اما این بدان معنا نیست که راه‌اندازی شما تمام شده است.

برای استفاده حداکثری از گوشی خود، باید آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. خوشبختانه iOS به شما این امکان را می دهد که چندین بخش از آیفون خود را شخصی سازی کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس