ویژگی های جدید Canva در Canva Create 2023

34
0
ویژگی های جدید Canva

Canva بسیاری از ویژگی های جدید، از جمله ابزارهای چشمگیر جدید هوش مصنوعی را راه اندازی کرد. در اینجا آنچه آنها هستند. ویژگی های جدید Canva را بیشتر بشناسید.

Canva دومین رویداد زنده Canva Create خود را در 23 مارس 2023 برگزار کرد. این رویداد زنده برای بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر جهان از سیدنی، استرالیا پخش شد.

ناامید نشد.

ویژگی های جدید Canva چیست؟

Canva از 10 ابزار طراحی برجسته جدید و همچنین ویژگی های اضافی که با ابزارهای جدید و قدیمی کار می کنند، رونمایی کرد. برای مشاهده بیشتر می توانید این اطلاعیه را در یوتیوب پخش کنید. ابزارهای جدید مجهز به هوش مصنوعی قابل توجه ترین موارد اضافه شده هستند.

1. Magic Design

ابزار طراحی جادویی Canva’s همراه طراحی جدید شماست. در زمان خود برای جستجوی الگوی عالی صرفه جویی کنید. در عوض، یک تصویر یا ویدیو را بکشید، که باعث می‌شود Magic Design الگوی متناسب با سبک پیدا کند. هشت گزینه برای انتخاب دریافت خواهید کرد.

2. Magic Presentation

Canva Magic Presentations اضطراب ناشی از خوب جلوه دادن ارائه های شما را کاهش می دهد. حتی می‌تواند محتوا را برای شما فراهم کند – اما توصیه می‌کنیم از آن به‌عنوان الهام‌بخش استفاده کنید تا اینکه فقط کارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به کلاس درس یا نیروی کار خود ارائه دهید.

اگر می‌توانید به موضوعی فکر کنید، Magic Presentation می‌تواند یک طرح ارائه متفکرانه ایجاد کند که ظاهر و صدای خوبی داشته باشد. یک درخواست را تایپ کنید، به عنوان مثال، “یک ارائه 5 صفحه ای در مورد بول تریر Staffordshire ایجاد کنید.” ارائه، کامل شد.

3. Styles and Layouts

اگر طرحی ساخته اید اما نمی توانید آن را کاملاً درست انجام دهید، ممکن است به فشار در جهت درست نیاز داشته باشید. ویژگی Styles and Layouts به شما کمک می کند طرح خود را به گونه ای تنظیم کنید که بهتر به نظر برسد، بهتر به نظر برسد یا احساس بهتری داشته باشید. محتوا اضافه نمی کند، فقط چیدمان و سبک های آنچه ساخته اید را اصلاح می کند. گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا از بین آنها، کار خود را ارتقا دهید.

4. Draw

با استفاده از ویژگی Canva’s Whiteboard، اکنون می توانید مستقیماً روی آن بکشید، مانند یک تخته سفید واقعی. با انتخاب چهار نوع قلم مختلف، انتخاب رنگ بی نهایت، و گزینه های وزن زیاد، می توانید ایده های خود را همانطور که به ذهنتان می رسد ترسیم کنید.

یا طرح ها را به صورت دستی رها کنید، یا از ویژگی Canva’s Shape Assist استفاده کنید تا ابله های خود را به شکل ها، خطوط یا فلش های قابل ارائه درآورید. در آینده، Canva امیدوار است که این ویژگی بتواند از هوش مصنوعی برای تطبیق گرافیک ها با طرح های شما استفاده کند.

5. Magic Write

Canva Magic Write به شما امکان می دهد هر چیزی را که هرگز نتوانسته اید در قالب کلمات بیان کنید بنویسید. می خواهید یک شعر عاشقانه بنویسید؟ Canva شما را تحت پوشش قرار داده است. Magic Write به 21 زبان مختلف موجود است و می‌توانید از آن در کل Canva Suite استفاده کنید—قبلاً به Canva Docs محدود می‌شد.

اگر در مورد کلمات خود مطمئن هستید، اما به گرامر خود اطمینان ندارید، یا اشتباهات تایپی مکرر می کنید، می توانید از Magic Write برای پاک کردن یا خلاصه کردن متون خود نیز استفاده کنید.

6. Translate

نیاز به طراحی به چندین زبان دارید؟ از ابزار جدید Canva’s Translate استفاده کنید. بیش از 100 زبان موجود است، و به سادگی نوشتن متن خود به زبان انتخابی و انتخاب از منوی کشویی به زبانی است که آن را ترجمه کنید. دیگر تیم شما نیازی به استخدام مترجم ندارد. شما دنیا را در دستان خود دارید.

7. Text to Image Upgrades

ویژگی های جدید Canva
ویژگی های جدید Canva

Text-to-Image یک روش رایج هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر از طریق یک عبارت ساده مانند Midjourney یا Stable Diffusion است. Canva ابزار Text to Image خود را در سال 2022 منتشر کرد و اکنون ارتقا یافته است: وضوح بالاتر، سرعت تولید سریعتر و سبک های جدید.

اگر کنجکاو هستید که حقوق تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی متعلق به چه کسی است، می‌توانید قوانین کپی رایت پیرامون هنر هوش مصنوعی را بخوانید.

8. Magic Edit

اگر تصویر عالی را آماده کرده اید، اما متوجه شده اید که به جای گل لاله، گل رز می خواستید، یا ریش شوهرتان باید به جای مو از گل ساخته شود، Magic Edit می تواند نتایج عالی ارائه دهد.

با استفاده از پاک کن جادویی، قسمتی را که دیگر نمی‌خواهید بردارید، سپس درخواستی را برای جایگزینی تایپ کنید و Canva شکاف‌ها را پر می‌کند—گزینه‌های متعددی برای جایگزینی کامل ارائه می‌دهد.

9. Create an Animation

ویژگی های جدید Canva
ویژگی های جدید Canva

در حالی که Canva همیشه یک ویژگی Animate داشته است، اما اکنون دارای یک ویژگی انیمیشن است. هر عنصری را برای حرکت در مسیر ترسیم شده تنظیم کنید. سرعت و نرمی را تغییر دهید و می توانید عکس سگ خود را به صورت دایره ای حرکت دهید یا سیارات را طوری تنظیم کنید که به دور پاپ بچرخند. شما مسئول انیمیشن خود هستید.

10. Beat Sync

ویژگی های جدید Canva
ویژگی های جدید Canva

با ظهور ویدیوهای کوتاه نیاز به همگام سازی موسیقی با ضربات برای تعامل بهتر احساس می شود. ابزار جدید Beat Sync Canva به شما امکان می دهد این کار را به راحتی انجام دهید. اجازه دهید تصاویر با یک کلیک انتقال یا حرکت کنند.

می‌توانید عناصر را برای واکنش به ضربات در After Effects همگام‌سازی کنید، اما این یک فرآیند طولانی و پر زحمت است، بنابراین Canva واقعاً از این یکی حمایت می‌کند. همگام‌سازی صدا با ویدیو در افتر افکت، اگرچه ساده است، اما زمان زیادی نسبت به ابزار Beat Sync Canva دارد.

در سال 2023 می توانید با Canva بیشتر ایجاد کنید

پس از اعلام هیجان انگیز Canva، طرح های شما می توانند دری را به دنیای جدیدی باز کنند. با ویژگی های بیشتر از قبل از هوش مصنوعی، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید ایجاد کنید وجود ندارد.

چه به صورت انفرادی و چه به عنوان بخشی از یک تیم کار کنید، جدیدترین ویژگی ها و ابزارها به شما کمک می کند تا بهترین طرح ها را خلق کنید، در برند باقی بمانید و در وقت خود در موارد خسته کننده صرفه جویی کنید تا خلاقیت خود را گسترش دهید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس